اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208207677822546
در دسترس نیست

تمدید ثبت نام کنکور 1403

کد: 140208207677822546

، (اخبار رسمی): تمدید ثبت نام کنکور یکی از مهم ترین دغدغه افرادی است که به هر دلیلی از نام نویسی در آزمون مورد نظر خود خود جا مانده اند. سازمان سنجش آموزش کشور در هر سال بازه زمانی مشخصی را برای ثبت نام کنکور در نظر می گیرد و داوطلبان باید در زمان تعیین شده، برای ثبت نام در این وب سایت اقدام نمایند.

تمدید ثبت نام کنکور 1403
تمدید ثبت نام کنکور 1403

تمدید ثبت نام کنکور یکی از مهم ترین دغدغه افرادی است که به هر دلیلی از نام نویسی در آزمون مورد نظر خود خود جا مانده اند. سازمان سنجش آموزش کشور در هر سال بازه زمانی مشخصی را برای ثبت نام کنکور در نظر می گیرد و داوطلبان باید در زمان تعیین شده، برای ثبت نام در این وب سایت اقدام نمایند. برخی از مواقع داوطلبان به دلایل مختلف مانند عدم توجه به زمان مشخص شده توسط سازمان سنجش، تکمیل نبودن مدارک و بسیاری از موارد دیگر نمی توانند ثبت نام را انجام دهند.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در بازه زمانی مشخص شده توسط سازمان سنجش، ثبت نام کنکور را انجام نداده اید، نگران نباشید، زیرا سازمان سنجش آموزش کشور برای این دسته از افراد زمانی را به عنوان تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری در نظر می گیرد. در ادامه این مقاله تصمیم داریم اطلاعاتی در مورد تمدید ثبت نام کنکور سال جاری در اختیار شما قرار دهیم.

تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری چیست؟

👈 با توجه به درخواست بسیاری از دانش آموزان، مهلت ثبت نام کنکور سراسری تمدید شد. این تمدید زمان برای ثبت نام در آزمون کنکور سراسری به مدت یک هفته اعلام‌شده‌است. بنابراین، دانش آموزانی که تا به حال فرصت ثبت نام در کنکور سراسری را نداشته اند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و نام خود را در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه‌های علمی کاربردی ثبت کنند.

لطفا توجه داشته باشید که فرآیند ثبت نام باید کاملا آنلاین و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه‌های علمی کاربردی انجام شود. همچنین، هنگام ثبت نام، دیگر امکان تغییر رشته یا انتخاب رشته جدید وجود ندارد و فقط امکان ثبت نام برای آزمون کنکور سراسری فراهم است.

پس از این تمدید، زمان جدید برای ثبت نام در کنکور سراسری به اعلام خواهد شد. با توجه به اینکه این آخرین فرصت برای ثبت نام در کنکور سراسری است، تمام دانش آموزانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، باید در این مدت زمان نام خود را ثبت کنند و از این فرصت استفاده کنند.

مهلت تمدید زمان ثبت نام کنکور 1403

👈 چنانچه به هر علتی داوطلبان ثبت نام کنکور سراسری در رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان متوجه اشتباه بودن و یا عدم تطبیق اطلاعات وارد شده پس از دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام شوند، می توانند از مهلت تمدید ثبت نام کنکور امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور که تا اتمام زمان مهلت ثبت نام است، استفاده نمایند. متقاضیان مذکور می توانند توسط اطلاعات ثبت نامی خود وارد سایت ثبت نام شده و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. در صورت عدم موفقیت جهت ثبت نام کنکور سراسری و آزاد می توانند در بازه مجاز مشخص شده، می توانند در آخرین مهلت ثبت نام، وارد سایت سنجش شده و به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام بپردازند.

ثبت نام کنکور سراسری 1402
کنکور سراسری دی ماه
ثبت نام21 تا 27 آبان ماه ۱۴۰۲
تمدید مهلت ثبت نامهنوز مشخص نشده است.
کنکور سراسری تیر ماه
ثبت نام7 تا 12 فرودین ماه 1402

سازمان سنجش آخرین مهلت تمدید ثبت نام کنکور در سال گذشته را در اسفند ماه اعلام کرد و متقاضیان در این بازه زمانی مشخص شده توانستند با ورود به سایت سنجش به تکمیل فرم ثبت نام کنکور پرداخته و اطلاعات خود را ویرایش نمایند. اما در مورد زمان آخرین مهلت ثبت نام کنکور دو مرحله ای 1402 در حال حاضر زمان دقیقی مشخص نشده است. به منظور آگاهی از زمان دقیق تمدید ثبت نام کنکور سراسری و آزاد می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نحوه نام نویسی در مهلت تمدید ثبت نام کنکور 1403

👈 اگر نمی دانید نحوه ثبت نام در مهلت تمدید ثبت نام کنکور به چه صورت است اصلا نگران نباشید. لازم به ذکر است بدانید برای انجام این کار در گام اول باید عبارت سنجش را در گوگل سرچ کنید و وارد سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور شوید. پس از ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور پس از اعلام زمان تمدید ثبت نام کنکور و پرداخت هزینه نام نویسی می توانید به تکمیل فرم اینترنتی بپردازید.

این مهلت چند روزه هر ساله توسط سازمان سنجش بعد از اتمام زمان مقرر جهت نام نویسی به عنوان فرصت آخر داوطلبان جهت شرکت در آزمون در نظر گرفته می شود. در نتیجه پیشنهاد می شود در زمان مقرر شده برای تمدید ثبت نام کنکور سراسری حتما به صورت دقیق تمام مراحل را انجام دهید، چون زمان دیگری برای ثبت نام در کنکور توسط سازمان سنجش در اختیار شما قرار داده نمی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش