اطلاعات تماس
  • ۰۹۹۰۹۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207177520421932
در دسترس نیست

همه چیز در باره برند کدکس

همه چیز در باره برند کدکس

کد: 140207177520421932

، (اخبار رسمی): برای جلوگیری از بارداری های ناخواسته و بیماری های ناشی از آمیزش جنسی بهترین گزینه استفاده از کاندوم است. کاندوم علاوه بر جلوگیری از بارداری باعث می شود تا انتقال بیماری هایی نظیرHIV٬ زگیل تناسلی٬ هپاتیت و غیره صورت نگیرد.

همه چیز در باره برند کدکس
کدکس

برند کدکس یک برند ایرانی است که بیش از ده سال است از زمان تاسیس آن در ایران می گذرد. برند کدکس که در اصل نام آن ناچ کدکس است٬ یکی از زیر مجموعه های شرکت سیلان سبز است که محصولاتی برای بهبود کیفیت روابط جنسی یا جلوگیری از بارداری های ناخواسته تولید می کنند. این برند دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و پروانه وزارت بهداشت است و که در تولید محصولات بهداشتی و زنانشویی بسیار معروف و محبوب است.

ازمحصولات کدکس می توان به انواع کاندوم٬ اسپرهای تاخیری و ژل لوبریکانت و روان کننده اشاره کرد که پرفروش ترین آن ها کاندوم است که به منظور جلوگیری از انتفال بیماری های جنسی وآمیزشی و بارداری های ناخواسته استفاده می شود.

شرکت کدکس همواه از بهترین مواد با بالاترین کیفیت در تولید محصولات خود استفاده نموده و با به کاربردن به روز ترین تکنولوژی های دنیا باعث شده تا بهترین محصولات بازار را از آن خود نماید.

از معروف ترین و پرفورش ترین محصولات کدکس می توان به کاندوم های مختلف مانند : کاندوم های خاردار ٬ کاندوم های تاخیری٬ کاندوم های بسیار نازک و کاندوم های کلاسیک اشاره نمود.

از دیگر محصولات پرطرفدار این برند می توان به انواع ژل های روان کننده کلاسیک و تاخیری و طعم دار اشاره نمود و همچنین اسپرهای تاخیری کلاسیک و طعم دار که برای بالابردن کیفیت رابطه زوجین و افزایش لذت بسیار کمک کننده است.

کاندوم های کدکس که از لاتکس طبیعی ساخته و تولید می شوند بسیار با کیفیت و مرغوب می باشند که باعث هیچ گونه حساسیت وآلرژی نمی گردند. این کاندوم ها از قدرت کشسانی بسیار بالایی برخوردار هستند که نسبت به پارگی نیز بسیار مقاوم می باشند. تنوع بسیار بالا کاندوم های ناچ کدکس به شما این امکان را می دهد طبق نیاز و سلیقه خود کاندوم مورد نظرتان را انتخاب نمایید .

به طور کلی قیمت مقرون به صرفه محصولات کدکس ٬ کیفیت بالا همراه با تاییده بهداشتی و بدون عوارض و ایجاد حساسیت باعث شده تا این برند بین مردم و در بازار بسیار محبوب و پرطرفدار باشد.

باند پیچی چیکار میکنه؟سعی میکنه در سریعترین‌ زمان ممکن سفارش شما رو با بهترین قیمت به دستتون برسونه تا دیگه نیاز نباشه تو این ترافیک دنبال کالای پزشکی و بهداشتی تو سطح شهر بگردید.باند پیچی نسبت به آسایش و رفاه شما احساس مسئولیت میکنه و تلاش میکنه تا بتونه به شما تجربه ی خرید اینترنتی امن و بی دردسری ارائه بده.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۹۰۹۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان