اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212167848725446
در دسترس نیست

راه اندازی کسب و کاری قدرتمند در کشور قبرس شمالی زیر نظر دکترمحمدرضانمازی

کد: 140212167848725446

، (اخبار رسمی): ایرانیانی که قصد راه اندازی کسب و کار به صورت علمی و اصولی در کشور قبرس شمالی را دارند میتوانند از مشاوره های تخصصی دکترمحمدرضانمازی در این حوزه استفاده کرده و بدون هیچ هزینه اضافی از صفر کسب و کار خود را در این کشور زیبا استارت بزن

راه اندازی کسب و کاری قدرتمند در کشور قبرس شمالی زیر نظر دکترمحمدرضانمازی
راه اندازی کسب و کاری قدرتمند در کشور قبرس شمالی زیر نظر دکترمحمدرضانمازی

دکترمحمدرضا نمازی/مرکز راه اندازی کسب و کار در قبرس

ایرانیانی که قصد راه اندازی کسب و کار به صورت علمی و اصولی در کشور قبرس شمالی را دارند میتوانند از مشاوره های تخصصی دکترمحمدرضانمازی در این حوزه استفاده کرده و بدون هیچ هزینه اضافی از صفر کسب و کار خود را در این کشور زیبا استارت بزنند. شایان ذکر است ایرانیان زیادی پس از مهاجرت به این کشور و راه اندازی یک کسب و کار به دلیل آشنا نبودن به منطقه و عدم تجربه کافق در بیزینس در این کشور دچار ضرر و زیان میشوند که جبران آن مشکل است. شما میتوانید کلیه کارهای راه اندازی یک شغل جدید را به دکترمحمدرضانمازی و تیم حرفه ای ایشان واگذار نمایید. این اقدامات شامل مشاوره تخصصی  برای راه اندازی ، احذ مجوزات لازم ، ثب ت شرکت ، افتتاحیه و از همه مهمتر  تشکیل تیم بازاریابی و تبلیغات و سایر عوامل لازم است .

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید:

www.drnamazi.com

+905338383611

insta :DRONAMAZI

 

همچنین علاوه بر راه اندازی کسب و کار در زمینه مهاجرت و خرید ملک هم کارشناسان ما  پاسخگوی سوالات شما هستند .یکی از آسان ترین، امن ترین و سریع ترین راه های مهاجرت، مهاجرت به قبرس شمالی با خرید ملک است. قبرس شمالی در سال های متمادی به عنوان امن ترین کشور کوچک دنیا انتخاب شده است. جزیره ای زیبا، آرام و بدون جنایت که مردم معمولا در این کشور بیشتر در خطر آفتاب سوختگی قرار دارند تا مواجه شدن با دزدی و یا جرائم دیگر!
پس از انتشار مقاله ی مجله ی معتبر فوربز آمریکا در رابطه با سرمایه گذاری خانه های ساحلی و انتخاب قبرس شمالی به عنوان پرسودترین کشور جهت سرمایه گذاری در خانه و مستقلات، این کشور شاهد استقبال فوق العاده خریداران و سرمایه گذاران خارجی عموما از کشورهای انگلستان، روسیه، بریتانیا، کشورهای حوزه اسکاندیناوی و ایران شد. این مقاله در سال 2021 منتشر شد و از آن زمان تاکنون املاک و مستقلات این کشور با رشد چشم گیری مواجه شده و با توجه به شرایط عالی این کشور از لحاظ امنیت، آب و هوا و هم چنین بکر بودن این منطقه، انتظار می رود این رشد حداقل تا چندین سال آینده با سرعت بیشتری ادامه دار باشد و به همین جهت، فرصت بی نظیری را در اختیار سرمایه گذاران ایرانی قرار می دهد که با خرید ملک در قبرس شمالی از مزایای اقامت خانوادگی این کشور استفاده نمایند و همچنین سرمایه ریالی خود را به پوند انگلستان تبدیل کنند و در کنار این مزایا، از رشد این سرمایه گذاری پوندی نیز بهره مند شوند.

برای مشاوره در زمینه خرید ملک و سرمایه گذاری میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش