اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14030316793589207
در دسترس نیست

نگهداری از وب‌گاه‌ یکی از ضروری‌ترین اقدامات که نباید از آن چشم‌پوشی کرد!.

پنجره‌ای بسوی مدیریت دانش و تخصص برای رشد پایدار کسب و کارهای رقمی

کد: 14030316793589207

، تهران , (اخبار رسمی): مطمئنا یک وب‌گاه (وب‌سایت) بدون پشتیبانی باید هر لحظه منتظر ایجاد مشکلات ریز و درشت باشد. اگر وب‌گاهی (سایتی) به درستی پشتیبانی نشود احتمالا دیر یا زود ضررهای جبران‌ناپذیری به کاربران خود وارد خواهد کرد. بنابراین بررسی مستمر وب‌گاه (سایت) و بهینه‌سازی آن امری اجتناب‌ناپذیر است.

پنجره‌ای بسوی مدیریت دانش و تخصص برای رشد پایدار کسب و کارهای رقمی
پنجره‌ای بسوی مدیریت دانش و تخصص برای رشد پایدار کسب و کارهای رقمی

موسسه شمیم نرم افزار دانش برای ایجاد اشتغال کاربران، این امکان را فراهم آورده است تا به بصورت کاملا غیرحضوری، طراحی وب‌گاه (سایت)، خدمات پشتیبانی وب‌گاه (سایت) شما را نیز به انجام برساند.

امروزه نگهداری از وب‌گاه‌ها (سایت‌ها) یکی از ضروری‌ترین اقداماتی است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. البته این کار نیازمند تخصص و دانش فنی است. زمانی که یک وب‌گاه (وب‌سایت) راه‌اندازی می‌شود، در واقع اولین قدم آن برداشته شده و کار اصلی باقی مانده است. خدمات پشتیبانی، خدماتی است که یکپارچگی عملیاتی و صحت عملکرد قسمت‌های مختلف وبگاه (وب‌سایت) را به‌صورت مستمر تضمین می‌کند.

مطمئنا یک وب‌گاه (وب‌سایت) بدون پشتیبانی باید هر لحظه منتظر ایجاد مشکلات ریز و درشت باشد. اگر وب‌گاهی (سایتی) به درستی پشتیبانی نشود احتمالا دیر یا زود ضررهای جبران‌ناپذیری به کاربران خود وارد خواهد کرد. بنابراین بررسی مستمر وب‌گاه (سایت) و بهینه‌سازی آن مطابق استانداردهای روز دنیا، امری اجتناب‌ناپذیر است که باعث کاهش هزینه‌ها و جبران خسارت‌های پیش‌بینی نشده، می‌گردد.

ارتباطات انسانی، حفاظت و اهمیت پشتیبانی وب‌گاه‌ها ‌(وب‌سایت‌ها) امری بسیار حیاتی است. با توجه به اهمیت پشتیبانی فنی در هر طرح (پروژه)، تمرکز بهتر و سریع‌تر بر روی این حوزه می‌تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد. اهمیت نگهداری وبگاه (سایت) و پشتیبانی آن از این جهت است که یک پشتیبان متخصص می‌تواند به صورت سریع و کارآمد به مشکلات فنی پاسخ دهد و تغییرات و بهبودهای لازم را اعمال کند.

خدمات پشتیبانی وب‌گاه (سایت) شامل چند بخش جداگانه است. این خدمات شامل: بازطراحی وب‌گاه (وب‌سایت)، پشتیبانی فنی، پشتیبانی محتوایی و پشتیبانی سئوی وب‌گاه (سایت) است. در هر کدام از این بخش‌ها باید اقداماتی انجام شود تا سایت به درستی به کار خود ادامه دهد.

بازطراحی وبگاه: تغییرات مورد نظر شما را در وب‌گاه (سایت) اعمال کرده و امکانات و قابلیت‌های جدیدی که مدنظر شماست را به وب‌گاه (وب‌سایت) اضافه می‌کنند.

پشتیبانی فنی: رفع مشکلات عدم کارکرد صحیح سایت، انجام بروزرسانی، تهیه بکاپ و رفع مشکلات سرعت بارگذاری و حفظ و نگهداری از وب‌گاه (سایت) در برابر ویروس و هکرها و دیگر مسائل امنیتی جزو این دسته از پشتیبانی قرار می‌گیرد.

پشتیبانی محتوایی: خدمات پشتیبانی محتوایی باید به تولید مقاله و بروزرسانی آنها بپردازند. تولید محتوا یکی از نیازهای اساسی هر وب‌گاه (وب‌سایت) بوده و هست. هر وب‌گاه (سایت) با هر موضوعی بدون داشتن محتوا، هیچ ارزشی ندارد.

پشتیبانی سئو در طراحی وب‌گاه (سایت)، یکی از بخش‌های حیاتی مربوط به سئو است. سئو یا بهینه‌سازی موتور جست‌و‌جو شامل بهینه‌سازی وب‌گاه (وب‌سایت) شما برای بازدیدکنندگان و موتورهای جست‌و‌جو است. مهمترین اصل این است که محتوای شما به خوبی دیده شود

مراقبت مستمر از امنیت وب‌گاه (سایت) شما بسیار حائز اهمیت است. بدون ارزیابی و بررسی‌های امنیتی منظم، داده‌های حساس و مهم فروشگاه یا وب‌گاه (وب‌سایت) شما در معرض خطر قرار می‌گیرند. این می‌تواند به تخریب ویژند(برند)، اعتبار و موفقیت کسب‌وکار شما منجر شود؛ اینجاست که اهمیت پشتیبانی وب‌گاه (وب‌سایت) نمایان می‌شود. حفاظت مداوم از امنیت وب‌گاه (سایت) شما از اهمیت بالایی برخوردار است و حتما نیازمند کمک و مشاوره یک متخصص در این زمینه است.

پشتیبانی نیاز به استمرار دارد. هیچ وب‌گاهی (وب‌سایتی) وجود ندارد که نیازمند پشتیبانی نباشد. هر نوع وب‌گاهی (وب ‌سایتی) به تیم پشتیبانی نیاز خواهد داشت. چرا که هر سایتی بالاخره در یک برهه زمانی به احتمال زیاد به مشکل برخواهد خورد. یک پشتیبانی خوب، پایداری مستمر و عملکرد صحیح. پس در انتخاب پشتیبان وب‌گاه (سایت) بسیار دقت کنید.  کار را به فرد یا شرکتی بسپارید که دانش و مهارت‌های لازم برای این کار را داشته باشند.

موسسه شمیم نرم افزار دانش برای ایجاد اشتغال با همکاری درساخت و و راه اندازی انواع وبگاه  (وب سایت) این امکان را فراهم آورده است تا به بصورت کاملا غیرحضوری، طراحی وب‌گاه (سایت)، خدمات پشتیبانی وب‌گاه (سایت) شامل: بازطراحی وبگاه (وب‌سایت)، پشتیبانی فنی، پشتیبانی محتوایی و پشتیبانی سئو ومراقبت مستمر از امنیت وب‌گاه (سایت) شما را نیز به انجام برساند و همچنین مجوز‌های لازم را برای سامانه‌های برخط (سایت) اخذ نماید. دریافت مجوزهای مربوط به کسب و کار باعث می‌شود قانونی بودن فعالیت شما مشخص شود و بیشترمورد اعتماد باشید.

در این راستا کلیه افراد حقیقی و حقوقی و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از سامانه موسسه شمیم نرم‌افزار دانش برای آشنایی بیشتر با خدمات متنوع این سامانه و اخذ مشاوره و راهنمایی رایگان مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]