اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209087706623380
در دسترس نیست

جدول وزن ورق گالوانیزه آهن ملت

کد: 140209087706623380

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از پرمصرف‌ترین محصولات فولادی ورق گالوانیزه میباشد. ورق گالوانیزه نوعی ورق فولادی است که از طریق فلز روی گالوانیزه میشود. جدول وزن ورق گالوانیزه و همچنین قیمت روز آن در سایت https://ahanmelat.com و یا شماره 02167103 آهن ملت موجود میباشد.

جدول وزن ورق گالوانیزه آهن ملت
جدول وزن ورق گالوانیزه آهن ملت

وزن ورق گالوانیزه

یکی از پرمصرف‌ترین محصولات فولادی ورق گالوانیزه است. ورق گالوانیزه نوعی ورق فولادی است که از طریق فلز روی گالوانیزه میشود. هرچقدر ضخامت پوشش روی بیشتر باشد قیمت ورق گالوانیزه نیز افزایش است. این محصول مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد به همین دلیل از آن در مکان هایی که با آب تماس بیشتری دارد استفاده میشود. از ورق گالوانیزه در صنعت و همچنین برای ساخت کانال کولر ،لوله آب ، لوازم آشپزخانه و … استفاده میشود. در این مقاله به بررسی جدول وزن ورق گالوانیزه در آهن ملت میپردازیم.

با توجه به اینکه ورق های فولادی به دو صورت رولی و شیتی در بازار عرضه میشوند بنابراین هنگام خرید باید به ضخامت ، ابعاد و وزن این محصول توجه نمایید. عمدتا فروش این محصول بصورت کیلویی انجام میپذیرد. جدول وزن ورق گالوانیزه برای تمام افراد و شرکت هایی که از این محصول برای ساخت و ساز و صنایع استفاده میکنند بسیار حائز اهمیت است.

https://ahanmelat.com/%d8%ac%d8%af%d9%88%d9%84-%d9%88%d8%b2%d9%86-%d9%88%d8%b1%d9%82-%da%af%d8%a7%d9%84%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%b2%d9%87/

جدول زیر شامل مواردی مانند طول، عرض، ضخامت و وزن است که به مهندسان و کارفرمایان کمک میکند تا برآورد دقیق‌تری نسبت به هزینه های نهایی پروژه داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا هم به بررسی جدول وزن این محصول بپردازیم و همچنین فرمول محاسبه وزن ورق گالوانیزه را بررسی کنیم.

ورق گالوانیزه در صنایع متعددی مانند صنایع دریایی و خودروسازی کاربرد دارد. برای انجام هرگونه پروژه، محاسبات دقیق برای بدست آوردن وزن ورق گالوانیزه دارای اهمیت بالایی است. همانطور که در جدول بالا پیداست با داشتن طول و عرض و ضخامت میتوان وزن محصول را بدست آورد. باید در نظر داشته باشید ضخامتی که در جدول بالا آورده شده است مجموع ضخامت پوشش روی و ضخامت فلز پایه است.

باتوجه به اینکه قیمت ورق گالوانیزه بصورت کیلویی محاسبه میگردد درنتیجه برای بدست آوردن قیمت نهایی ورق گالوانیزه ، ورق ها را برروی باسکول وزن کشی میکنند سپس قیمت نهایی آن محاسبه میگردد. ورق های گالوانیزه در ابعاد مختلفی تولید میشوند. برای مثال این محصول از ضخامت 0.18 تا 6 میلیمتر و عرض 1 متر تا 1 متر و 25 سانتی متر به بازار عرضه میشود.

کارخانه های مختلفی اقدام به تولید ورق گالوانیزه میکنند به همین دلیل وزن این محصول متفاوت از یکدیگر خواهد بود. به همین خاطر استفاده از جدول وزن ورق گالوانیزه از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانید از صحت اصالت کالا اطمینان حاصل نمایید.

محاسبه وزن ورق گالوانیزه

همانطور که در بالا اشاره شد وزن ورق گالوانیزه براساس ، طول ، عرض ، ضخامت ، کارخانه تولیدکننده و … تعیین میگردد. براین اساس برای محاسبه حجم ورق گالوانیزه طول و عرض و ضخامت در هم ضرب میشود. سپس با توجه به نوع پوشش گالوانیزه ، وزن پوشش گالوانیزه را از حجم کلی ورق کم میکنیم تا وزن واقعی را بدست آوریم.

ورق گالوانیزه همان ورق فولادی است که با پوشش روی گالوانیزه شده است. باتوجه به اینکه چگالی این دو به یکدیگر نزدیک است در نتیجه در فرمول زیر از اختلاف این دو چشم پوشی میکنیم و چگالی آهن را در نظر میگیریم.

وزن ورق گالوانیزه = طول ورق (میلی متر) * عرض ورق (میلی متر) *ضخامت (میلی متر)* چگالی ورق (گرم بر سانتی‌متر مکعب)

وزن ورق گالوانیزه کرکره ای

ورق گالوانیزه کرکره‌ای یکی از محصولات پرکاربرد در ساخت و ساز است. از این محصول برای ساخت درب کرکره ای ساده و اتوماتیک استفاده میشود. پوشش ورق گالوانیزه به دلیل مقاومت بالایی که در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد و همچنین دارای ظاهر مناسبی که برای تولید درب و پنجره دارد بسیار مورد استقبال تولیدکنندگان درب و پنجره قرار گرفته است. وزن ورق گالوانیزه کرکره‌ای مانند ورق گالوانیزه معمولی محاسبه میگردد اما به دلیل مرحله خم کاری قیمت آن از نوع معمولی بالاتر است.

وزن ورق گالوانیزه ذوزنقه

ورق گالوانیزه ذوزنقه نیز دارای کاربرد بسیاری در صنعت ساخت و ساز است. برای تولید این نوع ورق از ظاهر ذوزنقه بهره گرفته شده است. این محصول نیز دارای دوام و استحکام بالایی است و همچنین به دلیل گالوانیزه بودن دارای مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی است. وزن دقیق این محصول دارای اهمیت بالایی در اجرای پروژه ها است.

هرچقدر وزن بدست آمده از این محصول دقیق تر باشد میتوان برآورد بهتری نیز از پروژه داشت. وزن این نوع ورق براساس ضخامت و ابعاد آن تعیین میشود. وزن ورق گالوانیزه ذوزنقه مانند ورق گالوانیزه بدست میاید این ورق ها دارای عرض ثابتی هستند ولی از نظر طولی میتوانند متغیر باشند. این محصول به دو صورت رنگی و ساده در بازار موجود است.

قیمت هر متر ورق گالوانیزه

قیمت هرمتر ورق گالوانیزه براساس ضخامت و ابعاد آن تعیین میگردد. برای گالوانیزه کردن فولاد ابتدا سطح آن را پارک کرده و سپس آن را در روی غوطه ور میکنند. هرچقدر ضخامت لایه گالوانیزه کمتر باشد وزن این محصول کمتر خواهد بود. برای محاسبه وزن دقیق این محصول میتوانید از جدول بالا استفاده نمایید و یا با استفاده از فرمول به وزن دقیق آن دست یابید.

در این مقاله با نحوه محاسبه وزن انواع ورق گالوانیزه آشنا شدیم. جدول وزن این محصول نیز مانند سایر مقاطع فولادی از اهمیت بالایی برخوردار است. چنانچه در مورد قیمت این محصول و یا نحوه محاسبه وزن آن سوالی دارید میتوانید با کارشناسان آهن ملت در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توان کاوش شکیبا

شرکت توان کاوش شکیبا با برند تجاری " آهن ملت " از فعالان با تجربه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فولاد است که در زمینه خرید و فروش آهن آلات و مقاطع فولادی مانند انواع پروفیل ، تیرآهن ، میلگرد ، ورق ، سپری ، نبشی و ناودانی و .. با مناسبترین قیمت فعال میباشد و ارائه خدماتی همچون قیمت آهن آلات و تامین نیاز مشتریان اعم از تیر آهن ، میلگرد ، ورق ، پروفیل ، نبشی ، ناودانی ، آهن آلات صنعتی و ساختمانی از جمله این خدمات میباشد. کارشناسان شرکت آهن ملت همواره آماده ارائه خدمات و مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع مقاطع فولادی و همچنین پیگیری رضایت مشتری میباشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان