اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209057701023940
در دسترس نیست

رونمایی از سایت ویزارد من با هدف فروش تخصصی لباس زیر مردانه

کد: 140209057701023940

، (اخبار رسمی): با هدف فروش تخصصی لباس زیر مردانه و راهنمای جامع خرید لباس زیر مردانه، از سایت ویزارد من به آدرس wizardman.shop در تاریخ 1402/04/01 رونمایی شد.

رونمایی از سایت ویزارد من با هدف فروش تخصصی لباس زیر مردانه
فروشگاه اینترنتی تخصصی لباس زیر مردانه

رونمایی از سایت ویزارد من با هدف فروش تخصصی لباس زیر مردانه وارداتی

به گزارش ویزارد من، سایت wizardman.shop که یک سایت فروشگاهی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد فروش تخصصی لباس زیر مردانه و راهنمای جامع خرید لباس زیر مردانه را تسهیل کند.

حامد جلیلی، موسس و بنیان گذار ویزارد من در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «در شرایطی که اکثر وبسایت ها و فروشگاه های اینترنتی به صورت جزئی به بحث لباس زیر مردانه پرداخته اند، تصمیم بر این شد تا یک سایت و فروشگاه کاملا تخصصی، فقط و فقط برای مردان طراحی و پیاده سازی شود. هدف ما نه فقط فروش محصول، بلکه ارسال حس خوب و به یادماندنی برای شما عزیزان می باشد. با امید به اینکه تجربه خرید از ویزارد من، شروع لحظاتی خوش برای شما و عزیزانتان باشد.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « وجود دسته بندی کامل محصولات، به خصوص انواع شورت مردانه و امکان مشاهده راهنمای سایز برای هر محصول به صورت مجزا و همچنین مقالات متنوع و تخصصی در زمینه راهنمایی برای انتخاب و خرید، از امکانات ویژه وبسایت ما می باشد. از دیگر امکانات سایت می توان به امکان مقایسه دقیق بین ویژگی های دو یا چند محصول اشاره کرد. همچنین مشتریان عزیز می توانند از امکان مشاوره تخصصی آنلاین و ارسال سریع بهره مند شوند.  لازم به ذکر است که تمام تلاش ما ارائه محصولات با کیفیت وارداتی است تا هموطنان عزیزمان از لذت استفاده محصول ایده آل بی بهره نباشند.»

در حال حاضر محصولاتی که در این فروشگاه ارائه می شود، زیر مجموعه دسته بندی شورت مردانه در دسته بندی های اسلیپ، نیم پا، پادار، کلاسیک و فانتزی می باشد. که در آینده دسته بندی هایی نظیر زیر پوش مردانه (نیک آستین، رکابی، یقه خشتی، آستین حلقه ای) ، جوراب مردانه (ساق بلند، نیم ساق، مچی، زیر قوزکی،کالجی) و کلاه مردانه (کپ، بافتنی، آفتابگیر،سطلی، بانی، فدورا، پاناما، برت) به آن ها اضافه می شود.

لازم به ذکر است که این فروشگاه پروانه کسب از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت را دریافت کرده است.

برای رفاه حال مشتریان نیز درگاه های پرداخت امن متنوعی در سایت و روند خرید تعبیه شده است تا مشتریان بتوانند خرید امن و مطمئنی داشته باشند.

گفتنی است ویزارد من، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه تخفیفات متنوع کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت ویزارد من به آدرس wizardman.shop مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس