اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302317920725833
در دسترس نیست

برگزاری کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران در 6 و 7 خردادماه 1403

«مانا انرژی پاک»، حامی ویژه جایزه و کنفرانس انرژی های تجدیدپذیر ایران شد

کد: 140302317920725833

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دانش بنیان مانا انرژی پاک به عنوان بنیانگذار تولید زنجیره ارزش فتوولتائیک در ایران، در هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی و پنجمین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران حضور خواهد داشت. این نمایشگاه و کنفرانس در تاریخ 6 و 7 خرداد ماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می شود.

«مانا انرژی پاک»، حامی ویژه جایزه و کنفرانس انرژی های تجدیدپذیر ایران شد
حضور شرکت دانش بنیان مانا انرژی پاک در هشتمین کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران

مانا انرژی پاک، اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده یکپارچه پنل خورشیدی در ایران است.

مانا انرژی، هم راستا با چشم انداز 2030 در زمینه انرژی پاک در ایران، توانسته است دانش زنجیره ارزش تولید فتوولتائیک را بومی‌سازی کند. این شرکت به عنوان اولین و بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده یکپارچه پنل خورشیدی در ایران حداکثر تلاش خود را در راستای ورود به عصر جدید بدون کربن برنامه‌ریزی کرده است.

این گردهمایی، بزرگترین اجتماع خانواده انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران است که در خرداد ماه 1403 در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

چنانچه از علاقمندان به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و به خصوص انرژی خورشیدی هستید، می توانید تنوع پنل های خورشیدی و نیز پروژه های  مانا انرژی پاک را ملاحظه کنید.

در این همایش دو روزه که با حضور بیش از 40 سخنران و مدیر صاحب اندیشه برگزار می‌شود، مدیرعامل مجموعه مانا انرژی پاک نیز یکی از سخنران‌های رویداد خواهند بود.

کنفرانس انرژی‌های تجدید‌پذیر ایران به عنوان بزرگترین گردهمایی سالانه فعالان انرژی‌های تجدیدپذیر ایران، بستری برای بررسی چالش‌های پیش روی توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر کشور است. ارائه دستاوردها، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های مطرح و دانش‌بنیان داخلی و شبکه‌سازی با سرمایه‌گذاران شاخص خارجی و داخلی از بخش‌های دیگر این رویداد است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانا انرژی

شرکت مانا انرژی پاک فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع پنل‌های خورشیدی در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. محورهای اصلی فعالیت این شرکت تولید یکپارچه زنجیره ارزش فتوولتائیک، اجرای نیروگاه و همچنین تحقیق و توسعه در حوزه تجدیدپذیر است. این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت دانش‌بنیان تولید کننده یکپارچه زنجیره ارزش فتوولتائیک در ایران حداکثر تلاش خود را در راستای ورود به عصر جدید بدون کربن می‌کند. مانا انرژی پاک هم راستا با چشم انداز ۲۰۳۰ در زمینه انرژی پاک در ایران توانسته است دانش زنجیره ارزش فتوولتائیک را بومی‌سازی کند. ظرفیت تولید ویفرهای سیلیکونی این مجموعه معادل ۱۵۰۰ مگاوات، سلول خورشیدی برابر با ۱۵۰۰ مگاوات و ظرفیت تولید پنل‌های مانا انرژی پاک ۲۳۰۰ مگاوات است. در حال حاضر، پنل‌های خورشیدی مانا انرژی با توان ۳۰۰ الی ۷۰۰ وات تولید می‌شوند که با توجه به گستردگی شبکه نمایندگی فروش این مجموعه در ۲۳ استان، امکان سفارش‌گذاری و دریافت سریع محصول در سراسر کشور فراهم شده است. علاوه بر این، مجموعه تامین انرژی مانا، جهت ارائه خدمات طراحی، اجرا و بهره‌برداری نیروگاه‌های خورشیدی کوچک و بزرگ مقیاس در خدمت مشتریان و سرمایه‌گذاران فعال این صنعت می‌باشد. چشم‌انداز گروه صنعتی مانا انرژی ارائه راه‌حل‌های مقرون به صرفه و بدون کربن برای مصارف نیروگاهی، صنعتی و خانگی و نیز حضور در بازارهای جهانی است. مانا انرژی پاک در یک نگاه ۱۳۹۷ - تاسیس شرکت مانا انرژی پاک ۱۴۰۰ - کسب گواهی دانش‌بنیان ۱۴۰۱ – ایجاد شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ مانا ۱۴۰۲ - تبدیل شدن به بزرگترین هلدینگ انرژی تجدیدپذیر در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش