اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212017827022972
در دسترس نیست

جارو شارژی بخریم یا جاروبرقی معمولی؟

کد: 140212017827022972

، (اخبار رسمی): جارو شارژی بخریم یا جاروبرقی معمولی؟

جارو شارژی بخریم یا جاروبرقی معمولی؟
جارو شارژی بخریم یا جاروبرقی معمولی؟

جارو شارژی انتخاب خوبی است یا نه؟
برای تمیز کردن خانه، سالن ها و محیط ادارات از جاروبرقی استفاده می شود. با توجه به سبک زندگی که این روزها تغییر کرده است همه ی افراد به دنبال راحت ترین روش برای تمیز کردن محیط اطرف خود هستند. جارو های شارژی از نظر سبکی انتخاب خیلی خوبی به جای جارو برقی برای تمیز کردن هستند. اما به دلیل اینکه جارو های شارژی از نظر قدرت و مکش نمی تواند جایگزین جاروبرقی باشند بیشتر افراد از خرید آن صرف نظرمی کنند. از جارو شارژی به همان اندازه که جاروبرقی در مورد استفاده قرار میگیرد، استفاده می شود. جارو شارژی امکان شارژ شدن و جابجایی راحت تری نسبت به جارو برقی دارد و قدرت جمع آوری زباله در آن نیز با توجه به اینکه ابعادش کوچکتر است مناسب است. در ادامه مقاله جارو شارژی بهتره یا جاروبرقی به نکات مهمی از جمله بهترین مارک جارو شارژی و طرز استفاده از این محصول می پردازیم.
کارایی جارو شارژی چیست؟
جارو شارژی خیلی سبک بوده و به راحتی جا به جا می شود، برای نظافت های کم حجم بسیار مناسب می باشد. برای استفاده از جارو شارژی، باید آن را شارژ کرد. باتری جارو شارژی ها معمولا ۱۲ ولت می باشد و در مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه شارژ می شود. مهم ترین ویژگی که باید به آن توجه کرد، مدت شارژ نگه داشتن آن می باشد. از مهم ترین عضو های یک جاروشارژی مخزن آن است که باید قابلیت جداکردن و تخلیه راحت را داشته باشد. جنس بیشتر جارو شارژی ها از پلاستیک فشرده می باشد به همین دلیل باید در هنگام کار کردن بسیار مراقب باشید. جارو باید دارای فیلتری باشد که از ورود آشغال به داخل موتور جلوگیری کند وفیلتر به راحتی شسته شود. بیشتر جارو شارژی ها قابلیت تنظیم مکش را دارند تا بتوانید با توجه به کثیفی آن محیط آن را تنظیم کنید.
خصوصیات استفاده از جارو شارژی
جارو شارژی های با کیفیت توانایی مکش آب و خاک را دارند. جارو هایی که همزمان قدرت مکش آب و خاک را داشته باشند به جارو های دو منظوره نیز معروفند. این نوع جارو ها بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.این جارو شارژی های دو منظئره قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند. جارو شارژی ها یک دسته بندی دیگر نیز دارد که به آن ها جارو شارژی دستی و جارو شارژی پارویی می گویند. این مدل از جارو شارژی پارویی یک دسته بلند دارد و به صورت ایستاده می باشد که برای تمیز کردن کف مناسب هستند. نسبت به جارو شارژی های دیگر وزن بیش تری دارند و فقط قابلیت استفاده برای کف را دارند.اما مدل دستی، وزن کم تری دارد و جا به جایی آن راحت تر است و برای گوشه ها بیشتر استفاده می شودو فضای کمتری ار اشغال میکند.
خصوصیات استفاده از جارو شارژی
ویژگی های یک جارو شارژی خوب

یکی از ویژگی هایی که باید در هنگام خرید جارو شارژیدر نظر بگیرید سایز دهانه آن می باشد، چرا که هر چه دهانه جارو شارژی بزرگ تر باشد سرعت تمیز کردن آن بیش تر می شود. جارو شارژی ها قابلیت اتصال انواع سری برای کارهای مختلف را دارد. این سری ها عبارتند از سری های گوشه دار و بدون گوشه، سری های مثلثی شکل، مستطیلی، دایره ای و….سری های گوشه دار برای تمیز کردن مکان های گوشه دار بسیار کاربردی می باشند. برخی جارو شارژی ها دارای دسته بلند نیز هستند که دیگر نیازی به خم شدن در حین استفاده با آن ها نیست.
جارو شارژی دستی بخریم یا پارویی؟
جارو شارژی ها در دو نوع دستی و پارویی ساخته شده و در بازار موجود می باشند. مدل جارو شارژی دستی بیشترین استفاده را در بین مردم دارد زیرا نسبت به مدل های پارویی کوچکتر و بدنه بسیار سبکی دارند که می توانید آن را به راحتی جا به جا کنید. فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و به راحتی میی توانید برای محیطی که دسترسی به آن سخت است از آن استفاده کنید. این مدل جارو شارژی های دستی به راحتی در کشو و کمد جا می شوند. جارو شارژی مدل پارویی بیشتربرای نظافت کف مناسب هستند و برای فضاهای بزرگتر انتخاب بهتری هستند. افرادی که مشکلات جسمی مانند کمر درد دارند می توانند از مدل جارو شارژی پارویی استفاده کنند زیرا برای جارو کردن نیازی به خم شدن ندارند.
جارو شارژی تک منظوره یا چندمنظوره؟
جارو شارژی ها در دو مدل تک منظوره و چند منظوره تولید می شوند. از جارو شارژی های دو منظوره می توانید برای مکش خاک و آب استفاده کنید و بسیار پر کاربرد می باشند. اما مدل های تک منظوره بیشتر برای نظافت خودرو و فضاهای کم مناسب هستند. از نظر قیمت جارو شارژی های دومنظوره گرانتر هستند و قدرت مکش بالاتری نیز دارند.
ظرفیت در جارو شارژی
از نکات مهم هنگام خریدن جارو شارژی توجه به ظرفیت جارو می باشد. ظرفیت جارو های شارژی با لیتر شناخته می‌شود. کمترین ظرفیت را جارو شارژی های دسته دارد نسبت به بقیه مدل های دیگر دارند و برای نظافت مکان‌ های کوچک استفاده می‌شوند به همین دلیل باید زود به زود آن را تخلیه کنید. بیشترین ظرفیت جارو شارژی ها حدود ۰.۶ لیتر است اما ظرفیت جاروهای برقی معمولی حدود ۲ لیتر است.
تفاوت جارو شارژی با جاروبرقی
در این مطلب به تفاوت جارو شارژی با جارو برقی می پردازیم. شما عزیزان برای خرید جارو شارژی باید مبلغی حدود۳۰۰۰۰۰ هزار تومان تا۴۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان را در نظر داشته باشید. برای خرید جارو برقی باید هزینه بیشتری در نظر بگیرید و از۲۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان تا حدود۷۰۰۰۰۰۰ میلیون در نظر داشته باشید. قیمت جارو برقی از جارو شارژی بالاتر است. جارو شارژی از جارو برقی سبک تر بوده و حمل آن راحت است. از جارو شارژی می توانید تی برای تمیز کردن داخل ماشین هم استفاده کنید. جارو شارژی به علت کوچک بودن مخزن زودتر از جاروبرقی پر می شود و باید آن را زود به زود خالی کنید. جاروبرقی بر خلاف جاروشارزی نیازی به شارژ کردن ندارد. برای مواقعی که برق قطع است جارو شارژی انتخاب خیلی خوبی برای تمیز کردن محیط است.
معایب جارو شارژی
باتری های داخل جاروشارژی قابل شارژ هستند اما عمرآن ها کم است.
بیشترین مدت زمان شارز دهی جاروشارژی ها حداقل ۱۵ دقیقه دوام دارد و بهترین جاروبرقی ها حدودا ۴۰ تا ۴۵ دقیقه دوام می آورند.
جارو شارژی ها برای محیط های کوچک قابلیتی بیشتری دارند.
ای نوع جارو ها برای خانه ها و مکان های بزرگ کارایی چندانی ندارند و نمیتوان محیط را به خوبی با آن تمیز کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

gzingkala

در حال حاضر فروشگاه ما یکی از بزرگترین مرکز خریدهای لوازم خانگی در سطح استان آذربایجان غربی می باشد و انواع محصولات خانگی اصل و باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند. این مجموعه متعلق به آقای معروفی می باشد و ایشان صاحب امتیاز نماد اعتماد الکترونیکی است و کلیه کارها تحت مدیریت ایشان انجام می پذیرد. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا به عنوان یکی از برترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه ی انواعی از لوازم خانگی در دسته بندی های یخچال و فریزر، شستشو و نظافت، سرمایشی و گرمایشی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات و خرده ریزه های آشپزخانه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

دکوراسیون و منزل | حراج و تخفیف