اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207187523016078
در دسترس نیست

بازی‌های فکری محبوب در ایران و جهان: پرفروش‌ترین بردگیم ها

کد: 140207187523016078

، تهران , (اخبار رسمی): برو، بیا، کار کن، بخواب، بخور، بپز و بشوی! بعد هم کمی با گوشی فضای مجازی را بگرد و فردا روز از نو روزی از نو. این احتمالا برنامه هر روزه بسیاری از ما است. اما پس تکلیف سرگرمی، آرامش ذهن، کمی هیجان و خلاقیت چه می‌شود؟ پرفروش ترین بازی فکری همه این‌ها را در یک روز به ما می‌بخشد.

بازی‌های فکری محبوب در ایران و جهان: پرفروش‌ترین بردگیم ها
بهترین بردگیم های ایران و جهان

برو، بیا، کار کن، بخواب، بخور، بپز و بشوی! سپس با گوشی خود و فردا روز از نو روز به روز فضای مجازی را جستجو کنید. این احتمالاً برنامه روزانه اکثر ماست. اما سرگرمی، آرامش، کمی هیجان و خلاقیت چطور؟ پرفروش ترین بازی پازل همه اینها را در یک روز به ما می دهد.

محبوب ترین بازی فکری در ایران و جهان
قرار نیست همیشه کار خاصی برای تنوع و کمی هیجان انجام دهیم. ما همیشه نمی توانیم سفر کنیم، به پارک برویم، مهمانی بگیریم و گردش کنیم. اما یک بازی ذهنی می تواند هر لحظه به دست ما برسد و روحیه ما را به کلی تغییر دهد. در این مطلب به معرفی پرفروش ترین بازی فکری ایران و جهان می پردازیم.

بازی مونوپولی
میلیون ها نسخه از مونوپولی در جهان تولید و فروخته شده است. این یک بازی مهیج و پر استرس، خرید و فروش و شهرسازی است. بازی با دو تاس و چند تاس شروع می شود. شما تاس می اندازید، پول جمع می کنید و ملک می خرید. اگر حریف وارد خانه های شما شود، از او اجاره می گیرید و پول می گذارید.

اما شما باید از شش دانگ آگاه باشید. زیرا ممکن است به زندان بروید و بعد مشکلات شروع شود. در پایان، هرکسی که بیشترین پول را در بازی جمع آوری کند، برنده است و چهره حریف خود را کم می کند.

حدود یک ساعت با پرفروش ترین بازی فکری این روزها یعنی Monopoly سرگرم خواهید شد. این بازی برای 2 تا 6 بازیکن برای گروه سنی بالای 8 سال مناسب است.

استوژیت; زمانی که خلاقیت، ذهن خوانی و رویاپردازی به اوج خود می رسد.
بعد از یک روز خسته کننده بنشینید و کیلومترها از واقعیت دور شوید. می گویید امکان ندارد؟ مطمئن باشید که بازی Stojit چنین قابلیتی دارد.

کسی که رنگارنگ ترین لباس ها را می پوشد بازی را شروع می کند. او به همه کارت های رای، یک قالب همرنگ کارت ها و 6 کارت بازی می دهد. کارت ها باید مخفیانه پرداخت شوند. فردی که لباس های رنگی به تن دارد اولین داستان نویس است و بازی را شروع می کند. به کارتی که در دستش است نگاه می کند، جمله، شعر، عبارت یا کلمه ای درباره آن می گوید و کارت را رو به پایین می گذارد. بقیه کارت های آنها یک کارت مربوط به عبارت قصه گو را در وسط قرار می دهند.

قصه گو کارت ها را برمی گرداند. حالا بقیه باید حدس بزنند که کدام کارت متعلق به قصه گو بوده است. نظر خود را با کارت رای بیان می کنند. اگر همه درست حدس بزنند یا هیچ کس درست حدس نزند، داستان‌نویس هیچ امتیازی نمی‌گیرد و بقیه دو امتیاز می‌گیرند. در غیر این صورت داستان نویس و کسانی که درست حدس زده اند امتیاز می گیرند. حالا نوبت به کارتی دیگر و قصه گوی بعدی می رسد. هرکس زودتر به امتیاز 30 برسد برنده بازی است.

Stojit با جذابیت هایش می تواند پرفروش ترین بازی این روزها باشد. همچنین می توانید استوجیت را در گروه های ۲ تا ۸ نفره بازی کنید و لذت زیادی ببرید.

کودتا؛ مهیج ترین و پرفروش ترین بازی فکری با فضای سیاسی
در بازی کودتا، شما قرار است با 15 کارت شخصیت، 6 کارت خلاصه بازی، 50 سکه و یک کتاب قوانین، حکومتی در آستانه سقوط را مدیریت کنید. شما نقش یک عضو بلندپایه دولت را بر عهده می گیرید و سعی می کنید صورت رقبای خود را بمالید.

شخصیت های نجیب زاده، قاتل، فرمانده، سفیر یا شاهزاده در بازی حضور دارند. هر کدام از این شخصیت ها با توانایی های خاص خود نقشه می کشند. شخصیت ها یکی یکی حذف می شوند و نفر آخر برنده بازی است. می توانید در گروه های 2 تا 6 نفره کودتا را بازی کنید و 30 تا 60 دقیقه لذت زیادی ببرید.

انو یک دسته کارت و ساعت ها هیجان و سرگرمی
در جعبه بازی اونو تنها 108 کارت وجود دارد که می توانید بارها بدون وقفه با آنها بازی کنید و لذت ببرید. این بازی شایسته عنوان پرفروش ترین بازی است. حال و هوای این بازی بسیار شبیه به هفت خواب است.

در ابتدای بازی به هر بازیکن 7 کارت داده می شود. طبق قوانین بازی، تا زمانی که یک بازیکن فقط یک کارت داشته باشد، پیش می روید. در همان لحظه با صدای بلند می گوید «اونو» و شمارش امتیاز شروع می شود. می توانید آن را در گروه های 2 تا 10 نفره بازی کنید.

دژ؛ برو به دل تاریخ و بازی کن.
در بازی قلعه شما قرار است به سالها قبل برگردید و بسازید. در این میان شما به طور مخفیانه یکی از نقش های راهزن، پادشاه، تاجر، حکیم، معمار، قاتل یا ژنرال را بر عهده خواهید گرفت و بر اساس قدرت های نقش خود به مانعی برای رقبای خود تبدیل خواهید شد. هرکسی که بر این چالش ها غلبه کند و اول 7 سازه بسازد برنده است. دژ این بازی رومیزی پرفروش حدود یک ساعت در گروه های 2 تا 7 نفره شما را سرگرم می کند.

راز جنگل؛ حاکمی عادل که به دنبال جانشینی مناسب است.
Raz of the Jungle پرفروش ترین بازی ایران است. در این بازی شما باید سه گنج را از دل جنگل بگیرید تا پادشاه شوید. آنها در این مسیر چالش برانگیز با دیگر بازیکنان رقابت می کنند. هر کس ابتدا به سه گنج اصلی برسد برنده بازی است.

راز جنگل می تواند گروه 2 تا 6 نفره شما را در یک عصر خسته کننده به مدت یک ساعت شاد و سرگرم کند.

لیست کامل پرفروش ترین بازی های فکری در فروشگاه اینترنتی گیم افزار
چگونه از ذهن خود کار بکشیم و همزمان از آن لذت ببریم؟ یک بازی ذهنی جذاب همه این کارها را با هم انجام می دهد. در این مطلب لیستی از پرفروش ترین بازی های فکری برای شما آماده شده است. با این حال می توانید gameafzar.com را در فروشگاه اینترنتی گیم ور جستجو کنید و بازی مناسب خود را بیابید.

در این سایت جزئیات، روش ها و محتویات جعبه بازی را به طور کامل مطالعه کنید و در نهایت به بازی مورد نظر خود دست پیدا کنید. بازی مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن به دست شما می رسد و حال و هوای اوقات فراغت شما را تغییر می دهد!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی گیم افزار

اعتقاد ما در گیم‌افزار این است که خلاقیت آموختنی و هوش قابل تقویت است. کافیست بازی‌های فکری مناسب را انتخاب کرده و وجوه مختلف ذهن خود را به چالش بکشید. از طرفی در روزگاری که تلفن همراه موجب مختل شدن روابط اجتماعی کودکان و نوجوانان شده است، بازی‌های فکری ساده و جالب تمامی اعضای خانواده را چند ساعتی دور هم جمع می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح