اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209307735324048
در دسترس نیست

بازسازی خانه کوچک با این 4 ایده، خیلی سریع و راحت

کد: 140209307735324048

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال بازسازی خانه کوچک خود هستید باید فاکتورهای اصلی و مهم بازسازی را بدانید. در یک خانه کوچک جزییات اهمیت زیادی پیدا می کند و بیشتر به چشم می آید. دیوار، سقف و آشپزخانه قدیمی را باید به بهترین شکل بازسازی کرد. در هر خانه با رعایت اصول و شناخت متریال ها، در هزینه ها صرفه جویی می شود.

بازسازی خانه کوچک با این 4 ایده، خیلی سریع و راحت
بازسازی خانه کوچک

یکی از راهکارها تعویض درهای کابینت هاست. شما می توانید فقط با تعویض درب های کابینت ها، رنگ و شکل کلی کابینت را تغییر دهید. برای این کار، کابینت کار، درهایی با متریال جدید برایتان می سازد.

اگر به دنبال بازسازی خانه کوچک خود هستید باید فاکتورهای اصلی و مهم بازسازی را بدانید. برای بازسازی یک خانه کوچک باید به موارد اساسی و تاثیرگذار دقت کنید و آنها را تغییر دهید. در یک خانه کوچک جزییات اهمیت زیادی پیدا می کند و بیشتر به چشم می آید. دیوار، سقف و آشپزخانه قدیمی را باید به بهترین شکل بازسازی کرد. منتهی در هر خانه موارد مهمتری برای بازسازی وجود دارد که با تغییر آنها در هزینه های شما هم صرفه جویی می شود. در این مطلب به موارد تاثیرگذاری که در بازسازی خانه های کوچک مهم است می پردازیم.

1- بازسازی خانه کوچک با حذف آرک ها و گچبری ها

خانه های قدیمی با عمر بیشتر از 10 سال معمولاً آرک های آشپزخانه بزرگ و قدیمی دارند. این آرک ها با مدل های منحنی یا چند بخشی باعث کوچکتر شدن فضا شده اند. علاوه بر این آرک آشپزخانه جلوی ورود نور را هم می گیرد و خانه را شلوغ نشان می دهد.

در خانه های قدیمی تر، گچبری های قدیمی روی سقف یا دیوار هم خانه را زشت و قدیمی نشان می دهد. کندن و جدا کردن این گچبری ها و آرک آشپزخانه از مهمترین و تاثیرگذارترین موارد بازسازی است. در بازسازی خانه کوچک خود در اولین مرحله با کمک یک پیمانکار، این اجزا را حذف کنید.

2- بازسازی کابینت ها با این راهکارهای عالی

کابینت آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های بازسازی خانه کوچک است. برای بازسازی کابینت ها می توانید کل آن ها را تعویض کرده و کابینت جدید سفارش دهید. با توجه به اینکه هزینه تعویض کل کابینت ها بالاست، در صورتی که سالم باشند گزینه های دیگری هم دارید.

یکی از راهکارها تعویض درهای کابینت هاست. شما می توانید فقط با تعویض درب های کابینت ها، رنگ و شکل کلی کابینت را تغییر دهید. برای این کار، کابینت کار ابعاد درهای کابینت ها را برداشته و درهای جدید با متریال جدیدی برایتان می سازد.

در صورتی که صفحه کابینت ها هم قدیمی و خراب شده اند می توانید آنها را هم تعویض کنید. امروزه صفحه کابینت از جنس ام دی اف، پی وی سی، کورین با طرح های جدید و زیبا تولید می شود. با تعویض صفحه کابینت تغییر زیادی در ظاهر آشپزخانه به وجود می آید.

در صورتی که بودجه کمتری برای بازسازی کابینت آشپزخانه دارید، ایده برچسب کابینت فوق العاده است. شما می توانید درهای کابینت ها، صفحه کابینت و بین کابینت را برچسب بزنید. برچسب کابینت انواع و اقسام طرح ها و رنگ بندی را دارد. برچسب طرح چوب، طرح سنگ، طرح بتن و رنگ های تیره و روشن از جمله آنهاست.

هزینه بازسازی کابینت و صفحه کابینت با برچسب، تقریبا یک دهم یا کمتر نسبت به هزینه تعویض کل کابینت هاست.

3- بازسازی خانه با دیزاین بین کابینتی آشپزخانه

برای بازسازی خانه کوچک خود یکی از بهترین و کم هزینه ترین کارها تعویض بین کابینتی هاست. کاشی های بین کابینت بالا و پایین معمولاً قدیمی یا با رنگ های ناهماهنگ با کابینت ها هستند. تغییر بین کابینتی تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه شما دارد.

 شما می توانید از چند متریال برای بازسازی آن ها استفاده کنید. اولین و جدیدترین گزینه ماربل شیت است. ماربل شیت ها با طرح سنگ و بتن از پرطرفدارترین دیوارپوش های مقاوم است. ماربل شیت ضد آب و نشکن است و به راحتی با چسب روی کاشی می چسبد. همچنین اجرای آن سریع و بدون کثیفی هست.

دومین گزینه برچسب های کاشی یا همان برچسب های کابینت هاست. شما می توانید با هزینه ای کم روی کاشی ها را برچسب بچسبانید. این برچسب ها ضخامت بالایی دارند و ضد آب هستند.

سومین گزینه هم کاشی های بین کابینتی متنوع هستند. جدیدترین مدل کاشی ها، طرح سنگ و مرمر با ابعاد بزرگ است.

4- بازسازی خانه کوچک با نورپردازی متنوع

در یک آشپزخانه متوسط وجود یک چراغ سقفی یا آویز با دو تا سه لامپ کافی است. برای اینکه آشپزخانه جلوه بیشتری داشته باشد می توانید از نور مخفی هم استفاده کنید. زیر کابینت های بالا از ریسه های ال ای دی با رنگ آفتابی یا مهتابی نصب کنید. این کار علاوه بر زیبایی بیشتر، سطح روی کابینت را برای انجام کارهای مختلف روشن می کند.

در پذیرایی خانه از لوسترهای جدید، چراغ های دیواری، نورهای مخفی و آباژور هایی با مدل های زیبا استفاده کنید. در کاربرد چراغ ها و نورها زیاده روی نکنید چون نور زیاد باعث آسیب چشمی و خستگی شما می شود.

جمع بندی

برای اینکه از نتیجه بازسازی راضی باشید حتما از مدل ها و طرح های جدید ایده بگیرید. در استفاده از رنگ ها و طرح ها زیاده روی نکنید. فضای پذیرایی و آشپزخانه را تا می توانید ساده و خلوت نگه دارید. این کار باعث می شود در طول سال های بعد هم خانه زیبایی خود را حفظ کند و از مد نیفتد. امیدوارم با خواندن این مطلب یک بازسازی فوق العاده و خانه ای دوست داشتنی داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرامود

سایت دکوراسیون داخلی سرامود در زمینه طراحی و بازسازی فضاهای مختلف فعالیت دارد. ما با تیم تخصصی از مهندسین و مجریان در کنار هم، فضاها را به بهترین شکل اصلاح و دیزاین می کنیم. مشاوره رایگان و اطلاع از سلیقه و نیازهای مشتری قبل از شروع کار انجام می شود. طراحی سه بعدی و رندرها بعد از گرفتن تایید مشتری به مرحله اجرا می رسد. در نهایت با متریال های جدید و اقتصادی، طراحی به صورت دقیق اجرا می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان