اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208107663523823
در دسترس نیست

معرفی دو مدل شیرآلات توکار که دارای ست روکار نیز هستند

کد: 140208107663523823

، (اخبار رسمی): یکی از مشکلاتی که ممکن است در زمان انتخاب شیرآلات ساختمانی با آن رو به رو شده باشید ست کردن شیرآلات است. ممکن است شما برای بخشی از خانه خود شیرآلات توکار در نظر داشته باشید و برای بخشی دیگر شیرآلات روکار. در صورتی که بخواهید تمام این انواع شیرآلات را از یک ست تهیه کنید ممکن است به مشکل بربخورید.

معرفی دو مدل شیرآلات توکار که دارای ست روکار نیز هستند
معرفی دو مدل شیرآلات توکار که دارای ست روکار نیز هستند

یعنی شیرآلات توکاری که انتخاب کرده اید دارای بخش های روکار نباشد و یا برعکس. برای حل این مشکل برخی از تولیدکنندگان به تولید شیرآلاتی پرداخته اند که دارای هر دو بخش توکار و روکار هستند. در صورت نیاز می توانید مثلا شیرآلات آشپزخانه را از نوع شیر ظرفشویی روکار انتخاب کنید و شیرآلات حمام خود را از همان ست، اما از مدل توکار، خریداری نمایید. در این مقاله بعد از بررسی کوتاه شیرآلات توکار به معرفی دو ست شیرآلات که قطعات آن هم به صورت روکار و هم توکار تولید می شوند پرداخته ایم.

قیمت شیرآلات

یکی از فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت شیرآلات است نوع نصب و مدل شیرآلات (روکار و یا توکار) است. شیرآلات توکار به دلیل مکانیزم و ساختار پیچیده تر، تعداد قطعات بیشتری دارند و نصب آن ها نیز توسط متخصص هزینه بیشتری می برد. پس در مجموع خرید شیرآلات توکار گران تر تمام می شود. اما در بلند مدت هزینه های نگهداری و تمیز کردن پایین تری دارد و احتمال خراب شدن قطعات آن نیز کمتر است. در بخش قیمت شیرآلات می توانید قیمت انواع مدل شیرآلات بهداشتی و مشخصات فنی آن ها را مقایسه و اختلاف قیمت شیرآلات توکار و روکار را مشاهده نمایید.

شیرآلات توکار 

قیمت شیرآلات توکار نسبت به شیرآلات روکار بالاتر است و دلیل این امر پیچیدگی بیشتر قطعات و اهمیت دوام و کیفیت قطعات داخل دیوار، مانند بدنه مرکزی و دایورتر شیر حمام، است. فراموش نکنید در زمان خرید شیرآلات توکار هزینه نصب آن را نیز در نظر بگیرید. نصب شیرآلات توکار به تخصص و مهارت بیشتری نیاز دارد و معمولاً توسط خود کاربران انجام نمی شود. اما اگر از طرفداران سبک مینیمال هستید و دکوراسیون های خلوت و شیک را می پسندید شیرآلات توکار ارزش هزینه کردن را دارند و کیفیت بالاتر و دردسر کمتر تمیز کردن و نگهداری، قیمت بالاتر آن ها در بلند مدت جبران می کند.

شیرآلات توکار از انواع شیرآلات مدرن و مینیمال است که طرفداران بسیاری دارد. ساز و کار اصلی شیر توکار مانند بدنه مرکزی، بدنه دایورتر و... در عمق مشخصی از دیوار نصب می شود و تنها بخش قابل مشاهده بر روی دیوار پنل کنترل جریان و دمای آب است. این نوع شیرآلات ساختمانی به انواع شیر روشویی توکار، شیر توالت توکار، شیر حمام توکار و شیر ظرفشویی توکار دسته بندی می شود و در انواع طرح، رنگ و مدل عرضه می گردد. قیمت شیرآلات توکار نسبت به شیرآلات روکار بالاتر است و نصب آن پیچیده تر، امّا زیبایی بسیاری فراهم می آورد.

نگرانی ای که ممکن است خریداران را دچار تردید کند مشکلات مربوط به خرابی بخش های درونی انواع شیر توکار است. این نگرانی تا حدی طبیعی است. چرا که در صورت بی کیفیت بودن قطعات داخل دیوار و بروز خرابی یا نشتی احتمالاً نیاز به خراب کردن دیوار وجود خواهد داشت. اما انجام تست های تحت فشار و اطمینان از نصب صحیح احتمال خرابی این بخش ها را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

انواع ست شیرآلات تولید شده به صورت شیرآلات توکار و روکار شیرآلات کاویان

شیرآلات کاویان در سال 1401 از اولین شیرآلات توکار خود به نام لارا رونمایی کرد و این روند در سال 1402 نیز، با رونمایی از دو مدل شیرآلات توکار به نام های نوژا و ساتین، ادامه یافت. این مدل ها به صورت ست شیرآلات توکار و روکار عرضه می شوند. در ادامه در مورد دو مدل شیرالات توکار لارا و ساتین، که به یازار عرضه شده اند، و سبک طراحی آن ها بیشتر توضیح داده ایم. شیرآلات نوژا نیز در آذر/دی ماه سال 1402 آماده فروش خواهد بود.

  •  ست شیرآلات توکار لارا
  • ست شیرآلات توکار لارا اولین مدل شیر توکار شیرآلات کاویان است که در سال 1401 رونمایی شد. مدل روکار لارا، که در سال 1400 تولید شده بود، با استقبال بسیار زیادی از طرف مصرف کنندگان روبه رو شد. با توجه به استایل خاص و لوکس این مدل ظرفیت طراحی و تولید آن به صورت توکار نیز وجود داشت. بنابراین، واحد طراحی شیرآلات کاویان دست به کار شد و نقشه های مورد نیاز برای تولید لارا توکار را آماده کرد. ست شیرآلات لارا کارتریج 35 دارد و سبک طراحی آن ترکیبی از سبک تنسو و فلت است.

  •  ست شیرآلات توکار ساتین
  • شیرآلات توکار ساتین دومین مدل از سری شیرالات توکار شیرآلات کاویان است که در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران، سال 1402، رونمایی شد. این ست مکمل مدل روکار خود است که قبل تر در سال 1401 تولید شده بود. طراحی چند وجهی ساتین باعث همخوانی آن با سبک های مختلف دکوراسیون می شود. با توجه به بازخوردی مثبتی که شیرآلات کاویان از عرضه مدل روکار ساتین گرفت، قطعاً مدل توکار آن نیز محبوب خواهد بود.

    یکی از ترندهای محبوب در حوزه تجهیزات ساختمانی شیرآلات توکار است. در حالت ایده آل یک مدل شیر توکار قابلیت ست شدن با قطعات روکار همان مدل را نیز دارد. مثلاً ست های شیرآلات لارا، ساتین و نوژا دارای هر دو بخش های روکار و توکار هستند و شما می توانید، طبق نیاز و سلیقه خود، از بین این انواع انتخاب کنید. جهت مشاهده انواع شیرآلات می توانید از فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان (https://www.kavianhamafza.com/) دیدن و قیمت شیرآلات را در کنار مشخصات فنی و ایده طراحی هر مدل بررسی نمایید.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس های:

    صنعت و تولید | مسکن و ساختمان