اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208147670723839
در دسترس نیست

با این 5 پارچه برای دوخت لباس عروس آشنا شوید

با این 5 پارچه برای دوخت لباس عروس آشنا شوید

کد: 140208147670723839

، (اخبار رسمی): اولین ویژگی که در پارچه ساتن به چشم می آید ظاهر دلفریب این پارچه است. حتما می دانید که در لباس های عروس، پارچه نقش بسیار مهمی خواهد داشت. ساتن می تواند یک لباس عروس درخشان و جذاب برای شما فراهم کند. لباس عروس با مدل ساده و پارچه های لوکس و براق ظاهری سلطنتی برای شما به ارمغان می آورد.

با این 5 پارچه برای دوخت لباس عروس آشنا شوید
با این 5 پارچه برای دوخت لباس عروس آشنا شوید

اولین ویژگی که در پارچه ساتن به چشم می آید ظاهر دلفریب این پارچه است. حتما می دانید که در لباس های عروس، پارچه نقش بسیار مهمی خواهد داشت. ساتن می تواند یک لباس عروس درخشان و جذاب برای شما فراهم کند.

ه خوبی می دانید یکی از بزرگ ترین دغدغه های خانم ها در مهم ترین شب زندگیشان، انتخاب لباس عروس است. انتخاب لباس عروس زیبا نقش مهمی در درخشیدن شما در شب عروسیتان دارد. مهم ترین آیتمی که باید به آن توجه کنید، سلیقه شخصی شما در انتخاب لباس عروس هست. بعد از پیدا کردن استایل مورد علاقه خود، می توانید به راحتی با یک سرچ ساده در گوگل، مدل لباسی که مورد پسندتان هست را پیدا کنید. اما موضوع پیدا کردن لباس عروس مناسب به همینجا ختم نمی شود. انتخاب پارچه برای دوخت لباس عروس دغدغه ای مهم به حساب می آید.

برای داشتن یک استایل رویایی در کنار مدل زیبا باید به دنبال پارچه ای باکیفیت و خاص باشید. پارچه ای که برازنده شما و مناسب مدل انتخابیتان باشد. شاید بارها یک لباس عروس ایدئال را تصور کرده باشید. حتما در انتها به این نتیجه رسیدید که، نقش پارچه برای دوخت لباس عروس ایدئالتان بسیار پررنگ است. توجه به جنس پارچه برای دوخت لباس عروس یک امر مهم تلقی می شود. پارچه لباس عروس شما باید دارای ویژگی های مهمی باشد، تا در آن مانند یک ستاره بدرخشید. امروز و در اینجا قصد داریم تا با 5 مدل پارچه محبوب برای دوخت لباس عروس آشنا شویم.

نکات مهم در انتخاب پارچه برای دوخت لباس عروس

برای دوخت لباس عروس از پارچه های متفاوتی استفاده می شود. مسلما هر پارچه ای مزایا و معایب خود را خواهد داشت. در زمان انتخاب پارچه باید به موارد زیر توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

سلیقه

بودجه

آب و هوا

فرهنگ مهمانان

محل برگزاری

مدت زمان مراسم

تمامی موارد گفته شده در انتخاب نوع پارچه برای دوخت لباس عروس تاثیرگذار خواهند بود. در ادامه ویژگی پارچه های مناسب لباس عروس را، با هم بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لباس عروس با 10 نکته کاربردی

پارچه ساتن آمریکایی، انتخابی هوشمندانه

پارچه ساتن آمریکایی به پارچه ساتن لباس عروس معروف است. ظاهر لوکس و ماتی که این پارچه دارد آن را به یکی از پرطرفدارترین پارچه برای دوخت لباس عروس تبدیل کرده است. مزون هایی که به صورت تخصصی در زمینه دوخت لباس عروس فعالیت می کنند، به فراوانی از این پارچه برای دوخت لباس عروس بهره می برند. پارچه ساتن آمریکایی نسبت به ساتن معمولی استحکام بیشتری دارد. علت اصلی مقاوم تر بودن این پارچه، تعداد بیشتر نخ و محکم بودن نقاط اتصال آن ها است. پارچه ساتن آمریکایی خوش دوخت بوده و در هنگام دوخت شما را به دردسر نمی اندازد. از این رو در بین دوزندگان، پارچه ای محبوب شناخته می شود.

از دیگر ویژگی های مهم پارچه ساتن آمریکایی کاربردی بودن آن است. از این پارچه جذاب برای دوخت انواع مدل های لباس عروس می توانید بهره ببرید. دامن های بلند و دنباله دار از جمله مدل هایی است که به فراوانی در مزون ها و فروشگاه های لباس عروس خواهید دید. اگر طرفدار سبک های ساده و کلاسیک هستید می توانید از پارچه ساتن آمریکایی به تنهایی استفاده کنید. اما اگر به مدل های شلوغ بیشتر علاقه دارید باز هم این پارچه به شما کمک خواهد کرد. این پارچه زیبا را به راحتی می توانید با دیگر پارچه ها ادغام کنید. برای مثال می توانید آن را با پارچه گیپور یا دانتل ترکیب کنید. همچنین می توانید برای زیباتر کردن لباس عروس خود، از اکسسوری و مروارید های براق استفاده کنید.

گیپور، پرطرفدارترین پارچه برای دوخت لباس عروس

از پرطرفدارترین لباس های موجود در بازار، لباس های عروس با پارچه گیپور هستند. پارچه گیپور نوعی تور ظریف است که، نقش و نگار آن با نخ های ضخیم بهم متصل می شود. امروزه افراد زیادی برای مراسم های عروسی خود از این پارچه برای دوخت لباس عروس استفاده می کنند. پارچه گیپور دارای ظاهری سلطنتی و مجلل است که چشم مخاطب را به خود خیره خواهد کرد. در چند سال اخیر تولید لباس عروس با پارچه گیپور افزایش یافته است. علت آن هم استقبال بی نظیر مخاطب از این نوع لباس های عروس است. پارچه های گیپور تنوع زیادی داشته و دست شما در انتخاب پارچه باز است. طرح های ریز و درشت روی پارچه ها با هم متفاوت بوده و سلیقه همه مخاطبان را به خوبی پوشش می دهد. پارچه گیپور دوام مناسبی دارد و می توانید برای دوخت انواع مدل های عروس از آن استفاده کنید.

پارچه گیپور پارچه ای مناسب برای استفاده در شب و روز است. بیشترین استفاده از آن در پیراهن های مجلسی و لباس شب خواهد بود. گیپور به تنهایی می تواند یک پارچه ایدئال برای دوخت لباس عروس باشد. پارچه گیپور به تنهایی یک لباس مجلل برای شما فراهم می کند. اما اگر به کارهای شلوغ علاقه زیادی دارید، می توانید از اکسسوری هایی مانند، مروارید و سنگ ها براق برای زیباسازی لباس خود استفاده کنید. گیپور به علت داشتن تخلخل زیاد تهویه مناسبی داشته و برای استفاده در روزهای گرم سال بسیار مناسب است. پس اگر مراسم شما در فصل تابستان برگزار می شود پارچه گیپور می تواند برای شما بهترین انتخاب محسوب شود. نمونه های آماده لباس های عروس با پارچه گیپور کمی گران قیمت هستند. با خرید این پارچه و دوخت آن در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

پارچه دانتل انتخاب شیک پسندان برای دوخت لباس عروس

پارچه دانتل یک پارچه ظریف با زمینه تور است. در پارچه دانتل اعلا، از بافت ابریشم استفاده می شود. روی این بافت تور، نقش و نگارهای برجسته یا صاف دوخته شده است. نقش و نگارهای روی این پارچه به وسیله دستگاه یا دست بافته می شود. در دانتل های قیمتی از الیاف طلا و نقره برای درخشان تر کردن پارچه استفاده می شود. این دسته از پارچه های دانتل قیمت بالایی دارند. پارچه دانتل در سه نوع کار شده، ساده و برجسته دوخته شده و بیشترین استفاده از این پارچه برای دوخت لباس عروس یا نامزدی است. زمینه ساده با اشکال برجسته پارچه دانتل زیبا و بی نظیری را برای لباس عروس شما فراهم خواهد کرد. اگر تصمیم دارید لباس عروس پوشیده ای برای خود تهیه کنید از پارچه دانتل در آستین ها می توانید بهره ببرید.

قیمت پارچه دانتل مجلسی

پارچه های دانتل ساده برای خانم هایی که در استایل خود به سادگی اهمیت زیادی می دهند، مناسب تر است. از طرفی پارچه دانتل کار شده برای کسانی که به دنبال لباس های پر زرق و برق هستند انتخاب بهتری خواهد بود. جواهردوزی های روی پارچه های کار شده، شما را از هر اکسسوری اضافه بی نیاز خواهد کرد. پارچه دانتل به علت بافت زمینه توری شکلی که دارد برای مدل پفکی یک گزینه ایدئال است. پارچه دانتل نسبتا آهاردار است و برای دوخت دامن ها و آستین های پفدار کاربرد زیادی دارد. پارچه دانتل نیاز به شست و شوی زیادی ندارد. بهتر است در صورت کثیف شدن لباس همان قسمت را با آب ولرم شسته و به آرامی ماساژ دهید. شست و شوی زیاد این پارچه ممکن است به بافت تور آن آسیب وارد کند.

پارچه حریر، دوست داشتنی

به جرات می توان گفت پارچه حریر، پرفروش ترین پارچه برای دوخت لباس عروس است. حریر از جنس نایلون، ابریشم و پلی استر تولید می شود. پارچه حریر ظاهر ساده و شیکی دارد. این پارچه برای افراد ساده پسند و خوش پوش بسیار مناسب است. لباس های عروس اروپایی از بهترین منابع برای ایده گرفتن خواهند بود. همه ما می دانیم اروپایی ها به افراد ساده پسند و درعین حال شیک پوش معروف هستند. در اکثر این لباس های عروس آن ها از حریر استفاده شده است. می توان از این پارچه به شکل یک دست یا خرجکار استفاده کرد. حریر به دلیل بافت لطیفی که دارد برای دوخت اکثر لباس های عروس مناسب است. اما به دلیل بافت نازک و لطیفی که دارد، برای دوخت لباس های چند لایه و شلوغ بیشتر استفاده می شود. بیشترین استفاده از این پارچه در قسمت دامن و آستین ها است.

فرم بدن یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب پارچه است. پارچه حریر ویژگی بی نظیری دارد که، در هر پارچه ای نمی توانید آن را پیدا کنید. این خصوصیت منحصر به فرد، مناسب بودن حریر برای هر مدل و فرم بدن است. پارچه حریر از پارچه های محبوب در میان برندهای معروف لباس عروس است. این محبوبیت سال های زیادی ادامه پیدا کرده و به هیچ وجه از کاربرد این پارچه کم نشده است. علت آن را می توان در خصوصیات جذاب این پارچه پیدا کرد. سبکی و لختی حریر برای دوخت دامن های چند لایه و گشاد بی نظیر است. از دیگر خصوصیات دوست داشتنی پارچه حریر خوش دوخت بودن آن است. این پارچه برای لباس های دنبال دار یک گزینه ایدئال خواهد بود.

لباس عروس براق و درخشان، با پارچه ساتن

اولین ویژگی که در پارچه ساتن به چشم می آید ظاهر دلفریب این پارچه است. حتما می دانید که در لباس های عروس، پارچه نقش بسیار مهمی خواهد داشت. ساتن می تواند یک لباس عروس درخشان و جذاب برای شما فراهم کند. لباس عروس با مدل ساده و پارچه های لوکس و براق ظاهری سلطنتی برای شما به ارمغان می آورد. در کنار ظاهر جذاب، پارچه ساتن از دوام و استحکام بالایی نیز برخوردار است. پارچه ساتن از جمله پارچه هایی است که کیفیت بالایی دارد و توانسته است اعتماد مخاطب را به خود جلب کند.

خرید پارچه ساتن ال ایکس

ساتن در عین حال که استحکام خوبی دارد، جز پارچه های لخت نیز محسوب می شود. از این پارچه برای دوخت دامن های کلوش و فون به فراوانی استفاده می شود. همچنین به دلیل آهار نسبی که دارد برای دوخت مدل های پفکی در بدنه یا آستین های لباس می توان از آن بهره برد. پارچه ساتن به تنهایی ظاهر بی نظیری دارد. اما می توانید بر روی این پارچه از پولک دوزی، یا مهره های تزئینی استفاده کنید. به علت استحکام ساتن، دوخت اکسسوری بر روی این پارچه ظاهر زیبایی ایجاد خواهد کرد.

وب سایت خانه عروس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس