اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212157848525488
در دسترس نیست

مشاوره حقوقی ملکی با علیرضا قدیری

کد: 140212157848525488

، (اخبار رسمی): دعاوی مرتبط با ملک و املاک چه از نظر حقوقی و چه غیرحقوقی، از اهمیت و پیچیدگی خاصی برخوردار هستند. در واقع می‌توان این‌گونه بیان کرد که قانون‌گذار، مقررات بیشتری را در ارتباط با اموال غیر منقول در نظر گرفته است و از این رو، انجام چنین معاملاتی نیز مستلزم رعایت مقررات وضع شده است.

مشاوره حقوقی ملکی با علیرضا قدیری
مشاوره حقوقی ملکی با علیرضا قدیری
مشاوره حقوقی ملکی با علیرضا قدیری
مشاوره حقوقی ملکی با علیرضا قدیری
مشاوره حقوقی ملکی با علیرضا قدیری
مشاوره حقوقی ملکی با علیرضا قدیری

دلیل اینگونه مسائل، سوء استفاده‌های بسیاری است که از اموال غیر منقول می‌شود و در این صورت، باید ضوابطی وجود داشته باشد، تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود و شخصی وجود داشته باشد که از تمامی این قوانین و مقررات آگاهی کامل را داشته باشد تا از سو استفاده‌های احتمالی جلوگیری کند. برای جلوگیری از وقوع چنین مشکلاتی، می‌توانید از مشاوره علیرضا قدیری وکیل در مشهد استفاده کنید. مشاوره حقوقی ملکی با علیرضا قدیری این امکان را به شما می‌دهد تا تمام مشکلات ملکی و حقوقی خود را با یک شخص معتمد و با دانش در میان بگذارید و در اسرع وقت راه درستی برای حل پرونده خود بیابید. همچنین در صورتی که به وکیل خانواده مشهد احتیاج داشتید این وکیل با تجربه میتوا‌ند گزینه مناسبی برای شما باشد.

خصوصیات علیرضا قدیری به عنوان وکیل دعاوی ملکی حقوقی

علیرضا قدیری به عنوان یک وکیل ملکی حرفه‌ای دارای ویژگی‌های بسیاری است که در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • تجربه و دانش کافی: به طور معمول وکلا بعد از اتمام تحصیلاتشان، بر مبنای میزان مهارت و علاقه شخصی به حوزه خاصی برای انجام خدمت روی می آورند در نتیجه در آن زمینه در طول سال های متمادی دارای تجربه می شوند و همین تجربیات است که برنده را در دادگاه مشخص می‌کند.
  • توانایی تجزیه و تحلیل امور: یک وکیل خوب دعاوی ملکی و قرارداد ها باید از توانایی بالایی در زمینه تجزیه و تحلیل امور برخوردار باشد تا بتواند در هر زمان و مکان بهترین تصمیم را بگیرد.
  • صبور بودن برگ برنده یک وکیل: دعاوی ملکی و قرارداد‌ها به علت حجم بالای سرمایه، دارای تنش‌ها و استرس‌های زیادی است. در این دسته از دعاوی، وکیلی موفق خواهد بود که با صبری فوق العاده به ارزیابی پرونده و مشکلات پیش روی آن بپردازد و بهترین مسیر را برای پرونده انتخاب کند.
  • ریز بین بودن: بهترین وکیل دعاوی ملکی و قرارداد ها کسی است که با بررسی مو به مو پرونده، سعی می‌کند از همه جزئیات آن به طور دقیق آگاه شود تا بتواند بهترین دفاعیه را به دادگاه ارائه دهد.
  • تسلط کامل بر قوانین و آیین نامه‌ها: مشاور حقوقی ملکی و قرارداد‌ها باید بر تمامی قوانین و مقررات مربوط املاک غیرمنقول تسلط کامل داشته باشد تا بتوانند پرونده را به درستی هدایت کند.
  • مشاوره حقوقی ملکی تلفنی رایگان

    در برخی از مواقع ممکن است شما با مشکلات حقوقی ملکی برخورد کنید که نیاز به مشاوره داشته باشید اما شرایط مراجعه حضوری به دفتر وکیل را نداشته باشید. در این شرایط می‌توانید با وکیل مورد نظر خود تماس گرفته و به صورت تلفنی از مشاوره حقوقی ملکی بهره‌مند شوید.

    شما می‌توانید از ساعت 9 صبح تا 9 شب با دفتر علیرضا قدیری با شماره ۰۹۱۵۵۹۰۹۵۴۹ تماس حاصل فرمایید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن راه حل مناسبی برای دعاوی حقوقی ملکی خود دریافت کنید. بدون شک بهترین وکیل مشهد را در موسسه حقوقی علیرضا قدیری خواهید یافت و مطمئن باشید که ما تا حصول نتیجه رضایت بخش در کنار شما خواهند بود. برای رزرو وقت وکیل ملک در مشهد کلیک کنید.

    دریافت انواع مشاوره حقوقی امور ملکی از طریق علیرضا قدیری

    مشاوره ملکی می‌تواند در زمینه حقوقی اتفاق بیفتد که در این صورت، مقررات حوزه حقوقی نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود. در دعاوی ملکی حقوقی، با مشکلاتی نظیر عدم برخورداری از اطلاعات کافی در مورد مقررات حقوقی حوزه ملکی مواجه هستیم که افراد متخلف به دلیل آن که از نحوه انجام معامله ملکی اطلاعات کافی ندارند، دست به انجام چنین معاملاتی نیز می‌زنند. در دعاوی ملکی به زمینه حقوقی، مسائل کیفری مطرح نیست و صرفا جنبه حقوقی و همچنین ثبتی آن مورد نظر است. بی‌توجهی به قوانین در خرید یا فروش ملک را می‌توان به عنوان عامل اصلی در به وجود آمدن دعاوی ملکی حقوقی در نظر گرفت.

    از موارد زیر می‌توان به عنوان اصلی‌ترین دعاوی ملکی حقوقی نام برد:

  •  دعاوی مرتبط با الزام به فک رهن
  •  الزام به تنظیم صورت مجلس تفکیکی ملک
  • الزام به اخذ پایان کار در مورد ساختمان‌هایی که مراحل ساخت و ساز آن به پایان رسیده است.
  • ابطال قرارداد ملکی به دلیل وجود مشکلاتی در اجرای مفاد قرارداد
  • مطالبه اجرت المثل
  •  دعاوی مرتبط با اجاره املاک
  •  دعاوی راجع به سرقفلی ملک تجاری
  •  تخلیه ملک
  • دعاوی ملکی با نهادهایی نظیر شهرداری
  • تغییر اراضی کاربری زمین
  •  اختلاف بین شرکاء در مورد ملک مشاعی
  •  انتقال ملک مشاعی و مشکلات مربوط به آن
  • مواردی که به آن‌ها اشاره کنیم، تنها بخش مهمی از دعاوی ملکی هستند که عمدتا از طرف ذی‌نفعان برپا شده و در مراجع قضایی مورد رسیدگی قرار می‌گیرند. دعاوی ملکی ممکن است بین دو یا چند نفر باشد و همچنین طرح دعوا ملکی می‌تواند بین اشخاص حقیقی با اشخاص حقوقی باشد. 

    مشاوره حقوقی ملکی، مسیری برای کاهش دعاوی ملکی

    در صورتی که ملکی دارای مشکل بوده و مجوز رسمی از نهادهایی مانند شهرداری نداشته باشد، در این صورت موجب اختلاف بین مالک ملک و شهرداری می‌شود. همچنین از دیگر دعاوی این حوزه می‌توان به اخذ پایان کار ساختمان‌هایی که مراحل ساخت و ساز آن به اتمام رسیده است نیز اشاره نمود. لازم به ذکر است که در دعاوی ملکی حقوقی، اختلافات اصلی بین طرفین در ارتباط با نحوه انجام اقداماتی است که در مورد ملک انجام شده است. همچنین در این نوع دعاوی، زمینه کیفری و وقوع رفتارهای مجرمانه دیده نمی‌شود.

    اختلافات بین مالک و مستاجر در مورد تخلیه ملک در زمان سر رسید تاریخ قرارداد اجاره و همچنین عدم پرداخت مبلغ رهن ملک از طرف موجر می‌تواند زمینه بروز طرح دعوی ملکی حقوقی باشد. ملک مشاعی که چند نفر شریک در آن سهم دارند و در صورتی که یکی از شرکاء بدون اطلاع به شرکاء دیگر اقدام به فروش ملک کند نیز از دیگر موارد دعاوی ملکی حقوقی است.

    اهمیت مشاوره حقوقی وکیل ملکی

    دعاوی ملکی از جمله پیچیده‌ترین انواع دعاوی است که حل پرونده‌های مربوط به آن‌ها نیازمند تجربه و تسلط کامل به قوانین مربوط به دعاوی ملکی و قراردادها است،؛ بنابراین یک فرد عادی به خوبی از پس حل پرونده‌های ملکی بر نخواهد آمد. در این موقع است که اهمیت مراجعه به یک وکیل ملکی خود را نشان می‌دهد.

    مراجعه به یک وکیل ملکی قبل از عقد یک قرارداد می‌تواند شما را از خطر خسارت‌های احتمالی حفظ کند، البته بعد از درگیری با یک پرونده ملکی نیز باید به یک وکیل ملکی برای حل پرونده مراجعه کرد، زیرا همان طور که گفته شد پیچیدگی این گونه پرونده‌ها بسیار بالا بوده و تنها یک وکیل ملکی از پس آن برمی‌آید. اگر معامله ملکی انجام داده اید و به واسطه آن، مشکلی برای شما به وجود آمده است و یا این که قبل از انجام معامله، نیاز به داشتن اطلاعات ملکی نیز دارید، می‌توانید از مشاوره حقوقی ما استفاده کنید. مشاوره حقوقی دعاوی ملکی به دو روش تلفنی و حضوری ارائه می‌شود که هر کدام از این روش‌ها، شرایط و مزایا خاصی برای متقاضیان دارد. وکیل پایه یک دادگستری علیرضا قدیری آماده ارائه مشاوره حقوقی در زمینه دعاوی ملکی به صورت تخصصی است و شما می‌توانید برای دریافت مشاوره حقوقی ملکی، با دفتر وکلای علیرضا قدیری در ارتباط باشید .

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    حقوقی و قانون