اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303147934625892
در دسترس نیست

(Tanha Dar Mazrae) directed by Seyed Ali Mousavi Noor

( تنها در مزرعه ) به کارگردانی سید علی موسوی نور

کد: 140303147934625892

، تهران , (اخبار رسمی): انتشار فیلم کوتاه "Tanha Dar Mazrae" به کارگردانی سید علی موسوی نور.

( تنها در مزرعه ) به کارگردانی سید علی موسوی نور
پوستر دوم فیلم کوتاه تنها در زندگی

انتشار فیلم کوتاه "Tanha Dar Mazrae" "تنها در مزرعه" به کارگردانی سید علی موسوی نور.

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - فیلم کوتاه "تنها در مزرعه" "Tanha Dar Mazrae" به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سید علی موسوی نور، به صورت رسمی منتشر شد. این فیلم دلهره‌آور و ترسناک، که در زمستان ۱۴۰۲ در روستای جوکنک فیلمبرداری شده است، در ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ برای اولین بار به نمایش درآمد.

آوای خبر گزارش می‌دهد که "تنها در مزرعه" "Tanha Dar Mazrae" با مدت زمان کوتاه خود، توانسته است با روایت داستانی پرهیجان و ترسناک، توجه بسیاری از علاقمندان به سینما را به خود جلب کند. این فیلم با بازیگری سید علی موسوی نور، که نقش اصلی را نیز ایفا می‌کند، توانسته است تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای تماشاگران خلق کند.

تیم تولید و عوامل پشت صحنه

فیلمبرداری این اثر توسط مهدی کاظم زاده و محمد موسوی نور انجام شده است. تدوین فیلم نیز بر عهده محمد موسوی نور بوده و پارسا رضایی به عنوان گریمور، پیمان حسینی به عنوان مسئول جلوه‌های ویژه و نازنین احمدی به عنوان نورپرداز در تیم تولید حضور داشته‌اند. طراحی لباس این فیلم نیز توسط ندا کاظمی انجام شده است که به واقع‌گرایی و جذابیت فیلم افزوده است.

داستان و فضا

این فیلم در محیط روستای جوکنک فیلمبرداری شده است و با بهره‌گیری از مناظر طبیعی و فضای رازآلود این روستا، داستانی ترسناک و پرتنش را به تصویر کشیده است. فیلم "تنها در مزرعه" "Tanha Dar Mazrae" با استفاده از نورپردازی و جلوه‌های ویژه منحصربه‌فرد، توانسته است فضایی واقعی و ترسناک ایجاد کند که بینندگان را تا پایان داستان درگیر می‌کند.

نمایش و واکنش‌ها

انتشار تیزر این فیلم در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ با واکنش‌های مثبت فراوانی همراه بود. این تیزر توانست هیجان و انتظار زیادی را در بین مخاطبان ایجاد کند و بسیاری را به تماشای فیلم ترغیب نماید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تیزر فیلم "Tanha Dar Mazrae"، به وب‌سایت آوای خبر مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه خبری خورنا

خبرگزاری خورنا در شهریور ماه ۱۳۹۰ تاسیس شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر