اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208017644617387
در دسترس نیست

تیلر کولتیواتور دیزلی استارتی 10 اسب کاما کاما اصلی اورجینال

تیلر کولتیواتور دیزلی استارتی 10 اسب کاما کاما اصلی اورجینال

کد: 140208017644617387

، (اخبار رسمی): مدل محصول: KAMA KDT-910KE کشور سازنده: چین موتور: دیزلی تک سیلندر چهار زمانه هوا خنک مدل موتور: 186FA قدرت موتور(hp): (10،9) اسب بخار

تیلر کولتیواتور دیزلی استارتی 10 اسب کاما کاما اصلی اورجینال
تیلر کولتیواتور دیزلی استارتی 10 اسب کاما کاما اصلی اورجینال KAMAKDT910KE موتور 186fa

تیلر کلتیواتور 10 اسب کاما کاما استارتی اصلی

تیلر کاما ساخت کجاست؟

برند کاما یکی از معروفترین برندهای تولیدکننده تیلر کلتیواتور موجود در چین می باشد که در ایران نیز به خوبی شناخته شده و جا افتاده است. معروفیت برند کاما بیشتر به دلیل کیفیت بالای موتورهای آن است که در انواع تیلر کلتیواتورها، موتور برق، موتور پمپ و … بر پایه گازوئیل مورد استفاده قرار می گیرد به گونه ای که در خود چین نیز شرکت های مختلفی از موتور کاما بر روی محصولات خود استفاده می کنند.اما باید توجه داشت که برند کاما فقط موتورهای دیزلی تولید می کند و هیچ محصول بنزین سوز در محصولات خود ندارد.

منظور از کاما کاما چیست؟

شرکت کاما در اوایل تیلر کلتیواتورهای خود را با نشان حک شده کاما بر روی موتور خود به بازار عرضه می کرد که دارای گیربکس و بدنه اصلی ساخت شرکت کاما بودند اما دیگر بر روی گیربکس کلمه کاما حک نمی شد ولی از آنجا که شرکت های دیگر که از موتور کاما بر روی تیلر کلتیواتورهای خود استفاده می کردند و به نام کامای اصلی به فروش می رساندند شرکت کاما مجبور شد بر روی گیربکس نیز کلمه کاما را بصورت برجسته حک کند تا فرق بین تیلرهای اصلی با تیلرهای دارای موتور کاما مشخص شود.از آن به بعد تیلر کلتیواتورهای اصلی کاما به کاما-کاما معروف شدند. امروزه تیلر کلتیواتور با قدرت 5.5 و 7 و 10 اسب بخار کاما کاما تولید می شوند.

 البته امروزه تیلر کلتیواتورهای کاما کاما خود نیز دارای اقسام مختلفی هستند که بعضی از آنها با وجود حک کاما بر روی گیربکس تیلر اصلی کاما کاما نیستند یا حتی در صورت اصلی بودن موتور و گیربکس دارای بدنه،فرمان، گلگیر، باطری، تیغه و رینگ و لاستیک فابریک کاما نمی باشند. این تغییرات در سفارش توسط واردکننده ها باعث تغییر قیمت تمام شده آنها و بالطبع بودن قیمت های مختلف در بازار می شود که مصرف کننده ها و حتی فروشندگان را نیز دچار سردرگمی می کند.

با توجه به اینکه مجموعه آکاتولز همیشه به کیفیت و صداقت اهمیت می دهد همیشه اجناس با بالاترین کیفیت و اوریجینال را به شما عزیزان عرضه می کند که ممکن است نسبت به نمونه های مشابه اندکی نیز گرانتر باشد اما شما مشتریان گرامی می توانید با خیال راحت و به شرط اصلی بودن محصولات خود را از ما تهیه کنید.

تیلر کلتیواتور 9 اسب کاما کاما با تیلرکلتیواتور 10 اسب کاما کاما چه فرقی دارد؟

کلیه تیلرهای 9 اسب و 10 اسب یکی می باشند و هیچ فرقی با هم ندارند.موتور همه آنها مدل 186 می باشد که قدرت واقعی خروجی آن حدود 8.7 اسب بخار می باشد که به 9 یا 10 اسب معروف شده است.

تیلر کلتیواتور 10 اسب کاما کاما چه قابلیت هایی دارد؟

تیلر کولتیواتور 10 اسب کاما کاما

 نمونه کوچک شده تراکتور های باغی و زراعی هستند که ماشینی بسیار کاربردی در باغات و مزارع کوچک با قدرت مانور بالا می باشند. با توجه به هزینه خرید بالای تراکتور و بزرگ بودن و قدرت مانور کم تراکتورها در زمین ها و باغات کوچک استفاده از تیلر کولتیواتور گسترش زیادی در دنیا پیدا کرده است. این ماشین آلات بیشتر وظایف یک تراکتور را در ابعاد کوچک انجام می دهند.از جمله:

گاوآهن تیلر کلتیواتور

 تیلر 9-10 اسب کاما کاما توانایی شخم زدن با یک گاوآهن تک خیش را دارد که می تواند تا عمق 35 سانت را شخم بزند.البته بهتر است بجای چرخ لاستیکی از چرخ آهنی استفاده شود تا فشار گاوآهن باعث بکسوات نشود.

کلتیواتور زدن(وجین کردن)

 همان خاک ورزی ثانویه می باشد که اصولاً پس از شخم زدن برای از بین بردن علف های هرز و خرد کردن کلوخ ها و صاف کردن سطح زمین می توان با تیلر کلتیواتور 10 اسب انجام داد.تیلر کلتیواتور 10 اسب با 38-40 عدد تیغه ای که دارد می تواند در یکبار حرکت تا عرض 145 سانت را نیز کلتیواتور بزند.عمق شخمی که تیلر 10 کاما کاما با تیغه های کلتیواتور می تواند انجام دهد تا 30-40 سانت نیز می باشد.

مرزکش تیلر کولتیواتور

 تیلر کلتیواتور 9 اسب کاما کاما توانایی بستن و کشیدن مرزکش را دارد که برای ایجاد کرت و مرز و همچنین ریختن خاک به دو طرف بوته ها مورد استفاده قرار می گیرد.البته برای بکسوات نکردن بهتر است از چرخ آهنی سایز بزرگ به جای چرخ لاستیکی استفاده کرد.

 تیغه تسطیح تیلری

سمپاش تیلر کولیتواتور

گاری تیلری

پمپ آب تیلر کولتیواتور

پنجه غازی تیلری

چرخ حلزونی تیلر

 نشیمن تیلر کولتیواتور

کودپاش تیلرکولتیواتور

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028335*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید