اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302317921214784
در دسترس نیست

انتخاب جرثقیل برقی

فاکتور های انتخاب جرثقیل برقی کدامند؟

کد: 140302317921214784

، تهران , (اخبار رسمی): جرثقیل های سقفی از نوع برقی هم بصورت زنجیری و هم بصورت سیم بکسلی مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب میان جرثقیل سقفی برقی تک فاز و سه فاز، دو کاره چهار کاره، تک سرعته و دو سرعته و انتخاب جرثقیل برقی زنجیری و سیم بکسلی بر حسب شرایط کاری و نوع اتصال سقفی انجام می گیرد.

فاکتور های انتخاب جرثقیل برقی کدامند؟
جرثقیل برقی زنجیری

جرثقیل برقی از نوع زنجیری برای لیفتینگ بار از 1 الی 10 تن در ارتفاع حداکثری 3.5 تن مناسب بوده حال آنکه جرثقیل برقی سیم بکسلی قابلیت لیفتینگ بار تا 35 تن را نیز داشته و ارتفاع لیفتینگ 14 متر دارد.

با توجه به گستردگی انواع جرثقیل های برقی در لیفتینگ بار می بایست فاکتور هایی برای انتخاب نوع، ظرفیت و برند جرثقیل های برقی در نظر گرفته شود. بعنوان مثال در صورتیکه قصد خرید یک جرثقیل برای لیفتینگ بار تا تناژ 1 تن را دارید فاکتور های بسیار متعددی از وینچ های برقی تک فاز سیم بکسلی، جرثقیل های دستی زنجیری، تیفور، پولیفت، جرثقیل برقی تک فاز و سه فاز، جرثقیل برقی 2 کاره و چهار کاره وجود دارد که انتخاب میان این محصولات نیاز به شناخت کامل شرایط کاری جرثقیل سقفی دارد.

یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب جرثقیل سقفی و نوع ابزار لیفتینگ بار دسترسی و یا عدم دسترسی به الکتریسیته می باشد. در صورت عدم دسترسی به الکتریسیته آپشن های پیش رو جرثقیل دستی، پولیفت و تیفور می باشد. جرثقیل دستی برای لیفتینگ عمودی تا ارتفاع 3.5 متری و تناژ حداکثری 25 تن، پولیفت برای قرار دادن دکل ها تحت زاویه و تیفور ها برای کشیدن بار بر روی سطوح مناسب تر هستند. البته وینچ های دستی نیز از ابزار هایی برای کشیدن بار بر روی سطوح شیب دار هستند.

در صورتیکه دسترسی به الکتریسیته وجود داشته باشد بر حسب توان و ولتاژ انتخاب های متنوعی برای لیفتینگ بار وجود دارد. در صورت دسترسی به برق 3 فاز جرثقیل برقی انتخاب مناسب تری نسبت به دیگر ادوات لیفتینگ می باشد که تا تناژ 35 تن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت عدم دسترسی به برق سه فاز وینچ های بالابر تک فاز و جرثقیل های برقی تک فاز از دیگر انتخاب ها محسوب می شوند. البته همواره جرثقیل های دستی نیز بعنوان انتخابی برای کاربری های سبک تر بسیار ایده آل هستند.

جرثقیل های برقی می توانند بصورت تک فاز، سه فاز، تک سرعته ، دو سرعته و بر حسب نوع و جهت حرکت بصورت 2 کاره یا چهار کاره مورد استفاده قرار گیرند. در صورتیکه نیاز به جابجایی افقی بار پس از لیفتینگ وجود دارد می بایست از جرثقیل های 4 کاره استفاده نمایید. در صورت نیاز به جایگذاری دقیق اجسام پیشنهاد به استفاده از جرثقیل های برقی دو سرعته می باشد. در میان جرثقیل های برقی زنجیری و سیم بکسلی پیشنهاد می شود در تناژ کمتر از 10 تن و برای ارتفاع لیفتینگ حداکثری 6 متر از نوع زنجیری استفاده نمایید.

اطلاعات فنی سیم بکسل و جرثقیل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات صنعتی نانو

اطلاعات عمومی، فنی و مهندسی تجهیزات صنعتی شامل انواع سیم بکسل ها، زنجیر صنعتی، بلبرینگ و رولبرینگ و کلیه ابزار آلات صنعتی. معرفی شرکت های خدماتی در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی، خدمات تاسیسات ساختمان، برق ساختمان، نو سازی و بازسازی ساختمان. معرفی قطعات صنعتی و مشخصات مکانیکی قطعات مورد استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید