کد: 140211257817625102
در دسترس نیست

خرید با تخفیف لوازم آرایشی و بهداشتی

کد: 140211257817625102

، تهران , (اخبار رسمی): چطور لوازم آرایشی و بهداشتی را با تخفیف های خوب و استثنایی خریداری کنیم؟

خرید با تخفیف لوازم آرایشی و بهداشتی
خرید با تخفیف لوازم آرایشی و بهداشتی

یکی از راه های خرید با تخفیف لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده از طرح های فروش ویژه و تخفیف های فروشگاه های اینترنتی می باشد در حال حاضر تعدادی از این فروشگاه ها مشغول به فعالیت هستند که یکی از محبوب ترین آنها فروشگاه اینترنتی خانومی است.  

فروشگاه اینترنتی خانومی در بازار فروش و عرضه  لوازم آرایشی و بهداشتی آنلاین مشغول به فعالیت است. خانومی فعالیت خود را در سال 92 شروع و در حال حاضر یکی از معروف ترین و محبوب ترین کسب و کارهای اینترنتی در کشور می باشد. خانومی به صورت تخصصی به عرضه و فروش محصولات آرایشی مانند رژ لب، ریمل، کرم ضد افتاب، عطر و ادکلن، مراقبت های پوست و بهداشت خانم ها و  آقایان مشغول است.

وجه تمایز این فروشگاه فعالیت تخصصی بر روی لوازم آرایشی است. از آنجایی که تمکر اصلی این تیم فقط روی یک دسته از محصولات است تنوع بالا و محصولات با کیفیتی را میتوان در این فروشگاه آنلاین مشاهده کرد. 

فروشگاه مذکور با برندهای بسیار معتبر و محبوبی داخلی و خارجی همکاری ویژه ای دارد برخی از این برندهای عبارتند از: مای، شون، هیدرودرم، سینره، کامان و غیره. محصولاتی که در خائومی عرضه می شوند در دسته های مانند مراقبت پوست و مو، آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم برقی شخصی و مادر و کودک تقسیم بندی می شوند. می توان به جرات گفت خانومی پاسخگوی هر نیازی در بحث خرید و سفارش لوازم بهداشتی و آرایشی می باشد

دفتر اصلی این شرکت در شهر تهران واقع شده و در حال حاضر حدود 200 نفر در این مجموعه خانومی مشغول به کار هستند این فروشگاه آنلاین نماد اعتماد و جواز کسب از اتحادیه کسب و کارهای اینترنت را دارد تا خیال کلیه خریداران از بابات اعتماد و اطمینان راحت و آسوده باشد. این فروشگاه تندیس زرین برند محبوب مصرف کنندگان در سال 1402 در دریافت کرده که خود گواه مشتری مداری و پشتیبانی خوب تیم حرفه ای و با سابقه این فروشگاه تخصصی اینترنتی لوازم آرایشی می باشد.

سطح قیمتی محصولات خانوم بسیار رقابتی و جذاب می باشد و کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی ارائه شده با قیمت های بسیار مناسب و تخفیف های ویژه بفروش می رسند. فروشگاه خانومی در مناسبت های خاص اقدام به برگزاری حراج و  طرح های فروش ویژه و تخفیف های خوبی می کند در صورتی که قصد خرید با تخفیف لوازم آرایشی را داریدو اگر میخواهید از آخرین تخفیف های این فروشگاه اینترنتی اطلاع پیدا کنید به وب سایت دیجی فرصت سر بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی فرصت

دیجی فرصت با بررسی مداوم و پیوسته فروشگاه های آنلاین فرصت های خرید یا تخفیف های که توسط آن فروشگاه های در مواقع خاص در نظر گرفته می شود را به اطلاع کاربران خود می رساند. کاربران میتوانند برای اطلاع از تخفیف دیجی کالا، تخفیف دیجی استایل، تخفیف جین وست و فروشگاه اینترنی معتبر به دیجی فرصت سر بزند. یکی دیگر از خدمات ما یافتن افت قیمت های و یا به عبارتی تخفیفات مخفی کالاهای موجود است. سیستم ما قیمت تمام اجناس فروشگاه های را به صورت روزانه استخراج کرده و افت قیمت ها را به کاربران اطلاع رسانی میکند.

منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی