اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209227724723577
در دسترس نیست

کریسمس و تزیین درخت کریسمس

کریسمس و تزیین درخت کریسمس

کد: 140209227724723577

، اسلامشهر , (اخبار رسمی): کریسمس و تزیین درخت کریسمس

کریسمس و تزیین درخت کریسمس
درخت کریسمس

کریسمس یا عید میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)، روز ۲۵ دسامبر در تقویم میلادی جشن‌گرفته می‌شود. این روز به عنوان روز تولد عیسی مسیح (ع) و به مناسبت آغاز سال جدید در بسیاری از کشورها جشن می‌گیرد. در این روز، معمولاً خانواده‌ها با یکدیگر جمع می‌شوند، هدایا تبادل می‌کنند و شیرینی‌های خاص کریسمس مثل کیک و شیرینی‌های نوروزی ناهار و شام می‌خورند. همچنین تزئین درخت کریسمس، ساخت زیورآلات و یخ‌‌زدایی نمی‌تواند از این روزهای شاد و پر از هیجان بگذرد. برخی از کشورها نیز همزمان با کریسمس ، روزهای سفر و تفریح و تعطیلات عمومی دارند.

دلیل تزیین درخت کریسمس

تزئین درخت کریسمس یکی از رسوم شناخته شده و محبوب در ایام کریسمس است. اصل این رسم به قرون وسطی بازمی‌گردد و بر اساس افسانه‌ها و باورهای مذهبی و غیرمذهبی استوار است. یکی از دلایل مهم تزئین درخت کریسمس ارتباط این درخت با افسانه‌ی فردوس و باغ ادن است.

بر اساس افسانه، میوه درختی که آدم و حوا در بهشت خوردند، یعنی میوهٔ فاخر، علم دانایی به آن‌ها می‌آموخت. بر اساس باور مسیحی، میوهٔ این درخت نیز از جایگاه الهام بخش قبایلی پیشین نیافتاد و از آسمان فرستاده شد. این درخت و میوهٔ آن نمادی از علم و بالابردن سطح دانش بشر است.

به همین دلیل، از آغاز مسیحیت، کلیسای کاتولیک تزیین کردن درخت مقدس خود را در روز میلاد عیسی (کریسمس) نشانهٔ محبت و امید مسیحیان به ایمان، فرج و شادمانی اکتساب نمود. درخت کریسمس با شاخه‌های سبز خود، نمادی از بهار و جاودانگی را به جهان تحمیل می‌کند و با تزئین آن به وجدان بشر می‌خواند که در همهٔ روزهای زمین امانتدار نیازمند شادمانی و طبیعتگرایی است.

همچنین، تزئین درخت کریسمس در ایام جشن کریسمس، رنگ و بو و نشاط خاصی را برای مردم ایجاد می‌کند و آنها را به یاد خاطرات خوش و شاد در این جشن ترغیب می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویلیام هوم

فعالیت خود‌ را در زمینه محصولات اورجینال کلکسیونی از قبیل دیزنی ، کریسمس ، موزیک‌باکس و‌… به صورت تخصصی از سال 1398 اغاز نمود و طی این سال ها توانسته با خرید از 20 شرکت بین الملی معتبر در مسیر محصولات خاص در ایران گام بردارد مهمترین اهداف مجموعه ویلیام‌ وارد کردن محصولات کم یاب و کلکسیونی سفارشی شما در زمینه کاری میباشد که رضایت اکثریت مشتری ها گرامی از این مجموعه چه به صورت خرید آنلاین و حضوری گواهی بر این ادعاست. محصولات ارائه شده توسط ویلیام در بخش دکوری و کادویی به صورت خاص و انحصاری میباشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل