اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301297889816659
در دسترس نیست

ماشین لباسشویی صنعتی با هوش مصنوعی در آینده

این لباسشویی صنعتی با هوش مصنوعی از آینده میاد؟!!!

کد: 140301297889816659

، (اخبار رسمی): AI  به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین عوامل انقلاب صنعتی چهارم در حیطه های مختلف مثل اتوماسیون های صنعتی، بهینه سازی تسک ها و حذف یک سری از امور به کار گرفته شد. یکی از صنعت هایی که نمیتوان از تاثیر گذاری هوش مصنوعی در آن غافل بود تغییر در خط تولید و بهبود کارایی ماشین لباسشویی صنعتی می باشد.

این لباسشویی صنعتی با هوش مصنوعی از آینده میاد؟!!!
ماشین لباسشویی صنعتی با هوش مصنوعی

لباسشویی صنعتی با هوش مصنوعی

AI  به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین عوامل انقلاب صنعتی چهارم در حیطه های مختلف مثل اتوماسیون های صنعتی، بهینه سازی فرایند ها و تسک ها و حذف یک سری از امور، به وجود آمدن یک سری فرایند هوشمند جدید به کار گرفته شد. یکی از صنعت هایی که نمیتوان از تاثیر گذاری هوش مصنوعی در آن غافل بود تغییر در خط تولید و بهبود کارایی ماشین لباسشویی صنعتی است.

آیا با امدن هوش مصنوعی بیکار میشوم و شغل من از بین خواهد رفت؟

ببینید ظهور هوش مصنوعی و از بین رفتن یه سری مشاغل بدون مهارت یک امر اجتناب ناپذیر بود. اما مشاغلی که نیاز به مهارت دارند نه تنها از بین نخواهند رفت بلکه باید بتوانند خود را به سیستم و اتوماسیون آپدیت کنند. 

یعنی کسی که تا دیروز با یک دستگاه ساده و چندتا شاسی کار میکرد امروز با ظهور هوش مصنوعی باید بتونه با یه HMI , plc  صنعتی برای هدایت یک ربات صنعتی کار کند.

بهبود عملکرد لباسشویی صنعتی با هوش مصنوعی

زمانی که در ماشین لباسشویی صنعتی از هوش مصنوعی بهره می بریم در واقع در فرایند شستشو و خشک کردن با توجه به نوع منسوجات و دیتایی که ماشین با آن سرو کار دارد خود هوش یک فرایند بهینه را در نظر میگیرد شناسایی کرده و تنظیم می کند و این باعث بهبود و افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی و مواد می شود.

کاهش خطاهای ساختاری اپراتوری

هوش مصنوعی در مواردی که خیلی اتوماسیون پیشرفته ای در تولید دستگاه به کار رفته باشد می تواند خودش ایراد دستگاه را تشخیص داده و رفع ایراد کند و یا ایراد به وجود آمده را نمایش دهد. در موارد بسیاری خطاهای انسانی سبب ایجاد مشکل ساختاری و برقی و .... در دستگاه میشود.

ارتباط آنلاین با موبایل کاربر

برخی از ماشین های لباسشویی صنعتی با هوش مصنوعی قابلیت ارتباط با شبکه های کامپیوتری داخلی و خارجی و مبتنی بر اینترنت را دارند که اطلاعات نحوه کارکرد، سوخت و مواد را به کلاینت میفرستند تا بهره وری بالاتری را داشته باشد.

تشخیص شروع به کار از اولین نقطه امن با هوش مصنوعی

در لباسشویی های معمولی با قطع و وصل شدن برق دستگاه شروع به از سر گیری برنامه میکند که این موضوع به لحاظ منطقی بدونن مشکل هست اما زمانی که برای مثال دستگاه در حالت دور تند بوده و دچار قطعی جریان میشود اگر پس از وصل شدن به همان شرایط برگردد ایا سلامت دستگاه تضمین میگردد؟؟؟

سوالی که پیش اومد دقیقا پاسخش رو در دستگاه های لباسشویی صنعتی آکروپارس جواب دادیم و حل کردیم، با استفاده از لباسشویی صنعتی با هوش مصنوعی دستگاه رو به اولین نقطه امن برمیگردونیم تا سلامت دستگاه حفظ بشه .

در ادامه از خود هوش مصنوعی سوالاتی پرسیدیم که دقیقا این مکالمه رو براتون اوردیم:

-از هوش مصنوعی پرسیدیم:  فکر میکنی در 10 سال اینده صنعت تولید لباسشویی چقدر پیشرفت کنه و دقیقا کجا باشه؟

AI conversation (+در آینده ده ساله، ماشین‌های لباسشویی احتمالاً با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژیکی و نیازهای جامعه، تغییرات بسیاری را تجربه خواهند کرد. این تغییرات می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

لباسشویی صنعتی با هوش مصنوعی و اینترنت اشیا (IoT):

ماشین‌های لباسشویی ممکن است به طور گسترده‌تری با هوش مصنوعی و اینترنت اشیا (IoT) ارتباط برقرار کنند. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا از راه دور ماشین لباسشویی خود را کنترل کنند، برنامه‌های شستشوی سفارشی ایجاد کنند و حتی از راه دور مشکلات فنی را تشخیص دهند.

پوشش های ضدعفونی:

با توجه به نیاز جامعه به بهداشت و ضدعفونی، ماشین‌های لباسشویی صنعتی با هوش مصنوعی در  آینده ممکن است با قابلیت‌های ضدعفونی پیشرفته‌تری مجهز شوند. این شامل استفاده از فناوری‌هایی مانند نور UV و مواد ضد باکتری برای حفظ بهداشت لباس‌ها می‌شود.

طراحی مدولار و بازتر در لباسشویی صنعتی با هوش مصنوعی :

ماشین‌های لباسشویی آینده ممکن است با طراحی مدولار و بازتر، که قابلیت تعمیر و به‌روزرسانی آسان‌تری را ارائه می‌دهند، ساخته شوند. این امر می‌تواند موجب افزایش عمر مفید و کاهش پس‌ماند محیطی آنها شود.

پیشرفت در تشخیص لباس‌ها و مواد:

با استفاده از تکنولوژی‌های یادگیری ماشینی پیشرفته، ماشین‌های لباسشویی آینده ممکن است بهبودهای قابل توجهی در تشخیص نوع لباس‌ها، مواد مختلف و نیازهای شستشوی آنها داشته باشند.

این تغییرات می‌توانند با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی، نیازهای بازار و فرهنگ مصرفی، به شکل‌های مختلفی پدید آید.) AI conversation

جمع بندی

کسی چمیدونه که آینده چه خواهد شد؟ مگه وقتی تاریخچه ماشین لباسشویی رو میخوندید فکر میکردید به این سرعت رشد کنه؟ حتی دیتا های هوش مصنوعی بر اساس دیتا های هوش طبیعی و نحوه رشد تصاعدی دانش جمع اوری شده بنابراین کسی چمیدونه که 10 سال بعد چقدر پیشرفته تر میشیم؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکروپارس

تولید کننده ماشین آلات لاندری و بویلر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید