اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209257728119216
در دسترس نیست

کارت ویزیت هوشمند NFC چیست و چه کاربردی دارد؟

کد: 140209257728119216

، تهران , (اخبار رسمی): کارت ویزیت هوشمند موج جدیدی از کارت‌های ویزیت است که از فناوری NFC استفاده می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد که داده‌ها را به راحتی از طریق تلفن‌های همراه هوشمند android و IOS منتقل نمایید؛ و در هر زمان بدون هیچ‌گونه پیچیدگی اطلاعات خود را در کارت ویزیت دیجیتالی اندروید و یا IOS خود ویرایش کنید.

کارت ویزیت هوشمند NFC چیست و چه کاربردی دارد؟
کارت ویزیت هوشمند NFC چیست و چه کاربردی دارد؟

کارت ویزیت ان اف سی یک تگ هوشمند است که قابلیت انتقال اطلاعات را در عرض ۱ ثانیه دارد. از این کارت‌ها می‌توان به عنوان یک کارت ویزیت و یا برای نشان دادن کسب و کار و یا بیوگرافی خود استفاده نمود. این کارت قادر است اطلاعاتی از جمله پیج اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، روبیکا، وبسایت، شماره تماس، شماره تلفن، آدرس، لوکیشن و مزایای را در خود جای دهد. حتی می‌توان کارت ویزیت را شخصی‌سازی کرد و طرح دلخواه خود را روی آن چاپ نمود.

تکنولوژی NFC چیست؟
NFC (Near Field Communication) یک فناوری بی‌سیم است که برای تبادل اطلاعات بین دستگاه‌های الکترونیکی نزدیک به هم استفاده می‌شود. NFC بر پایه استاندارد‌های صنعتی موجود در فرکانس ۱۳. ۵۶ مگاهرتز عمل می‌کند و قابلیت ارتباط با سرعت‌های بسیار کمتری نسبت به Bluetooth یا Wi-Fi را دارد. ان اف سی معمولاً در تلفن همراه‌ها، تبلت‌ها، کارت‌های هوشمند و دستگاه‌های دیگری که از قابلیت ارتباط نزدیک پشتیبانی می‌کنند، استفاده می‌شود. با استفاده از NFC، می‌توانید اطلاعاتی مانند شماره تماس، آدرس وب، اطلاعات پرداخت و فایل‌ها را بین دستگاه‌ها به اشتراک بگذارید یا عملیاتی مانند پرداخت با تلفن همراه را انجام دهید. برخی از کاربرد‌های معروف NFC شامل پرداخت بی‌سیم (مانند استفاده از تلفن همراه برای پرداخت در فروشگاه‌ها یا رستوران‌ها)، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و تگ‌های NFC برای اجرای عملیات خاص در دستگاه‌ها می‌شود.

کارت ویزیت هوشمند برای چه افرادی مناسب است؟
تمام اقشار جامعه می‌توانند اقدام به چاپ کارت ویزیت‌ هوشمند NFC کنند. به این دلیل که هر فردی باید با بقیه افراد جامعه ارتباط برقرار کند و همه ما نیازمند به برقراری ارتباطات با افراد اطراف خود هستیم. اما کارت ویزیت هوشمند برای برخی از افراد کاربرد بیشتری دارد. برای مثال افرادی که بیزینس و کسب و کار شخصی خودشان را دارند و می‌خواهند خود را به قشری از جامعه معرفی کنند و در ذهن افراد نقش ببندند، کارت ویزیت هوشمند بسیار برای آن دسته از افراد کاربردی‌تر است. اگر شما هم جزء افرادی هستید که کسب و کار شخصی خودتان را دارید یا در طول روز با افراد مختلفی در ارتباط هستید، کارت ویزیت NFC در حفظ رابطه با مشتریان بسیار به شما کمک می‌کند. آن‌ها می‌توانند در کسری از ثانیه تمام اطلاعات شما را در تلفن همراه خود پیدا کنند و هر زمان که به شما نیاز داشتند شما را به آسانی پیدا کنند.

کارت ویزیت NFC چگونه کار می‌کند؟
کارت ویزیت NFC حاوی یک تراشه NFC است که اطلاعات تماس شما در آن ذخیره می‌شود. به محض اینکه شخصی تلفن خود را به کارت ویزیت NFC شما نزدیک کند، جزئیات تماس به طور خودکار به دستگاه ارسال می‌شود. در صورتی که اطلاعات تماس باشد شما به راحتی می‌توانید اطلاعات را در کانتکت گوشی خود ذخیره کنید و اگر لینک برای شما باز شود می‌توانید آن را در مرورگر خود مشاهده نمائید. با تکنولوژی NFC می‌توان انواع داده‌ها را روی تراشه قرار داد، مانند کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، آدرس‌ایمیل، لوکیشن و موارد دیگر. یکی از ویژگی‌های NFC نسبت کد‌های QR این است که برای انتقال اطلاعات نیازی به اپلیکیشن خاصی نیست ولی موردی که در این بین وجود دارد این است که این تکنولوژی فقط در گوشی‌های هوشمند میان رده رو به بالا و پرچم دار‌ها وجود دارد.

مزایای چاپ کارت ویزیت هوشمند NFC

  • کاهش استفاده از کاغذ
  • امنیت بالا در انتقال اطلاعات
  • تداوم ارتباط با مشتری
  • افزایش سرعت برندسازی
  • مقرون به صرفه بودن و هزینه کمتر نسبت به روش‌های سنتی
  • امکان ذخیره‌سازی اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان ممکن داخل کارت
  • قابلیت ویرایش و بروزرسانی کارت ویزیت به صورت لحظه‌ای
  • امکان ثبت لینک‌های شبکه‌های اجتماعی
  • تبلیغات هدفمند، هوشمندانه و مؤثر (اطلاع‌رسانی به مشتریان برای ارائه تخفیفات)
  • دسترسی آسان به محل کسب و کار توسط مشتریان با ثبت در نقشه
  • قابلیت مدیریت و دسترسی توسط اشخاص بدون آموزش خاص
  • داشتن یک صفحه اختصاصی در گوگل بدون نیاز به سایت شخصی
  • پشتیبانی رایگان در رابطه با نحوه استفاده از این خدمات
  • امکان جذب مشتری بدون توجه به موقعیت جغرافیایی
  • امکان ثبت عکس محصولات، معرفی خدمات و بنر‌ها و کاتالوگ‌های تبلیغاتی PDF و غیره

سؤالات متداول کارت ویزیت هوشمند

  • کارت ویزیت هوشمند چگونه به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود؟

کارت‌های ویزیت هوشمند از فناوری‌هایی مانند NFC یا کد‌های QR برای برقراری ارتباط با تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند و امکان تبادل سریع داده‌ها را فراهم می‌کنند.

  • آیا هنوز هم می‌توانم از کارت ویزیت‌های سنتی در کنار کارت‌های هوشمند استفاده کنم؟

در حالی که کارت‌های ویزیت هوشمند راحتی دیجیتالی را ارائه می‌دهند، کارت‌های سنتی می‌توانند اولویت‌های مختلفی را برآورده کنند.

  • آیا کارت ویزیت هوشمند برای مشاغل کوچک مقرون به صرفه است؟

کارت ویزیت هوشمند با توجه به مزایای بلندمدت و کاهش هزینه کاغذ می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای مشاغل کوچک باشد.

  • چه اقدامات امنیتی از داده‌های کارت ویزیت دیجیتال محافظت می‌کند؟

ویژگی‌های امنیتی مانند رمزگذاری و احراز هویت بیومتریک از داده‌های کارت ویزیت دیجیتال fr محافظت می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کارت پرداز

شرکت کارت پرداز تنها یک فروشگاه نیست! در این مجموعه فعالیت­‌های مختلفی پیرامون چاپ کارت PVC با بالاترین رتبه تخصصی انجام می­‌شود. فعالیت‌هایی مثل: چاپ کارت PVC در انواع مختلف؛ فروش انواع پرینتر چاپ کارت PVC همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص کارت پرینترها؛ فروش انواع پرینتر سوزنی همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع پرینتر لیبل زن همراه با ریبون و مواد مصرفی مخصوص آن‌ها؛ فروش انواع کارت خام پی وی سی (کارت مگنت ، کارت مایفر ، کارت RO)؛ فروش لوازم جانبی کارت PVC؛ طراحی انواع کارت پی وی سی؛ خرید و فروش چاپگر دست دوم چاپ کارت PVC؛ تعمیر و رفع مشکل پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش تعمیرات پرینتر چاپ کارت PVC؛ آموزش نگهداری و روش کار با انواع پرینتر چاپ کارت PVC؛ جهت مشاوره چاپ کارت، خرید کارت خام و پرینتر کارت، تعمیر و راه اندازی پرینتر کارت، با متخصص‌ترین نیروها در خدمت شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی