اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۰۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209057699922132
در دسترس نیست

هنگام خرید فلاسک باید به چه نکاتی توجه کنیم

هنگام خرید فلاسک باید به چه نکاتی توجه کنیم

کد: 140209057699922132

، (اخبار رسمی): هنگام خرید فلاسک باید به چه نکاتی توجه کنیم

هنگام خرید فلاسک باید به چه نکاتی توجه کنیم
فلاسک

هنگام خرید فلاسک کودک، به نکات زیر توجه کنید:

جنس: اطمینان حاصل کنید که فلاسک، از جنس ایمنی ساخته شده باشد و بدون مواد شیمیایی مضر مانند بیسفنول A (BPA) یا فتالات باشد. مطمئن شوید که فلاسک تاییده‌های مربوطه مانند استانداردهای FDA یا CE را دارد.

درپوش: مطمئن شوید که فلاسک دارای درپوشی است که باعث جلوگیری از رها شدن مایعات و آلودگی فلاسک می‌شود. درپوش باید مناسب و محکم باشد و مانع چکه زدن از طریقی که کودکان نمی‌توانند طبیعی‌ترین راه برای باز کردن آن را بیابند.

اندازه و طراحی: فلاسک باید قدرت گرفتن و نگه داشتن آن را برای کودکان آسان کند. اندازه‌ی متوسط و مناسب برای دست‌های کودک، وزن مناسب و الگوی آن را در نظر بگیرید. همچنین توجه کنید که طرح و رنگ فلاسک جذاب و دوست داشتنی برای کودکان باشد.

تمیز کردن آسان: فلاسکی را انتخاب کنید که قابلیت شستشوی آسان و به راحتی پاک شدن داشته باشد. فلاسک‌هایی با سطح صاف و بدون پیچ و قطعات پیچشی بیشترین راحتی در شستشو را دارند.

مناسب برای مایعات مختلف: بررسی کنید که فلاسک قابلیت نگهداری مشروبات داغ و سرد را دارد تا شما بتوانید انواع مایعات را در آن ریخته و استفاده کنید.

ایمنی و قابل اعتماد: از فلاسک‌های شناخته شده و از برندهای قابل اعتماد خرید کنید. اطلاعات مربوط به سازنده، تشریح مواد استفاده شده و توصیه‌های مربوط به سن استفاده بر روی فلاسک باید موجود باشد.

گیره‌ی حمل: فلاسک کودکی با گیره‌ی حمل مجهز شده است که امکان نصب آن به کیف دستی بچه را برای سفرها و رفت‌وآمد‌های بیرون از خانه می‌دهد.

قیمت: هنگام خرید فلاسک، قیمت را نیز در نظر داشته باشید. قیمت بالاتر نمی‌تواند تنها معیار انتخاب باشد، بلکه همواره ارزش کیفیت و ایمنی را در نظر بگیرید.

مشورت درباره‌ی انتخاب: در صورت لزوم، می‌توانید از پزشک یا اطلاعات و نظرات مربوطه برای انتخاب فلاسک کودک خود استفاده کنید.

پیش از استفاده، فلاسک را با آب و مواد شوینده مناسب شستشو داده و از صحت و سالمتی آن مطمئن شوید. به مرور زمان، فلاسک را بررسی کنید و در صورت لزوم، آن را تعویض کنید.

برای اطلاعات بیشتر معرفی بهترین مارک‌های فلاسک موجود در ایران را مطالعه کنید

ویژگی های یک فلاسک کودک

ویژگی های یک فلاسک کودک عبارت‌اند از:

جنس ایمن: فلاسک کودک باید از جنس ایمنی ساخته شده باشد تا هیچ تهدیدی برای سلامتی کودک ایجاد نکند. مثلاً از جنس بیسفنول A (BPA) و فتالات خارج شده باشد.

ضد چکه و رها شدن مایع: فلاسک کودک باید دارای درپوشی باشد که از رها شدن مایعات جلوگیری کند و همچنین از چکه زدن محتویات در دست کودکان جلوگیری کند.

مناسب برای دست کوچک کودک: فلاسک کودک باید اندازه‌ی مناسبی داشته باشد که کودک بتواند آن را با دست کوچک خود بگیرد و در دهان خود قرار دهد.

طراحی جذاب و دوست داشتنی: فلاسک کودک می‌تواند با رنگ‌ها و طرح‌های جذاب طراحی شود تا کودکان به آن علاقه نشان دهند و راحتی در استفاده را برای آنها ایجاد کند.

قابلیت شستشو آسان: فلاسک کودک باید قابلیت شستشوی آسانی داشته باشد تا می‌توان آن را پس از استفاده به راحتی تمیز کرد.

مناسب برای مشروبات گرم و سرد: فلاسک کودک باید مناسب برای نگهداری مشروبات گرم و سرد باشد، به طوری که گرمای بیش‌از‌حد به دست کودک منتقل نشود و سرما نشان ندهد.

بدون ترکیبات مضر: فلاسک کودک باید بدون حاوی ترکیبات مضر، مانند سرب و جیوه باشد تا هیچ تهدیدی برای سلامتی کودک ایجاد نکند.

پاسخگویی به نیازهای کودک: فلاسک کودک باید به نیازهای کودکان پاسخگو باشد، مثلاً با دارا بودن بطری قابل انعطاف و پست برای کودکانی که تازه نوشیدنی را یاد می‌گیرند.

دارای درب انعطاف‌پذیر: فلاسک کودک باید دارای دربی باشد که قابلیت انعطاف داشته باشد و به حرکات کودک در باز کردن و بستن درب پاسخ دهد.

عدم تحریک دهنده‌ی حساسیت: فلاسک کودک باید نسبت به حساسیت‌های ممکن در برخی کودکان، مانند حساسیت به لاتکس، ضدتحریک باشد.

محکم و با دوام: فلاسک کودک باید از جنس محکم و با دوامی ساخته شده باشد تا در برابر ضربات و سقوط‌های عادی بچه‌ها مقاومت کند.

قابلیت نگهداری مایعات برای مدت طولانی: فلاسک کودک باید توانایی نگهداری مایعات برای مدت طولانی را داشته باشد تا مادران بتوانند از آن در هنگام سفر و خارج از خانه استفاده کنند.

این ویژگی‌ها به طور کلی به نیازها و اولویت‌های فردی و خانوادگی وابسته است و ممکن است برخی از ویژگی‌ها در فلاسک‌های مختلف متفاوت باشند.

برای خرید انواع تراول ماگ و فلاسک و قمقمه با کیفیت به وب سایت رزارت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۰۰۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل