اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211027784225133
در دسترس نیست

ترک سریع مواد مخدر با کمک کلینیک رها مشاور

کد: 140211027784225133

، (اخبار رسمی): ترک سریع اعتیاد با کمک کلینیک های مشاوره دارای چندین روش مختلف هست که با کمک مشاوره عالی میشه تشخیص داد کدوم روش مناسب شماست و ما در رها مشاور این وظیفه رو داریم ...

ترک سریع مواد مخدر با کمک کلینیک رها مشاور
ترک سریع مواد مخدر با کمک کلینیک رها مشاور

حال که با انواع روش های سم زدایی بدن از مواد مخدر آشنا شدیم می توانیم تفاوت روش های سم زدایی بدن از مواد مخدر را مورد ارزیابی قرار دهیم. در سم زدایی فوق سریع که با بستری در مرکز ترک اعتیاد انجام می شود و معمولا خون فرد به صورت کاملا کنترل شده تعویض می شود، سم به سرعت از بدن تخلیه شده و مواد مخدر از سیستم بدنی خارج می شوند. اما در سم زدایی سریع، تزریق نالتروکسان، انجام می شود که معمولا سه الی چهار روز زمان لازم است تا مغز گیرنده های عصبی اش به وجود نالتروکسان که کاهنده میل به مصرف دوباره مواد مخدر است، عادت کند.

همانطور که به آن اشاره کردیم نیز در سم زدایی تدریجی فرد در مرکز درمانی بستری شده و یا به صورت خودجوش اقدام به کاهش مصرف و طولانی تر کردن زمان میان دو وعده مصرف می کند. در تمامی این روش ها سعی بر آن است تا سم موجود در بدن که بر روی گیرنده های مغزی تاثیر می گذارند، در بازه زمانی خاصی خارج شده و فرد سلامت روح و جسم خود را بازیابد. از جمله پارامترهای موثر در تفاوت میان روش های سم زدایی بدن از ماده مخدر، موارد زیر است:

  • زمان سم زدایی
  • میزان تاثیر روش سم زدایی
  • نحوه و چگونگی انجام روش سم زدایی
  • ریسک انجام روش های سم زدایی
  • میزان نیاز به داروهای جایگزین و مکمل ها
  • میزان نظارت پزشک و تیم حمایتی
  • میزان نیاز به خون پاکیزه و تجهیزات پزشکی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت