اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302137906419050
در دسترس نیست

جدیدترین اگهی های استخدام در تبریز

جدیدترین اگهی های استخدام در تبریز

کد: 140302137906419050

، (اخبار رسمی): جدیدترین اگهی های استخدام در تبریز

جدیدترین اگهی های استخدام در تبریز
آگهی استخدام در تبریز

جدیدترین اگهی های استخدام در تبریز ملی کار

استخدام در تبریز

وجود کارخانه‌های متعدد در شهر تبریز این شهر را به شهر صنعتی تبدیل کرده است.

همچنین علاوه بر کارخانه‌، سازمان و شرکت‌های معتبر وجود دارد که بازار کار خوبی دارند و نیروی کار بیشتری را در زمینه‌های متفاوت جذب می‌کنند از این رو افراد زیادی برای استخدام در تبریز از شهرهای مختلف و شهرستان‌ها به این استان مهاجرت می‌کنند.

یکی از دلایل بازار کار خوب در تبریز وجود کارخانه‌های مهم و بزرگ مثل کارخانه تراکتور سازی، کارخانه ماشین سازی، کارخانه‌های تولید مواد غذایی مانند شیرین عسل و عباسپور، کارخانه کبریت سازی توکلی، کارخانه‌های تراشکاری و ... است.

 هر سال نیروی ‌کار زیادی برای بخش‌های مختلف جذب می‌کند و افرادی که به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اند یا افرادی که به دنبال شغل مناسب با حقوق مکفی و بیمه هستند می‌توانند در این کارخانه‌ها استخدام شوند.

شرایط استخدام در تبریز

هر مجموعه، کارخانه و شرکت برای استخدام کردن افراد شرایط خاص خود را دارد و معمولا شرایط استخدام توسط کارفرما در متن آگهی ذکر می‌شود.

وضعیت بازار کار در تبریز

همان گونه که در ابتدای مقاله گفته شد شهر تبریز به علت داشتن کارخانه‌های بزرگ و شرکت‌های مختلف یکی از بزرگترین شهرهای صنعتی ایران است و به همین

دلیل بازار کار و فرصت‌های شغلی خوبی دارد و برای همه افراد متناسب با حرفه، مهارت و مدرک تحصیلی شغل مناسب وجود دارد.

کارجویان می‌توانند با مراجعه به سایت‌های کاریابی مثل سامانه ملی کار، ایران استخدام، جاب ویژن، جابینجا آگهی‌های استخدام را مطالعه کرده و رزومه کاری خود را به کارفرمایان ارسال کنند.

فرصت های شغلی پر تقاضا در تبریز
مشاغل مرتبط با کفش چرم:

کفش چرم با کیفیت در ایران مربوط به استان آذربایجان شرقی است، از این رو کارگاه‌های تولید کفش چرم بیشتری وجود دارد و همه کارگاه‌ها به نیروهای با سابقه، ماهر و حرفه‌ای نیاز دارند و افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند درآمد بیشتری دارند.

فعالیت در مراکز تجاری و بازار:

به دلیل وجود بازار بزرگ تبریز، بازار سر پوشیده، پاساژها برخی از شغل‌ها در این حیطه وجود دارد مثل فروشندگی، بازاریابی و نمایندگی.

اشتغال در شرکت‌های کامپیوتری و دیجیتال مارکتینگ:

در تبریز دیجیتال مارکتینگ و شرکت‌های کامپیوتر زیادی وجود دارد و معمولا صاحبان این کسب و کارها با نیروهای کار جوان و فارغ‌النحصیلان رشته کامپیوتر همکاری می‌کنند و به همین دلیل افراد از شهرهای کوچک برای اشتغال در این زمینه به این استان مهاجرت می‌کنند.

مشاغل مربوط به خدمات:

یکی دیگر از پرتقاضاترین مشاغل در تبریز مشاغل مربوط به خدمات است از مشاغل مرتبط با خدمات می‌توان به پرستاری، پزشک، معلم، مدرس در آموزشگاه و دانشگاه و ... اشاره کرد.

اشتغال در شهرداری:

شهر تبریز 10 منطقه دارد و در هر منطقه یک شهرداری وجود دارد و افراد زیادی به مشاغل مربوط به شهرداری علاقه‌مند هستند و شهرداری برای اداره و مدیریت بهتر به نیروی کار باسواد نیاز دارد.

حسابداری

استخدام حسابدار در تبریز  یکی از مشاغلی است که بازار کار خوب و درآمد خوبی دارد، یکی از دلایل خوب بودن بازار کار حسابداری وجود تعداد بیشتر کارخانه‌ها، بیمارستان‌ها، کارگاه‌های تولیدی و سازمان‌ها است.

کارگر ساده:

مشاغلی که می‌توان به عنوان کارگر ساده در تبریز مشغول به کار شد عبارتند از کارگر ساختمان، نظافتچی، نگهبانی، بسته بندی در کارخانه‌ها، خط تولید در کارخانه.

مزایای اشتغال در تبریز
بازار کار خوب
تنوع بالای شغلی
هزینه‌های نسبتا پایین
وجود وسایل نقلیه عمومی مثل مترو، اتوبوس
عدم ترافیک‌های سنگین
آب و هوای مطلوب و خوشایند
حقوق اشتغال در تبریز

حقوق افراد در هر صنف و شغل بستگی به ساعت کاری، میزان مسئولیت، وظایف و سابقه دارد.

استخدام در تبریز به صورت پاره وقت

بسیاری از مشاغل هستند که می‌توان به صورت پاره وقت مشغول کار شد، برخی از این مشاغل در زیر آمده است:

بازاریاب
ویزیتور تلفنی و حضوری
کارشناس فروش
حسابدار
منشی
صندوقدار
فروشنده
طراح طلا و نقره
اشتغال در تبریز به صورت دورکاری

امروزه با استفاده گسترده از فضای مجازی و غیر حضوری شدن اکثر مشاغل می‌توان به صورت غیر حضوری و دورکای مشغول به کار شد که برخی از این مشاغل به شرح زیر است:

برنامه نویس

ادمین اینستاگرام

طراح سایت

پشتیبان سایت

حسابدار

کارشناس تولید محتوا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام