اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212107839225446
در دسترس نیست

سخنرانی دکترمحمدرضانمازی در کشور قبرس شمالی

کد: 140212107839225446

، (اخبار رسمی): همایش  فرآیند شگفت زده کردن مشتری در تاریخ 12 مارچ 2024  در کشور قبرس شمالی شهر فاماگوستا برگزار میگردد

سخنرانی دکترمحمدرضانمازی در کشور قبرس شمالی
دکترمحمدرضانمازی

همایش فرآیند شگفت زده کردن مشتری در تاریخ 12 مارچ 2024 در کشور قبرس شمالی شهر فاماگوستا برگزار میگردد . این همایش به همت تیم سورج استیت برگزار میگردد. مکان این همایش بزرگترین دانشگاه کشور قبرس ، دانشگاه EMU است. سخنران این همایش دکترمحمدرضانمازی میباشد. ایشان یکی از سخنرانان بزرگ ایران بوده اند که جزو معدود سخنرانان ایرانی هستند که بصورت بین المللی فعالیت داشته و در بسیاری از کشورهای دنیا بعنوان یک ایرانی بر روی استیج میرود.

این همایش با محوریت تکنیک های مدرن و به روز در حوزه ارتباط با مشتری بوده مدیران برندهای مختلف کشور قبرس شمالی خود را به روز مینمایند.

همه انسانها  از جمله مشتریان موجوداتی احساساتی هستند. به همین دلیل این موضوع بسیار اهمیت دارد که اطمینان حاصل کنید هر تعاملی که شرکتتان با مشتریانتان برقرار می‌کند، یک رابطه به یاد ماندنی ایجاد کند. آنقدر به یاد ماندنی که مشتری بر اساس تجربه خوشایندی که به دست آورده است، برند شما را به دوستان، اعضای خانواده و یا همکاران خود معرفی نماید.

این ارتباط بین بیزینس و مشتری شما دقیقاً همان چیزی است که تجربه مشتری را ایجاد می‌کند. بنابراین پشتیبانی از مشتری در تمام مراحل خرید اهمیت زیادی دارد.

شما می‌توانید کل فرآیند خرید مشتری خود را به عنوان یک معامله بسیار مهم برای برندتان در نظر بگیرید. آنچه در طول این معامله اتفاق می‌افتد و احساس مشتریانتان را نسبت به شما به وجود می‌آورد و این دقیقا همان تعریف تجربه مشتری است.

شگفت زده کردن مشتریان چیست؟

شگفت زده کردن مشتریان می‌تواند به معنای انجام هر کاری باشد که فراتر از انتظارات آنها باشد. این امر می‌تواند به ایجاد تجربه‌ای مثبت و به یاد ماندنی برای مشتریان کمک کند و آنها را تشویق کند تا در آینده به کسب‌وکار شما مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش