اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302297919217362
در دسترس نیست

خرید تور کوالالامپور ارزان و اقتصادی

کد: 140302297919217362

، تهران , (اخبار رسمی): کوالالامپور شهری خاص و زیبا با جاذبه‌های طبیعی متعدد در مالزی است که گردشگران زیادی علاقه دارند آن را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.

خرید تور کوالالامپور ارزان و اقتصادی
خرید تور کوالالامپور ارزان و اقتصادی
خرید تور کوالالامپور ارزان و اقتصادی
خرید تور کوالالامپور ارزان و اقتصادی
خرید تور کوالالامپور ارزان و اقتصادی
خرید تور کوالالامپور ارزان و اقتصادی

در این شهر می‌توانید از دیدن سواحل زیبا، جنگل‌های سرسبز، خیابان‌های شیک و نورانی در شب، رستوران‌های معروف، برج‌های بلند، مراکز خرید و فستیوال‌های جذاب لذت ببرید و با فرهنگ مردم آسیایی بیشتر آشنا شوید. البته ممکن است سفری اقتصادی به این شهر را در نظر داشته باشید. به همین دلیل باید به سراغ تور کوالالامپور ارزان بروید تا هزینه کمتری در طول سفر برای شما ایجاد شود. در ادامه کمی بیشتر روش تهیه تورهای ارزان کوالالامپور را بررسی می‌کنیم.

اول به سراغ تورهای لحظه آخری بروید

برای تهیه تور کوالالامپور ارزان روش‌های محدودی وجود دارد. در این میان بهترین گزینه این است که به سراغ تورهای لحظه آخری برای سفر به این شهر بروید. این نوع تورها که با نام لست سکند تور نیز شناخته می‌شوند، دارای حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور هستند. به عبارتی دیگر معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به مهلت اتمام ثبت‌نام تور باید آن را خریداری کنید تا از تخفیف‌های جذاب و زیاد آن برخوردار شوید. در این صورت نیز تخفیفی حدود 10 تا 50 درصد عاید شما خواهد شد و کیفیت خدمات و امکانات متناسب با قیمت اولیه تور در اختیارتان قرار می‌گیرد. دراصل باید گفت که تورهای لحظه آخری به این دلیل با قیمت ارزان ارائه می‌شوند که سهمیه تور کامل فروش نرفته است. به همین دلیل آژانس‌های گردشگری برای کاهش هزینه و جبران خسارت تور کوالالامپور ارزان را با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رسانند.

تور لحظه آخری چه زمانی از سال است؟

در بیشتر موارد تورهای لحظه آخری در روزهای شلوغ و پیک سفر اتفاق می‌افتد. بنابراین در سفر به کوالالامپور نیز در تعطیلات نوروزی، تعطیلات سال نو میلادی، تابستان و تعطیلات رسمی بیشترین حجم تورهای لحظه آخری رخ می‌دهد که می‌توانید در فرصت مناسب از آن‌ها استفاده نمایید.

خرید تور لحظه آخری چه مزایایی دارد؟

ویژگی مثبت خرید این نوع تورها این است که هیچ تفاوتی از نظر کیفیت خدمات و امکانات با سایر تورهای گران ندارند. اما آژانس‌های گردشگری برای پر کردن لیست مسافران و تکمیل آن اقدام به ارائه تور لحظه آخری می‌کنند. بنابراین با قیمتی بسیار مناسی می‌توانید توری با یک هتل لوکس و امکانات جذاب را به قیمت ارزان بخرید. دراصل آفر تور با قیمت کمتر موجب نمی‌شود که امکانات و خدمات کمتری نسبت به سایر مسافران همراه خود دریافت کنید، بلکه همان خدمات و امکانات لوکس را با حدود نصف قیمت به دست می‌آورید. بنابراین اگر وقت شناس باشید و هوشمندانه عمل کنید، با قیمت‌های بسیار کمتر می‌توانید از امکاناتی جذاب در سفر بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های منفی خرید تور لحظه آخری

اگرچه با تهیه تور کوالالامپور ارزان قیمت کمتری برای سفر پرداخت خواهید کرد، اما این نوع تورها معایبی نیز دارند. مهم‌ترین عیب تور لحظه آخری این است که درصورت پشیمانی از سفر، مبلغ آن مسترد نمی‌شود و به شما بانمی‌گردد؛ زیرا این نوع تورها چارتر هستند. علاوه بر آن باید بعد از خرید تور سریعا آماده سفر باشید و چمدان‌ها را از قبل بسته باشید؛ زیرا پرواز در فاصله محدودی از خرید تور انجام می‌گیرد.

کیفیت خدمات در تور لحظه آخری کوالالامپور

به یاد داشته باشید که از نظر قانونی تور لحظه آخری برای سفر به کوالالامپور یا سایر شهرهای توریستی هیچ کم و کاستی نباید نسبت به تور معمولی داشته باشند. بنابراین توری که در یک بازه زمانی دارای قیمت بالاتری بوده، با قرارگرفتن در قالب تور دقیقه نودی با همان امکانات سابق ولی قیمت ارزان‌تر ارائه می‌شود.

در خرید تور دقت کنید

اگر به دنبال آن هستید که تور کوالالامپور ارزان قیمت تهیه نمایید، پیشنهاد می‌شود روی تور لحظه آخری کوالالامپور برنامه‌ریزی کنید. البته این موضوع را هم در نظر بگیرید که تور ارزان همیشه خوب نیست. به عبارتی دیگر در انتخاب تور ارزان حتما باید به سراغ آژانس‌های گردشگری معتبر و شناخته شده بروید و فریب افراد سودجو و تبلیغات شگفت‌انگیز آن‌ها را نخورید.

چه زمانی تور کوالالامپور تهیه کنیم؟

قیمت تور کوالالامپور در طول سال با تغییرات زیادی همراه است. یکی از مهم‌ترین مواردی نیز که قیمت تورهای خارجی را با روند کاهشی یا افزایشی روبه‌رو می‌کند، نوسان در قیمت دلار و ارز است. با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت دلار روند افزایشی دارد، قیمت این نوع تور نیز بیشتر می‌شود.

علاوه بر آن ایام نوروز و کریسمس میزان تقاضا برای سفر به کوالالامپور بیشتر می‌شود که علت آن را باید در شرایط ایده‌آل آب‌وهوایی جستجو کرد. این موضون نیز تاثیر خود را روی قیمت تور خواهد گذاشت و این زمان هم گران‌ترین تاریخ‌ها برای رزرو تور کوالالامپور است.

موضوع دیگری که در کاهش قیمت تور تاثیر دارد این است که روزهای خلوت را برای سفر انتخاب کنید. در فصل پاییز و زمستان هوای کشور مالزی و شهرهای آن تعادل بیشتری دارد. اما در روزهای تابستان گرما و شرجی هوا بیشتر می‌شود. به همین دلیل تورهای مسافرتی در شش ماهه دوم سال با حجم افزایشی برگزار می‌شود و قیمت آن نیز بیشتر است.

کشور مالزی و شهر کوالالامپور دارای طبیعتی زیبا و فرهنگ غنی است. علاوه بر آن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعددی را در خود جای داده است. با ورود به این کشور و شهر کوالالامپور دسترسی کاملی به امکانات متفاوت دارید تا نیاز خود را برطرف کنید. اما بهتر است قبل از سفر تمام مقدمات لازم برای بالابردن کیفیت سفر را بچینید تا لذت بیشتری از مسیر ببرید و خاطرات خوشی را با خود به یادگار بیاورید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت علی بابا

عازم کجا هستید؟ هیچ فرقی نمی‌کند. این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. علی‌بابا، به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر در کنار شماست تا تجربه‌ای شایسته از یک سفر به‌یادماندنی را ایجاد کند. سفر باید آسان باشد، مطمئن و به‌صرفه؛ و همه اینها در علی‌بابا خلاصه شده. از هر کجا به هر کجا، با هواپیما، قطار، اتوبوس یا تور. حتی برای اقامت شایسته در سفرهای خارجی می‌توانید روی هتل‌های علی‌بابا حساب کنید. علی‌بابا همسفر حرفه‌ای‌هاست، و این تجربه‌ی حرفه‌ای در همه مراحل سفر همراه شماست. از زمانی که قصد سفرکرده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید ، تا خرید بلیط و پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم 247 نفره مرکز پشتیبانی. حتی وقتی که برنامه سفرتان تغییر کرده و قصد استرداد بلیط را دارید ما در کنار شما هستیم. علی‌بابا برندی از هلدینگ پرافتخار توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) است، سامانه‌ای که به‌واسطه پشتیبانی و حمایت شما در سکوی اول گردشگری کشور ایستاده. ما به این جایگاه قانع نشده‌ایم و تلاش‌مان برای بهبود لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. البته در این مسیر پرپیچ‌و‌خم تنها نیستیم و همسفران شایسته‌ای چون شما دلگرمی اصلی ماست. آمارها نشان می‌دهد که بیشتر از 97 درصد از مشتریان، ما را به دیگران توصیه کرده‌اند و سفیر پیام علی‌بابا شده‌اند. مطمئن هستیم راه را درست رفته‌ایم، چرا که مورداعتماد شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]