اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208137668023380
در دسترس نیست

قیمت ورق گالوانیزه در آهن ملت

کد: 140208137668023380

، تهران , (اخبار رسمی):  قیمت ورق گالوانیزه در وبسایت مجموعه آهن ملت به روز رسانی میگردد. شما می توانید جهت دریافت آخرین قیمت و موجودی این محصول با شماره 02167103 تماس حاصل نمایید. شما کاربران گرامی میتوانید قیمت روز ورق را به همراه ویژگی های آن در بخش محصولات وبسایت آهن ملت مشاهده نمایید.

قیمت ورق گالوانیزه در آهن ملت
قیمت ورق گالوانیزه در آهن ملت

قیمت ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه را می توان به عنوان یکی از پرمصرف ترین ورق های موجود در بازار آهن دانست. این ورق به دلیل دارا بودن ویژگی های مناسبی از قبیل مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی، مورد توجه پیمانکاران پروژه و مجریان ساخت و ساز قرار گرفته است. قیمت ورق گالوانیزه در وبسایت مجموعه آهن ملت به روز رسانی میگردد. شما می توانید جهت دریافت آخرین قیمت و موجودی این محصول با شماره 02167103 تماس حاصل نمایید. شما کاربران گرامی میتوانید قیمت روز ورق را به همراه ویژگی های آن در بخش محصولات وبسایت آهن ملت مشاهده نمایید.

ورق های گالوانیزه با فلز روی از طریق فرایند گالوانیزاسیون پوشش داده می شوند. با افزایش ضخامت روی در روند گالوانیزاسیون، کیفیت محصول افزایش یافته و قیمت آن نیز بیشتر می شود.

لیست قیمت ورق گالوانیزه

شما می توانید آخرین قیمت ورق های گالوانیزه تولید داخل را به همراه ورق های گالوانیزه وارداتی در لیست زیر مشاهده نمایید. ورق های گالوانیزه تولید شده توسط کارخانه کاشان، تاراز، چین، امارات و هفت الماس به عنوان بهترین برندهای ورق در بازار آهن در نظر گرفته می شوند. ورق گالوانیزه در دو نوع رولی و شیتی در بازار به فروش می رسد محل بارگیری و ارسال بار به آدرس مقصد از بنگاه تهران و همچنین کارخانه های تهران، انزلی و دیگر شهر ها خواهد بود. در صورت نیاز به خدماتی از قبیل پانچ، فرمینگ و برشکاری، کارشناسان فروش مجموعه آهن ملت را از درخواست خود مطلع سازید.

علل محبوبیت ورق گالوانیزه

ورق های گالوانیزه به دلیل دارا بودن ویژگی هایی از قبیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی در بخش های مختلف صنعتی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو علاوه بر تولید داخل، از بخش وارداتی نیز بخش عمده ای از نیاز مشتریان بر طرف می شود. بنابراین نوسان قیمتی ورق گالوانیزه تا حد زیادی با بخش واردات مرتبط است. شما کاربران گرامی میتوانید جهت انجام خرید بهینه و جلوگیری از بروز ضرر و زیان با شماره 02167103 تماس حاصل نمایید.

نحوه خرید ورق گالوانیزه از مجموعه آهن ملت

بهترین و سریعترین راه جهت استعلام قیمت ورق گالوانیزه ، برقراری تماس مستقیم با شماره 02167103 می باشد. همکاران ما در بخش فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران گرامی هستند.

قیمت ورق گالوانیزه متری

در بازار آهن ورق آهنی علاوه بر دو شکل رولی و شیتی به صورت متری به فروش میرسد. در نظر داشته باشید که در زمان خرید ورق گالوانیزه به صورت متری عوامل مختلفی از قبیل ابعاد، ضخامت، نوع، حالت، برند و نوسانات بازار در تعیین قیمت تمام شده این محصول اثرگذار است.

در بازار عمدتا قیمت ورق های گالوانیزه به صورت کیلویی محاسبه می گردد. جهت محاسبه دقیق قیمت ورق ها در باسکول وزن کشی شده و در قیمت هر کیلو ضرب می شود. در زمان ارسال پیش فاکتور تعداد ورق، وزن، ضخامت و محل بارگیری درج می گردد. بنابراین در صورت بروز هرگونه سوالی می توانید با شماره 02167103 تماس حاصل نمایید.

نکات مهم در زمان خرید ورق گالوانیزه

از آنجایی که این ورق در ضخامت ها  و ابعاد مختلف تولید می شود، قیمت آن با توجه به وزن کلی محصول مشخص و به مشتری اعلام می شود. شما می توانید در جدول وزن ورق گالوانیزه که در صفحات محصولات درج گردیده، قیمت و ویژگی ورق های گالوانیزه تولیدات کارخانجات داخلی و خارجی را مشاهده نمایید. در صورتی که محصول مورد نظر خود را مشاهده نمی کنید با شماره 02167103 تماس حاصل نمایید.

قیمت روز ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه 6 متری به عنوان یکی از پروفروش ترین ورق های گالوانیزه در بازار به شمار می رود. ورق های با ابعاد خاص را نمی توان به راحتی در بازار تهیه نمود. بنابراین پیشنهاد می شود، جهت خرید ورق گالوانیزه در ابعاد خاص در زمان ثبت سفارش، محصول مورد نظر خود را به کارشناسان بخش فروش اطلاع دهید. لازم به ذکر است که هزینه خدماتی از قبیل فرمینگ ، برشکاری و ... به صورت جداگانه در پیش فاکتور لحاظ می گرد.

عوامل موثر در تعیین قیمت ورق گالوانیزه

عوامل مختلفی در تعیین قیمت این محصول اثرگذار هستند. مانند دیگر محصولات موجود در بازار آهن به فاکتورهایی از قبیل ابعاد و ضخامت ورق، روش گالوانیزاسیون، کارخانه تولید کننده و به عوامل خارجی از قبیل شرایط اقتصادی، قیمت جهانی مواد اولیه، نرخ ارز و تورم و ... بستگی دارد. از این رو استعلام قیمت این محصول به شما در خرید بهینه و بدون ضرر وزیان کمک شایانی می کند. ورق های گالوانیزه عموما در متراژ های 6000 سانتی متر و در عرض 1000 تا 1500 میلیمتری تولید و روانه بازار می شود. در صورت تمایل جهت خرید ورق گالوانیزه در ابعلاد اختصاسی با شماره 02167103 تماس حاصل نمایید.

استعلام قیمت ورق گالوانیزه 1 میلی متر

ورق گالوانیزه 1 میل به دلیل دار بودن ضخامت بسیار پایین در پروژه های مختلف صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو می توان این ورق را به عنوان یکی از مهم ترین ورق های موجود در بازار آهن در نظر گرفت. قیمت ورق گالوانیزه با ضخامت 1 میل مانند دیگر محصولات فولادی در جداول قیمتی وبسایت آهن ملت به روزرسانی می شود. قیمت نهایی این محصول پس از درخواست شما و مشخص شدن تعداد ورق و وزن تعیین و به شما اعلام می گردد. در صورت سفارش این محصول در تناژ بالا ، محصول از درب کارخانه برای مشتریان گرامی ارسال می شود. جهت ثبت سفارش و آخرین قیمت و موجودی این محصول با شماره 02167103 تماس حاصل نمایید.

قیمت روز ورق گالوانیزه 3 میل

ورق های گالوانیزه در ضخامت های مختلف تولید می شوند. ورق 3 میل نیز یکی دیگر از ورق های پرکارد در پروژه های صنعتی و ساختمانی است. از آنجایی که تقاضای این محصول در مقایسه با دیگر ورق های موجود در بازار بیشتر است، قیمت آن دچار نوسان شده و با افزایش روبرو می شود. گاها قیمت ورق گالوانیزه 3 میل به صورت روزانه دچار نوسان می شود. بنابراین جهت خرید این محصول پیشنهاد می کنیم استعلام قیمت انجام شود. چرا که با این کار می توانید از بروز ضرر و زیان لحظه ای جلوگیری نمایید. شما می توانید در هنگام سفارش این محصول، ابعاد درخواستی خود را ثبت نموده و به صورت آماده وورق گالوانیزه را در آدرس مقصد دریافت نمایید. قیمت ورق گالوانیزه 3 میل به صورت کیلویی در وبسیات درج گردیده است. لازم به ذکر است همکاران ما در بخش فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران گرامی هستند.

قیمت روز انوع ورق گالوانیزه 6 متری

یکی از پر مصرف ترین ورق های گالوانیزه دربازار ورق گالوانیزه 6 متری است. عومل مختلفی در تعیین قیمت این محصول اعم از قیمت دلار، هزینه حمل و نقل و سوخت، میزان عرضه و تقاضا و ... موثر است. از این رو نمی توان قیمت دقیق این محصول را پیش بینی نمود. در جداول قیمتی مندرج در وبسایت توان کاوش شکیبا، با کلیک بر روی آیکون نمودار می توانید روند تغییرات قیمتی این محصولات را مشاهده نمایید.

پیشنهاد آهن ملت در زمان خرید ورق گالوانیزه

از آنجایی که این محصول به طور روزانه دچار نوسان می گردد، پیشنهاد میکنیم پیش ازخرید با کارشناسان آهن ملت تماس حاصل نموده و از آخرین موجودی و قیمت این محصول آشنا شوید. همکاران ما شما را در خریدی امن و بهینه و بدون ضرر و زیان یاری می نمایند. در برخی از موارد مشتریان با انجام خرید در زمان نامناسب و مکان اشتباه، ضرر و زیان هنگفتی را متحمل می شوند.

سوالات متداول در زمان خرید ورق گالوانیزه

قیمت نهایی ورق گالوانیزه به چه صورتی انجام می شود؟

قیمت تمام شده ورق گالوانیزه بر اساس ضخامت، ابعاد، کیفیت، نوح ، برند و ... مشخص می شود. در پیش فاکتور ارسالی تمامی مشخصات درج می گردد.

اعتبار پیش فاکتور ارسالی در مجموعه آهن ملت چقدر است؟

پس از صدور پیش فاکتور تا 48 ساعت می توانید جهت پرداخت و ثبت سفارش اقدام نمایید. پس از 48 ساعت جهت دریافت مجدد قیمت به علت بروز نوسانات قیمتی با شماره 02167103 تماس حاصل نمایید.

چه خدماتی در مجموعه توان کاوش شکیبا به مشتری ارائه می شود؟

کلیه خدمات مرتبط با ورق سرد و گرم از قبیل فرمینگ (شادولاین، ذوزنقه، سینوسی و ...)رنگ امیزی های صنعتی، فلاشینگ، پانچ، برشکاری و ... در مجموعه توان کاوش شکیبا به مشتریان گرامی ارائه می شود.

حداقل و حداکثر میزان خرید ورق گالوانیزه چقدر است؟

شما می توانید در مجوموعه آهن ملت ، این محصول را به میزان دلخواه خریداری نمایید.

آیا می توان از تمامی نقاط ایران ورق گالوانیزه را خریداری نمود؟

بله. شما می توانید در هر نقطه از ایران این محصول را سفارش دهید. همکاران ما با دسترسی به باربری های معتبر با امکان بیمه محصول بار شما را به آدرس مقصد تحویل می نمایند. جهت ثبت سفارش با شماره 02167103 تماس حاصل نمایید.

رول های ورق گالوانیزه دارای چه میزان وزنی هستند؟

ورق های گالوانیزه از 6 تا 9 تن تولید و در اختیار مشتری قرار می گیرند. مشتریان می توانند در وزن های کمتر نیز اقدام به ثبت سفارش نمایند.

نحوه خرید ورق گالوانیزه در مجموعه آهن ملت به چه صورتی است؟

پس از تماس شما با مجموعه آهن ملت ، پیش فاکتور برای شما ارسال گردیده و اطلاعات محصول از قبیل حالت، نوع، قیمت، برند، شرایط پرداخت، محل بارگیری و تاریخ تحویل در آن درج می گردد. پس از تایید پرداخت فاکتور به حالت قطعی درآمده و در آدرس مقصد به شما تحویل داده می شود.

مدت زمان ارسال بار چقدر است؟

ارسال بار برای مشتریان ساکن تهران 1 الی 2 روز کاری و برای مشتریان ساکن شهرستان بسته به دوری مسیر یک الی 3 روز است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توان کاوش شکیبا

شرکت توان کاوش شکیبا با برند تجاری " آهن ملت " از فعالان با تجربه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فولاد است که در زمینه خرید و فروش آهن آلات و مقاطع فولادی مانند انواع پروفیل ، تیرآهن ، میلگرد ، ورق ، سپری ، نبشی و ناودانی و .. با مناسبترین قیمت فعال میباشد و ارائه خدماتی همچون قیمت آهن آلات و تامین نیاز مشتریان اعم از تیر آهن ، میلگرد ، ورق ، پروفیل ، نبشی ، ناودانی ، آهن آلات صنعتی و ساختمانی از جمله این خدمات میباشد. کارشناسان شرکت آهن ملت همواره آماده ارائه خدمات و مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع مقاطع فولادی و همچنین پیگیری رضایت مشتری میباشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان