کد: 140212077834723835
در دسترس نیست

5 مرحله برای شناسایی کاشی و سرامیک

5 مرحله برای شناسایی کاشی و سرامیک چیست؟

کد: 140212077834723835

، گرگان , (اخبار رسمی): انواع سرامیک کف در بازار وجود دارد و تولیدکنندگان محصولات خود را بر اساس انواع مختلف قیمت گذاری می کنند.

5 مرحله برای شناسایی کاشی و سرامیک چیست؟
5 مرحله برای شناسایی کاشی و سرامیک چیست؟

کاشی و سرامیک با کیفیت ، میزان جذب کمی دارد. در غیر این صورت، خانه شما برای مدت طولانی مرطوب خواهد بود و به طور جدی بر سلامت خانواده تأثیر می گذارد.

در واقع، انواع سرامیک کف در بازار وجود دارد و تولیدکنندگان محصولات خود را بر اساس انواع مختلف قیمت گذاری می کنند. به عنوان مثال، سرامیک های 100*100، قیمت های بالا دارند، زیرا سرامیک های سایز بزرگ، کاشی ها و سایر محصولات با تقاضای زیاد خریداران بیشتر در زمینه فناوری و مواد و فرآیند به تدریج تبدیل به نوع کاشی ارزان تر می شوند، بنابراین تفاوت قیمت وجود دارد . در ادامه با 5 مرحله شناسایی کاشی و سرامیک آشنا می شویم.

مرحله 1: جذب آب کاشی

کاشی و سرامیک با کیفیت ، میزان جذب کمی دارد. در غیر این صورت، خانه شما برای مدت طولانی مرطوب خواهد بود و به طور جدی بر سلامت خانواده تأثیر می گذارد. بنابراین لازم است قبل از خرید، میزان جذب آب کاشی و سرامیک را تشخیص دهید. روی کاشی ها آب بریزید و نفوذ آب را به دقت مشاهده کنید. پس از ده دقیقه، اگر آب مکیده نشده باشد، به این معنی است که می توانید میزان جذب آب را ببینید و کاشی های مرغوب را بردارید.برای خرید سرامیک کف با جذب آب کم به لینک زیر مراجعه کنید.

https://soperceram.ir/product-category/ceramic/ceramic-floor/

مرحله دوم: سطح صاف

کاشی های خوب به گونه ای هستند که اگر سطح کاشی خوب نباشد تقریباً هیچ تفاوت قابل مشاهده ای وجود ندارد و پس از مرحله بعدی دچار شکستگی می شود. اما زبری کاشی از دو دلیل ناشی می شود، یکی اینکه کاشی صاف نیست یا کاردستی استاد کاشیکار خوب نیست ، بنابراین هنگام خرید کاشی باید آن را تشخیص دهید، چه سطح کاشی صاف باشد یا نه.

دو تکه از یک کاشی را کنار هم قرار دهید تا ببینید آیا در وسط آن شکافی وجود دارد یا خیر

مرحله سوم: صافی لبه کاشی

کاشی های خوب این گونه هستند تقریباً هیچ تفاوتی ندارند.زاویه لبه کاشی و سرامیک نیز در پس کف سازی و استفاده از کاشی و سرامیک تأثیر می گذارد. اگر لبه زاویه مناسبی نداشته باشد، بین کاشی ها و کاشی ها با چندین عامل اشاره گر فاصله زیادی ایجاد می شود و اثر بسیار زشت است

مرحله چهارم: مقاومت در برابر آلودگی کاشی و سرامیک

اگر مقاومت سرامیک در برابر آلودگی خوب نباشد کمتر از سه یا چهار سال، کل خانه کثیف شود.

مرحله پنجم: مقاومت کاشی و سرامیک در برابر سایش

درجه مقاومت در برابر سایش طول عمر کاشی را تعیین می کند، کسی که تمام خراش های سطح کاشی را دیده است، می تواند به ضعف آن پی ببرد.برای خرید سرامیک با کیفیت به سایت سوپرسرام مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

soperceram

کاشی و سرامیک سوپرسرام با سالها تجربه در زمینه خرید، فروش و اجرای کاشی و سرامیک در پروژه های مختلف توانسته رضایت کاربران را جلب کند. در وب سایت سوپرسرام می توانید انواع کاشی و سرامیک با برندهای مختلف را در طرح ها و رنگ های مختلف بیابید. هدف مجموعه سوپرسرام این است که به مشتریان امکان انتخاب آسان را بدهد.

منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان