اطلاعات تماس
  • ۰۹۹۰۹۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207197524921932
در دسترس نیست

برند موبان بهترین برند شامپو و نرم کننده برای سالن های زیبایی

برند موبان بهترین برند شامپو و نرم کننده برای سالن های زیبایی

کد: 140207197524921932

، (اخبار رسمی): برای داشتن موهای سالم و درخشان انتخاب شامپو ونرم کننده مناسب یکی از مهم ترین گزینه هاست. بهترین راه برای این کار ابتدا تشخیص نوع مو می باشد.

برند موبان بهترین برند شامپو و نرم کننده برای سالن های زیبایی
نرم کننده موبان

رند موبان که یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین برندهای ایرانی است که سال هاست در زمینه تولید شامپو و نرم کننده گالنی فعالیت دارد. این برند که متعلق به لابراتوار دکتر کامکار و شرکت عطرآگین می باشد که با تولید محصولات با کیفیت بالا و درجه یک می تواند حتی جایگزین محصولات خارجی گردد.

شامپو موی سرمویان که در دو رایحه عسل و نارگیل  تولید شده برای استفاده روزانه طراحی گردیده است بنابراین دارای پاک کننده قوی نمی باشد که باعث خشک شدن ساقه و آسیب به بافت مو و پوست سر شود. 

این شامپو ۴ لیتری که حاوی انواع ویتامین ها و پروتیئن ها می باشد باعث ترمیم و درخشش مو شده و با دارا بودن عصاره های گیاهی همچون عسل و نارگیل موجب استحکام مو و رطوبت رسانی به آن می شود.

این شامپو که غنی شده با مواد مغذی و پروتیئن ها هیدرولیز شده  است سبب تغذیه کامل مو می گردد ٬پوست سر و مو را کامل تمیز کرده ٬ درخشش و براقیت خاصی به آن می بخشد و تمام آسیبی که مو بر اثر مواد شیمیایی و یا حرارتی دیده را تا حدی بر طرف می نماید.

نرم کننده موبان نیز یکی از پرفروش ترین محصولات این برند است که در سالن های زیبایی بسیار پرمصرف و محبوب می باشد. 

برای موهای گره خورده و خشک که براثر مواد شیمیایی مانند رنگ کردن های مکرر و دکلره آسیب دیده اند و یا به دلیل استفاده بسیار زیاد از وسایل حرارتی زیاد مانند سشوار و اتو رطوبت مو کم شده و در اصطلاح مو دهیدراته شده استفاده از این نرم کننده بسیار می تواند موٍثر باشد.

این نرم کننده با دارا بودن عصاره آلوئه ورا و رزماری پروتیئن و رطوبت از دست رفته مو را به آن بازمی گرداند وموجب درخشش و طراوت بیشتر آن می شود.

نرم کننده موبان  با داشتن پرویتامین ب ۵ به ساختار مو کمک کرده و با داشتن ساختار پلیمری و سیلکونی موجب محافظت از مو در برابر عوامل بیرونی می گردد. استفاده از این نرم کننده باعث احیای مو و حفظ شادابی آن می شود.

شامپو و نرم کننده موبان در گالن های ۴ لیتری عرضه می گردد به همین دلیل برای سالن های زیبایی بسیار مناسب و از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

باند پیچی چیکار میکنه؟

سعی میکنه در سریعترین‌ زمان ممکن سفارش شما رو با بهترین قیمت به دستتون برسونه تا دیگه نیاز نباشه تو این ترافیک دنبال کالای پزشکی و بهداشتی تو سطح شهر بگردید.باند پیچی نسبت به آسایش و رفاه شما احساس مسئولیت میکنه و تلاش میکنه تا بتونه به شما تجربه ی خرید اینترنتی امن و بی دردسری ارائه بده. https://bandpichi.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۹۰۹۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی