اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207057502023601
در دسترس نیست

راه اندازی خط تولید انواع کود های کشاورزی تحت لیسانس آلمان

راه اندازی خط تولید انواع کود های کشاورزی تحت لیسانس آلمان

کد: 140207057502023601

، (اخبار رسمی): تولید و عرضه انواع کود های کشاورزی در ایران که محصول کشور های دیگر است دارای چالش هایی بوده از قبیل عدم تامین به موقع نوسانات قیمت و تناژ عرضه و... بهترین راه حل برای این قبیل مشکلات انتقال تکنولوژی و مواد خام اولیه و فرمولاسیون به کشور است

راه اندازی خط تولید انواع کود های کشاورزی تحت لیسانس آلمان
مایا رشد دفتر فروش مرکزی

مایا رشد با انجام تمامی فرآیند های مرتبط توانسته انواع محصولات کشاورزی و دامی در ایران را تحت لیسانس MAYAHOFHEIM آلمان تولید نماید درادامه به معرفی بیشتر این مجموعه خواهیم پرداخت.

تولید و عرضه انواع کود های خارجی کشاورزی در ایران دارای چالش هایی همواره دارای چالش هایی از قبیل عدم تامین به موقع نوسانات ارز و تناژ عرضه و...  است. بهترین راه حل برای این مشکلات انتقال تکنولوژی و مواد خام اولیه و فرمولاسیون به کشور است تا تولیدی ایمن و همیشگی داشته باشیم برند مایا رشد با انجام تمامی فرآیند های مرتبط توانسته با تکنولوژی بروز آلمان انواع محصولات کشاورزی و دامی در ایران تولید نماید درادامه به معرفی بیشتر این مجموعه خواهیم پرداخت.

خط تولید کودهای کشاورزی آلمانی برای اولین بار در ایران

مایارشد برای اولین بار در ایران با استفاده از عامل کلات پلی کربوکسیلات به فرمولاسیون خاصی از PCOOH آلمانی استفاده می نماید که معایب سایر عوامل کلات مانند EDTA,EDDHA, DTPA و ... را پوشش می دهد. محصولات مایارشد با فرمولاسیون و ساختار خاص تحت لیسانس مایا هافهایم آلمان تولید می شود. این فرمولاسیون شامل ویژگی های بسیار بارزی است:

یکی از ویژگی های پلی کربوکسیلات ریزمولکول بودن آن است که باعث افزایش حلالیت کود و در دسترس قرار دادن راحت تر و طولانی مدت مواد مغذی توسط گیاه می شود.

علاوه بر این، فرمولاسیون PCOOH در سطوح pH بین 3 تا 11 پایدار است و در خاک های قلیایی کاملا فعال است.

همچنین کود های کلات مایارشد را می توان در روش های مختلف کوددهی از جمله کودآبیاری ،چالکود و محلول پاشی استفاده کرد که انعطاف پذیری را برای کشاورزان فراهم می کند تا بهترین روش را برای شرایط محیطی خاص خود انتخاب کنند.

انواع محصولات مایا رشد

مایا رشد تولید کننده انواع کود های کشاورزی و مکمل های دامی می باشد که کود های کشاورزی مایا رشد شامل:کود هیومیک اسید 65% و 75% ،کود کلات آهن 6 درصد و 9 درصد،کود کلات روی ،کود کلات مس،کود کلات منگنز

و همچنین انواع محصولات دامی مایا رشد شامل:توکسین بایندر پریمیوم و اکونومی،بافر پلاس و بافر اکونومی هستند.

کود های کشاورزی مایا رشد

کود کلات آهن مایا رشد دارای پایداری تضمین شده درpH های 3 تا 11،قابلیت جذب سریع، بهبود کیفیت محصولات،تقویت رشد و افزایش عملکرد گیاه می باشد.

که برای انواع محصولات کشاورزی مانند گندم،جو،ذرت،سیب زمینی،میوه جات و درختان زینتی مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر محصولات مایا رشد شامل کود کلات منگنز مایا رشد برای ترمیم غده کلروفیل و رشد و توسعه صحیح گیاه مورد استفاده قرار می گیرد.

کود کلات مس مایا رشد باعث تقویت سیستم دفاعی گیاهان و افزایش مقاومت گیاهان را در برابر بیماری‌ها و آفات می شود.

کود کلات روی مایا رشد برای فعال کردن بسیاری از آنزیم ها در گیاه و تشکیل سبزینه گیاهی در خاک های شنی، قلیایی و آهکی بیش تر استفاده می شود.

کود هیومیک اسید مایا رشد قابلیت بهبود ساختار خاک و کاهش شوری خاک، افزایش تخلخل خاک، بهبود حمل و نقل مواد مغذی، افزایش جذب آب و افزایش فعالیت میکروبی در خاک را دارد. برای مطالعه بیشتر  کلیک کنید.

محصولات دامی مایا رشد

بافر دامی مایا رشد

بافر سنتتیک شرکت مایا رشد مخصوص نشخوارکنندگان طراحی گردیده است و این بافر در دو نوع مخصوص مصرف در دامداری ها و همچنین ویژه کارخانجات مکمل سازی و خوراک به بازار عرضه میگردد.

توکسین بایندر مایا رشد

شرکت مایا رشد با استفاده از متخصصان و با فرمولاسیون خاص محصولی تولید کرده است که، مایکوتوکسین ها را با راندمان بسیار بالایی در زمان بسیار پایین جذب نمایید و کمک شایانی به فعالین صنعت خوراک دام و طیور ارائه کند.

ویژگی های محصولات کشاورزی مایا رشد

کود های کشاورزی مایا رشد برای رفع انواع کمبود ها در گیاهان و در شرایط مختلف خاک مورد استفاده قرار می گیرند که شامل ویژگی های زیر هستند:

  • پایداری در ph بین 3 تا 11
  • حلالیت بسیار بالا
  • مناسب برای انواع خاک های قلیایی،آهکی و...
  • ایجاد امکان جذب بالای مواد مغذی توسط گیاه
  • دارای کد کودی و تمام مجوز های مربوطه
  • دارای فرمول اختصاصی تحت لیسانس آلمان
  • قابلیت استفاده به روش های چالکود،کود آبیاری و محلول آبیاری

تکنولوژی و مجوز های محصولات مایا رشد

متخصصین مایا رشد با استفاده از فن آوری‌های نوین و مواد اولیه با کیفیت بالا، ضمن رعایت اصول محیط زیست با بهره گیری از فرمولاسیون روز اروپا محصولاتی با ارزش غذایی بالا و در عین حال با قابلیت جذب بهتر و سهولت در استفاده تولید می نماید.

کود های مایا رشد با کود برند های معتبر دنیا مانند هیومین تک،اینوست،پلنت چویس،شوک آمریکایی رقابت می کند و در بسیاری از موارد از نظر کیفیت و عملکرد نتایج بهتری دارد.

چه بسا محصولات مایا رشد به نسبت کود های خارجی از نظر انطباق با شرایط اقلیمی و خاک کشور برای استفاده در ایران مناسب تر هستند.

همچنین تمام محصولات مایا رشد دارای آنالیز و مجوز های مرتبط هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]