اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207047499722546
در دسترس نیست

بهترین مدارس تیزهوشان کدامند؟

کد: 140207047499722546

، (اخبار رسمی): انتخاب بهترین مدارس تیزهوشان برای دانش آموزان خلاق و باهوش، دغدغه بسیار مهمی برای والدین شان می باشد؛ چرا که با انتخاب درست و به جا می توانند مسیر زندگی فرزندشان را تغییر دهند. مدارس تیزهوشان جزو بهترین مدارس در سطح کشور می باشند. اغلب دانش آموزان خواستار ثبت نام در این مدارس هستند اما تنها ...

بهترین مدارس تیزهوشان کدامند؟
بهترین مدارس تیزهوشان کدامند؟

انتخاب بهترین مدارس تیزهوشان برای دانش آموزان خلاق و باهوش، دغدغه بسیار مهمی برای والدین شان است؛ چرا که با انتخاب درست و به جا می توانند مسیر زندگی فرزندشان را تغییر دهند. مدارس تیزهوشان جزو بهترین مدارس در سطح کشور می باشند. اغلب دانش آموزان خواستار ثبت نام در این مدارس هستند اما تنها دانش آموزانی موفق خواهند شد که دارای ضریب هوشی و پشتکار بالاتری باشند و شرایط ثبت نام، تحصیل و شرکت در آزمون و قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان را داشته باشند.

بهترین مدارس تیزهوشان

مدارس تیزهوشان امروزه تحت عنوان مدارس علامه و فرزانگان و اسامی معدود دیگری فعالیت می کنند. تحصیل در این مدارس با توجه به آزمون ها و یا نمرات دانش آموزان ممکن می شود. مدارس تیزهوشان با یکدیگر از لحاظ علمی و حتی عملی در رقابت هستند.

آزمون تیزهوشان هر ساله توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می شود. افراد دارای رتبه بالا در این آزمون قبول می شوند و می توانند در این مدارس تحصیل کنند. دانش آموزان با استعداد می توانند با آگاهی کامل و دقیق تر از آزمونشان برنامه ریزی صحیح تر کرده تا از نگرانی و استرس خودشان کم کنند. در این مقاله قصد داریم بهترین مدارس تیزهوشان را مورد بررسی قرار دهیم.

دانش آموزان که از ضریب هوشی بالایی برخوردار می باشند، با داشتن این شرایط ، تابعیت ایرانی و یا اقامت قانونی ایرانی، اشتغال به تحصیل، داشتن معدل 19 در پایه های نهم و نمره تحصیلی خیلی خوب برای پایه ششمی ها می توانند در آزمون شرکت کنند.

در صورتی که تمامی شرایط را دارا باشند می توانند در بهمن ماه از طریق دو سایت، AZMOON.MEDU.IR و HOOSH.MEDU.IR با پرداخت هزینه تعیین شده برای ثبت نام در آزمون ، ثبت نام خود را قطعی کنید. چون ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی است بدین ترتیب اشتباه در ثبت نام و مغایرت مشخصات با اصل مدارک دانش آموز به عهده خود داوطلب است و فقط یکبار زمان دریافت کارت ورود به جلسه امکان ویرایش اطلاعات ممکن است.

داوطلبان باید دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ورودی پایه ششم به هفتم را به طور کامل و دقیق مطالعه کنند تا آگاهی کامل نسبت به مدارک لازمه و شرایط ثبت نام داشته باشند. در این مدارس استادان مجرب علاوه بر آموزش موضوعات درسی در سطح بسیار بالا به موضوعات غیر درسی در زمینه های مختلف از جمله ، رباتیک و نجوم و مسائل پرورشی و…. می پردازند. تفاوت این مدارس با مدارس عادی اغلب در شیوه و روش های آموزشی و آموزش های متفاوت و نکات و تمرینات اضافی و کلاس های فوق برنامه و … است.

با توجه به این که آموزش ها در این مدارس در سطح بالا صورت می گیرد هر ساله تعداد زیادی قبولی در رتبه های عالی دانشگاهی داشته و هم چنین دانش آموزان سمپادی تعداد قبولی زیادی در المپیاد جهانی ‌و جشنواره های بین المللی دارند. تعداد مدارس علامه و فرزانگان در استان های بزرگ کشور بیشتر است و تقریبا در تمام شهر های کشور چنین مدارسی دایر است. در صورتی که در شهری مدرسه تیزهوشان وجود نداشته باشد دانش آموزان می توانند در شهر دیگر تحصیل کنند و در خوابگاه دانش آموزی اسکان داشته باشند.

نکته حایز اهمیت در رابطه با بهترین مدارس تیزهوشان این است که والدین دانش آموزان باید به تفاوت فرزندانشان و سبک یادگیری آن ها و… آگاه باشند تا انتظار بالا و بیش از حد از فرزندشان در مسیر تحصیل نداشته و فشار زیاد به فرزندانشان وارد نکنند. باتوجه به اهمیت بالایی که پایه ششم و نهم دارند، مشاوران ایران تحصیل می توانند شما را در خصوص توانایی های فرزندتان و کمک به بالا بردن بازدهی آن ها، یاری کنند. تنها کافیست با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش