اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304127966817362
در دسترس نیست

برنامه های مترجم برای سفر به استانبول

کد: 140304127966817362

، تهران , (اخبار رسمی): اگر همین الان که در خانه نشسته‌اید دلتان هوای سفر خارجی کرده است ولی دغدغه‌ی هزینه سفر یا بلد نبودن زبان آن کشور را دارید، با ما همراه باشید تا خیالتان بابت این موضوعات به‌‌طورکامل راحت شود.

برنامه های مترجم برای سفر به استانبول
برنامه های مترجم برای سفر به استانبول
برنامه های مترجم برای سفر به استانبول
برنامه های مترجم برای سفر به استانبول
برنامه های مترجم برای سفر به استانبول
برنامه های مترجم برای سفر به استانبول

در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه بلیط استانبول به تهران لحظه آخری یا برعکسش را در زمانی کوتاه پیدا کنید؟ و چطور فقط با استفاده از یک اپلیکیشن به هر کجای دنیا که می‌خواهید سفر کنید!

طبیعی است که هنگام سفر به کشورهای خارجی دغدغه‌ی برقراری ارتباط را داشته باشید زیرا نهایتا به‌غیر از فارسی به زبان انگلیسی مسلط باشید ولی استانبول از آن جاهایی است که شاید کمتر کسی انگلیسی بلد باشد. اما در دنیایی که بیش از نصف مردم به اینترنت دسترسی دارند، دسترسی به بسیاری از نیازها دیگر غیرممکن به حساب نمی‌آید.

اپلیکیشن‌های ترجمه کاربردی در سفر استانبول

وقتی پای صحبت بسیاری از جهانگردها بنشینید و از آن‌ها درباره نحوه ارتباط برقرار کردن با مردمان آن کشور بپرسید احتمالا یک جواب دریافت خواهید کرد. بسیاری از آن‌ها به شما می‌گویند که در سفرهای توریستی آنقدر که فکر می‌کنید نیازی به صحبت کردن پیدا نخواهید کرد و در صورت نیاز می‌توانید از برنامه‌های مترجم استفاده کرده یا با ایما و اشاره منظورتان را برسانید.

اما در نهایت کارهایی مانند خرید، غذا خوردن، گرفتن تاکسی و… را انجام خواهید داد. ترکیه برای اکثر آن‌ها راه‌حلی در نظر گرفت است. برای مثال برای یافتن نزدیک‌ترین تاکسی می‌توانید از اپلیکیشن BiTaksi، برای مسیریابی آشنا با همه خیابان‌ها از Trafi، برای حمل‌ونقل عمومی از ibb Ceptrafik، برای یافتن مراکز خرید و بازارها از Grand Bazaar و برای یافتن نزدیک‌ترین رستوران از Yemeksepeti استفاده کنید. اما همه‌ی این‌ها بدون بلد نبودن کلمات بی‌معنا است.

اپلیکیشن sesli sozlu

پیش از آنکه به سراغ گوگل ترنسلیت برویم بهتر است با بهترین مترجم انگلیسی به ترکی آشنا شوید. اپلیکیشن sesli sozlu یک دستیار فوق‌العاده برای سفرتان است که تمام نیازهایتان را برطرف می‌کند. استفاده از این اپ کاملا رایگان است و تنها باید به اینترنت متصل شوید. با اپلیکیشن sesli sozlu می‌توانید نحوه صحیح تلفظ لغات را نیاز یاد بگیرید و واژه‌های مشابه را نیز نگاه کنید تا سریع‌تر منظورتان را برسانید.

شاید تنها ایراد این اپلیکیشن، ساپورت نکردن زبان فارسی باشد اما اگر سطح انگلیسی خوبی دارید قطعا این برنامه به کارتان خواهد آمد.

اپلیکیشن Google Translate

شاید گوگل ترنسلیت آنچنان نیاز به توضیح نداشته باشد و معرف حضور همه شما باشد اما نگاه کوتاهی به این اپ می‌اندازیم. برای کار کردن با گوگل ترنسلیت کافی است آن را فارسی یا انگلیسی در گوگل سرچ کرده و زبان مبدا و مقصد را انتخاب نمایید. این اپلیکیشن ۱۸۰ زبان مختلف را پشتیبانی می‌کند، مترجم زنده ویدیویی دارد و امکان مکالمه و مترجم صوتی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

استفاده از این اپلیکیشن به‌صورت آنلاین و آفلاین امکان‌پذیر است و پیشرفت چشمگیر آن در سال‌های اخیر می‌رساند که درصد خطای کمتری دارد.

اپلیکیشن Say Hi

دقیقا مانند دو برنامه‌ی قبلی، اپلیکیشن Say Hi را نیز می‌توانید از گوگل پلی یا اپ استور به‌صورت رایگان دانلود کرده و از امکانات آن استفاده نمایید. این اپلیکیشن می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد زیرا از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و ترجمه صوتی بسیار قوی‌ای دارد. این مترجم صوتی تا امروز به کمک گردشگران زیادی آمده است و هوش مصنوعی به کار رفته در آن نیز میزان اشتباه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. علاوه‌بر آن با عکس گرفتن از متن می‌توانید آن را به زبان دلخواه‌تان ترجمه کنید، هر چند امکان عکس گرفتن از متن فارسی وجود ندارد.

به‌غیر از این اپلیکیشن‌ها می‌توانید way go، itranslate، trip lingo، microsoft Translate و دیگر برنامه‌‌ها را امتحان کنید. اگر تا حدی خیالتان بابت مکالمه در سفر استانبول راحت شده است، زمان خرید بلیط استانبول به تهران لحظه آخری رسیده است.

خرید بلیط استانبول به تهران لحظه آخری و تهران به استانبول

اگر نگاهی به پر رفت و آمدترین مسیرهای هوایی ایران بیندازید، در ۱۰تای اول اسم استانبول به چشمتان خواهد خورد. این مسیر سه ساعته را با ایرلاین‌هایی مانند ماهان ایر، آسمان، ترکیش ایر، ایران ایرتور، قطر ایرویز و… می‌توانید تجربه کنید ولی اگر برای این سفر ناگهانی هزینه‌ی کمی را در نظر گرفته‌اید، ایرلاین‌هایی هستند که بلیط استانبول به تهران لحظه آخری ارائه می‌دهند و می‌توانید بلیط ارزانتری خریداری کنید.

اگر نزدیک زمان پرواز نزدیک باشد و صندلی‌ها خالی مانده باشند، آژانس‌ها قیمت بلیط را کاهش داده و شما می‌توانید بلیط لحظه آخری خود را تهیه کنید. با این روش به راحتی می‌توانید بلیط استانبول به تهران لحظه آخری خود را تهیه کنید. با این کار سفرتان را با صرفه‌جویی شروع کرده، همچنین اقتصادی به پایان خواهید رساند. برای یافتن بلیط خود کافی است یکی از موتورهای جستجوی بلیط هواپیما مانند علی‌بابا را در نظر داشته باشید و فقط همان سایت را در ساعات مختلف بررسی کنید. یا حتی نوتیفیکیشن آن صفحه را فعال کنید که در صورت خالی شدن یکی از صندلی‌ها و ارزان بودنش، اطلاع پیدا کنید.

با همین دو نکته می‌توانید فاصله‌ی تصمیم‌گیری تا شروع سفرتان را به کمتر از ۴۸ ساعت برسانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت علی بابا

عازم کجا هستید؟ هیچ فرقی نمی‌کند. این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. علی‌بابا، به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر در کنار شماست تا تجربه‌ای شایسته از یک سفر به‌یادماندنی را ایجاد کند. سفر باید آسان باشد، مطمئن و به‌صرفه؛ و همه اینها در علی‌بابا خلاصه شده. از هر کجا به هر کجا، با هواپیما، قطار، اتوبوس یا تور. حتی برای اقامت شایسته در سفرهای خارجی می‌توانید روی هتل‌های علی‌بابا حساب کنید. علی‌بابا همسفر حرفه‌ای‌هاست، و این تجربه‌ی حرفه‌ای در همه مراحل سفر همراه شماست. از زمانی که قصد سفرکرده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید ، تا خرید بلیط و پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم 247 نفره مرکز پشتیبانی. حتی وقتی که برنامه سفرتان تغییر کرده و قصد استرداد بلیط را دارید ما در کنار شما هستیم. علی‌بابا برندی از هلدینگ پرافتخار توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) است، سامانه‌ای که به‌واسطه پشتیبانی و حمایت شما در سکوی اول گردشگری کشور ایستاده. ما به این جایگاه قانع نشده‌ایم و تلاش‌مان برای بهبود لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. البته در این مسیر پرپیچ‌و‌خم تنها نیستیم و همسفران شایسته‌ای چون شما دلگرمی اصلی ماست. آمارها نشان می‌دهد که بیشتر از 97 درصد از مشتریان، ما را به دیگران توصیه کرده‌اند و سفیر پیام علی‌بابا شده‌اند. مطمئن هستیم راه را درست رفته‌ایم، چرا که مورداعتماد شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]