اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301277888417362
در دسترس نیست

انواع تورهای گران آنکارا

کد: 140301277888417362

، تهران , (اخبار رسمی): آنکارا پایتختت ترکیه بوده و مهمترین استان این کشور محسوب می‌شود. این شهر جاهای دیدنی مختلفی دارد و بسیاری از افراد برای بازدید از آن‌ها رفتن به آنکارا را در برنامه سفرشان قرار می‌دهند.

انواع تورهای گران آنکارا
انواع تورهای گران آنکارا
انواع تورهای گران آنکارا
انواع تورهای گران آنکارا
انواع تورهای گران آنکارا
انواع تورهای گران آنکارا

اگر می‌خواهید با بهترین جاهای دیدنی استانبول و سایتی برای رزرو تور و بلیط تهران آنکارا آشنا شوید، این مطلب را تا پایان بخوانید.

جاهای دیدنی آنکارا

آنکارا شهری زیبا و بزرگ در ترکیه است و جاذبه‌های گردشگری زیادی هم دارد. در این شهر می‌توانید تلفیقی از ساختمان‌هایی مدرن و سنتی را ببینید که تضادی زیبا و تماشایی را برایتان به ارمغان می‌آورد. تعداد ایرانی‌هایی که درطول سال از این شهر دیدن می‌کنند بسیار زیاد هستند و به‌همین‌دلیل ما می‌خواهیم در ادامع مهمترین جاهای دیدنی این شهر را به شما معرفی کنیم.

دریاچه موگان

یکی از زیباترین جاهای دیدنی آنکارا، این دریاچه است. دریاچه موگان کمی با آنکارا فاصله دارد و در شهر گل‌باشی واقع شده. برای بازدید از این دریاچه باید از آنکارا خارج شوید. این روستا در 20 کیلومتری جنوب آنکارا واقع شده و به‌خاطر زیبایی‌های بی‌نظیرش به یک مکان توریستی تبدیل شده است. اگر اهل تفریح و طبیعت‌گردی هستید، بعداز رزرو بلیط تهران آنکارا به دریاچه وگان رفته و از آن دیدن کنید.

این دریاچه 61 کلومتر مربع مساحت داشته و بیشترین عمق آن 5 متر اندازه‌گیری شده. اطراف این دریاچه چندین رستوران وکافی‌شاپ ساخته شده تا گردشگران بتوانند خوراک موردنظرشان را تهیه کرده و کنار این دریاچه باصفا میل کنند. همجنین مکان‌هایی برای اجاره وسایل کمپینگ و ماهی‌گیری اطراف دریاچه وگان وجود دارد و می‌توانید با رفتن به آن‌ها وسایل مخصوص ماهیگیری را کرایه کرده و تفریحتان را کامل کنید.

یکی از تفریحاتی که در دریاچه وگان زیاد انجام می‌شود، صید خرچنگ است. یعنی گردشگران و بومیان می‌توانند خرچنگ‌های این دریاچه را با تجهیزات مخصوص شکار کنند. از آن‌جایی که این منطقه طرفداران زیادی دارد، سال 2001 حدود 602هزار مترمربع از بخش غربی دریاچه به یک پارکجنگلی تبدیل شد. 203 هزار مترمربع از این پارک به پرندگان آبزی درحال انقراض اختصاص داده شده و می‌توانید در آن این پرندگان کمیاب را ببینید.

 قلعه آنکارا

یکی‌دیگر از جاذبه‌های گردشگری آنکارا، قلعه این شهر است. این قلعه در یکی از مرتفع‌ترین بخش‌های آنکارا واقع شده و از آن می‌توانید منظره‌ای تماشایی از شهر را تماشا کنید. قلعه آنکارا یکی از بناهای جا مانده از قرون وسطی است که چندین هزارسال قدمت دارد. ورودی این برج نزدیک برج ساعت واقع شده و می‌توانید بعد از بازدید از برج ساعت، آن را هم ببینید. قلعه آنکارا چندین بخش مختلف دارد که هرکدام از آن‌ها ویژگی خاص خودشان را دارند.

در بخش‌هایی از این قلع رستوران‌های سنتی و کافی‌شاپ ساخته شده تا گردشگران بتوانند هنگام گردش، غذای مورد علاقه‌شان را هم میل کنند. مطمئمنا یکی از بهترین تجربه‌های شما، تجربه میل کردن غذا در ساختمانی تاریخی است! اگر علاقه‌مند به عکاسی هستید، می‌توانید پله‌های قلعه آنکارا را بالا رفته و از منظره تماشایی شهر عکس‌های منحصربه‌فردی را ثبت کنید. این چشم‌انداز پانوراما بوده و در هیچ‌کدام از بخش‌های شهر قابل مشاهده نیست.

مسافران همه روزه می‌توانند بین ساعت 8:30 تا 17:30 از این مکان دیدنی بازدید کنند. اطراف قلعه آنکارا دره‌ بوده و همین موضوع، چشم‌اندازی زیبا را برایتان فراهم خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم بعداز رزرو بلیط تهران آنکارا و سفر به این شهر، حتما از این قلعه باشکوه هم دیدن کنید.

عبادتگاه آگوستوس

درصورتی که می‌خواهید با عبادتگاه‌ها و مکان‌های مذهبی دین‌های مختلف آشنا شوید، حتما سری به این مکان بزنید. این عبادتگاه با فاصله کمی از مسجد حاج بایرام ساخته شده است. محققان زمان ساخت عبادتگاه آگوستوس را قرن اول میلادی حدس زده‌اند. روی دیوارهای این مبعد چندین سنگ نوشته به‌ چشم می‌خورد که شرح حال و داستان جنگ‌های آگوستوس اولین امپراطور روم روی آن‌ها نوشته شده. این متون توسط همین پادشاه نوشته شده است.

انواع تورهای آنکارا

تورهای به 3 دسته گران، معمولی و ارزان تقسیم می‌شوند. هرکدام از این تورها امکانات مختلفی دارند و به‌همین‌دلیل قیمت آن‌ها هم افزایش یا کاهش می‌یابد. برای مثال تورهای گران، شامل سفر با هواپیما، هتل‌های لوکس و غذاهای منحصربه‌فرد می‌شوند. این تورها مناسب افرادی است که هزینه سفر برایشان اهمیتی ندارد و فقط می‌خواهند از سفر لذت ببرند. حالا شاید برایتان سوال پیش بیاید که از کجا می‌توانید بلیط چارتری تهران استانبول یا تور آنکارا را رزرو کنیم.

برای این‌ کار فقط کافی است به سایت علی بابا مراجعه کرده و در آن تور موردنظرتان را رزرو کنید. این شرکت سعی کرده با بسیاری از آژانس‌های کشور قراردادهایی امضا کند تا بتواند کمترین قیمت را به مسافران ارائه دهد. علی بابا امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و به‌همین‌دلیل بین مسافران طرفداران زیادی دارد. اگر می‌خواهید بلیط چارتری تهران استانبول یا بلیط تهران آنکارا را رزرو کنید، حتما به سایت علی بابا مراجعه کنید.

ما در این مطلب 3 مورد از مهمترین جاهای دیدنی آنکارا را به شما معرفی کردیم تا قبل از سفر به این شهر، اطلاعاتی نسبی درباره جاهای گردشگری آن داشته باشید. اگر تجربه رزرو بلیط چارتری تهران استانبول و تور آنکارا از علی بابا را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت علی بابا

عازم کجا هستید؟ هیچ فرقی نمی‌کند. این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. علی‌بابا، به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر در کنار شماست تا تجربه‌ای شایسته از یک سفر به‌یادماندنی را ایجاد کند. سفر باید آسان باشد، مطمئن و به‌صرفه؛ و همه اینها در علی‌بابا خلاصه شده. از هر کجا به هر کجا، با هواپیما، قطار، اتوبوس یا تور. حتی برای اقامت شایسته در سفرهای خارجی می‌توانید روی هتل‌های علی‌بابا حساب کنید. علی‌بابا همسفر حرفه‌ای‌هاست، و این تجربه‌ی حرفه‌ای در همه مراحل سفر همراه شماست. از زمانی که قصد سفرکرده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید ، تا خرید بلیط و پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم 247 نفره مرکز پشتیبانی. حتی وقتی که برنامه سفرتان تغییر کرده و قصد استرداد بلیط را دارید ما در کنار شما هستیم. علی‌بابا برندی از هلدینگ پرافتخار توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) است، سامانه‌ای که به‌واسطه پشتیبانی و حمایت شما در سکوی اول گردشگری کشور ایستاده. ما به این جایگاه قانع نشده‌ایم و تلاش‌مان برای بهبود لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. البته در این مسیر پرپیچ‌و‌خم تنها نیستیم و همسفران شایسته‌ای چون شما دلگرمی اصلی ماست. آمارها نشان می‌دهد که بیشتر از 97 درصد از مشتریان، ما را به دیگران توصیه کرده‌اند و سفیر پیام علی‌بابا شده‌اند. مطمئن هستیم راه را درست رفته‌ایم، چرا که مورداعتماد شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی