کد: 140210167760623835
در دسترس نیست

انتخاب کاشی دیوار

چگونه کاشی های دیواری را انتخاب کنید؟

کد: 140210167760623835

، گرگان , (اخبار رسمی): آیا می دانید چگونه کاشی های دیواری را انتخاب کنید؟ الزامات در این مورد بسیار کمتر است. فقط به یاد داشته باشید که در مکان های با رطوبت بالا، هرسرامیکی برای دیوارکه انتخاب می کنید باید در برابر آب مقاوم باشد. کاشی های مات و صیقلی روی دیوار کار می شوند.

چگونه کاشی های دیواری را انتخاب کنید؟
چگونه کاشی های دیواری را انتخاب کنید؟

کاشی های سرامیکی کف برای هر مکانی مناسب هستند - البته به شرطی که شما به درستی یک مدل خاص را با ویژگی های یک فضای داخلی مشخص مطابقت دهید.

آیا می دانید چگونه کاشی های دیواری را انتخاب کنید؟ الزامات در این مورد بسیار کمتر است. فقط به یاد داشته باشید که در مکان های با رطوبت بالا، هرسرامیکی برای دیوارکه انتخاب می کنید باید در برابر آب مقاوم باشد. کاشی های مات و صیقلی روی دیوار کار می شوند.

کاشی های سرامیکی کف برای هر مکانی مناسب هستند - البته به شرطی که شما به درستی یک مدل خاص را با ویژگی های یک فضای داخلی مشخص مطابقت دهید. بسیاری از محصولات سرامیک روناس سمنان حتی برای مکان هایی که به شدت مورد استفاده قرار می گیرند و در معرض عوامل مختلفی مانند رطوبت هستند نیز مناسب خواهند بود. پیشنهاد ما شامل هر دو کاشی کف و دیوار است، بنابراین شما می توانید به راحتی فضای داخلی حمام یا آشپزخانه خود را با آنها ترتیب دهید.برای دیدن محصولات سرامیک روناس سمنان به لینک زیر مراجعه کنید.
https://soperceram.ir/product-category/factories/ronas-semnan-ceramics/

آیا در حال بازسازی یا تجهیز خانه جدید هستید؟ انتخاب کاشی اساس طراحی داخلی موفق است . اول، ارزش دانستن تفاوت‌های بین انواع سرامیک‌ها را دارد. آنها اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند، حتی اگر دارای خواص متفاوت و درجه ای از مقاومت در برابر آسیب باشند:

لعاب - اصطلاح محاوره ای برای تمام کاشی های سرامیکی.

سوپرسرام به عنوان یک تولید کننده پیشرو کاشی، ما همیشه بهترین راه حل های اثبات شده را به شما ارائه می دهیم. ما روی یک ترکیب قابل اعتماد تمرکز می کنیم: کیفیت بالا و طراحی برجسته، به همین دلیل است که کاشی های کف مدرن ما از سرامیک ساخته شده اند.

کاشی و سرامیک - مهمترین پارامترهای فنی

آیا قبلاً موادی را انتخاب کرده اید که کاشی های خانه خود را از آن ساخته می شود؟ در مرحله دوم، به خواص کاشی های مجموعه های خاص توجه کنید. بسیار مهم است که هنگام مرور طیف گسترده ای از کاشی ها ، کاشی هایی را انتخاب کنید که در یک فضای داخلی خاص بهترین کارایی را دارند. کاشی های ارزان همیشه بهترین انتخاب نخواهند بود، زیرا ممکن است مشخص شود که آنها ویژگی های مهمی ندارند، مانند:

جذب آب کم - این خاصیت به مقاومت کاشی ها در برابر یخ زدگی نیز مربوط می شود. سرامیک های مقاوم در برابر رطوبت از تماس با آب، گل یا برف وارد شده توسط کفش در زمستان نمی ترسند.

کاشی های سوپرسرام توسط موسسه ملی بهداشت تایید شده است - به این معنی که آنها بسیار زیست محیطی هستند و برای گذاشتن روی گرمایش از کف مناسب هستند.

کاشی های مناسب برای اتاق های مختلف - هنگام انتخاب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هر فروشگاه آنلاین و ثابت با محصولات تکمیلی خانه معمولاً گزینه های زیادی برای ارائه دارد - کاشی های اصلاح شده و معمولی، ساختار یافته و صیقلی... به یاد داشته باشید که بهترین ویژگی های پوشش را برای اتاق خاص انتخاب کنید. کاشی های مات برای کف بهترین هستند. از نکات ما استفاده کنید:

کاشی حمام- هنگام انتخاب کاشی برای حمام، به سایش و مقاومت در برابر آب (جذب کم آب) توجه کنید.

سرامیک کف پذیرایی و سالن - ارزش انتخاب کاشی‌های مشابه برای اتاق نشیمن را دارد که برای آشپزخانه (اگر اتاق‌ها به هم متصل هستند - سرامیک مقاومت را تضمین می‌کند). در مورد راهرو، ارزش توجه به مقاومت در برابر رطوبت را دارد.

کاشی های بالکن - اگر تراس دارید، به مقاومت در برابر سرما توجه ویژه ای داشته باشید. سهولت از بین بردن کثیفی که به راحتی در خارج از خانه یافت می شود نیز مهم است - بنابراین کاشی های بدون ساختار را انتخاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

soperceram

کاشی و سرامیک سوپرسرام با سالها تجربه در زمینه خرید، فروش و اجرای کاشی و سرامیک در پروژه های مختلف توانسته رضایت کاربران را جلب کند. در وب سایت سوپرسرام می توانید انواع کاشی و سرامیک با برندهای مختلف را در طرح ها و رنگ های مختلف بیابید. هدف مجموعه سوپرسرام این است که به مشتریان امکان انتخاب آسان را بدهد.

منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان