اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1393030650003

هایپرمارکت فینال:

هایپرمارکت فینال در آستانه ده سالگی قرار گرفت

کد: 1393030650003

http://bit.ly/Y6pYW0

، تهران , (اخبار رسمی): سایت فینال در این مدت توانسته به موازات توسعه امکانات و قابلیت های جهانی آنلاین مارکتینگ، گام های موثری برداشته و اطمینان و اعتماد مخاطب دشوار پسند و دیرجوش ایرانی را جلب نماید.

هایپرمارکت فینال در آستانه ده سالگی قرار گرفت

سایت فینال در این مدت توانسته به موازات توسعه امکانات و قابلیت های جهانی آنلاین مارکتینگ، نسبت به توسعه این فرایند در ایران، گام های موثری برداشته و اطمینان و اعتماد مخاطب دشوار پسند و دیرجوش ایرانی را جلب نماید.

فروشگاه اینترنتی فینال که یکی از محبوب ترین سایت های فروش اینترنتی در ایران است روز چهاردهم اری بهشت ماه که سالگرد آغاز به کار این فروشگاه است، یک سال دیگر به سابقه فعالیت های خود افزود و در آستانه ده سالگی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فینال، در سال 1384 درست همزمان با محقق شدن حضور ایران درجام جهانی فوتبال آلمان، این سایت توانست با برنامه ریزی های گسترده و با اتکا به توانایی ها و تجربه هایی که تیم اداره کننده قبل از این اندوخته بود، کار خود را با قدرت شروع کند.

سایت فینال در این مدت توانسته به موازات توسعه امکانات و قابلیت های جهانی آنلاین مارکتینگ، نسبت به توسعه این فرایند در ایران، گام های موثری برداشته و اطمینان و اعتماد مخاطب دشوار پسند و دیرجوش ایرانی را جلب نماید.

از آن جایی که خرید آنلاین در فرهنگ ایرانی با دشواری هایی در زمینه مقبولیت عام برخوردار بود، فینال توانست با فرهنگ سازی و اعتماد آفرینی که منجر به بروز تحول و فرهنگ پذیری تازه ای از سوی مخاطب ایرانی شد، گام های خود را به سوی موفقیت بردارد.

براساس این گزارش، ایده شکل گیری فینال به در واقع به شروع به کار پردیس بازار فروش لوازم جانبی ماشین های اداری و کامپیوتر و لوازم اداری و تحریر در سال 1377  و به انحصار در آوردن کلیه محصولات تولیدی اولین و بزرگترین کارخانه تولید لوح فشرده در ایران و خاورمیانه و چهارمین تولید‌کننده لوح فشرده در دنیا  (می دیسک) توسط گروه پردیس در سال 1384باز می گردد.

پس از آن و با اتکا به این تجربه ها بود که فینال در 14 اردی بهشت 1384 ضمن تغییر رفتار خرید مشتریان از سنتی به اینترنتی با «فینال‌ای‌شاپ» و شروع به فروش اینترنتی فیلم و مدیا و خام در سال 1385به راه خود ادامه داد.

شروع به کار شرکت پرسان لوح پردیس به مدیریت آقای مهندس مهران بهنام در زمینه توزیع مستقیم انواع لوح فشرده در کل کشور شروع و در دست گرفتن رهبری بازار لوح فشرده در سال 1386 و  افزایش گستره کالاهای پرسان لوح، با هدف توسعه بازار و تاسیس شرکت «هفت سین دنیای فن‌آوری» برای فروش کالاهای جانبی کامپیوتر در سال 1387 از نقاط عطف دیگر در تاریخ فعالیت های هایپرمارکت فینال محسبو می شود.

فروشگاه آنلاین «فینال» از زیرمجموعه کار هفت‌سین کالای ایرانیان با نام اینترنتی Final.ir  به مدیریت مهران بهنام در تاریخ 24 اردیبهشت سال 1390 در حالی کار خود را پی گرفت که تدوین اهداف  اصلی مجموعه از جمله:  ارائه خدمات و محصولات باکیفیت، گسترش و ترویج فرهنگ خرید اینترنتی، ایجاد امنیت و آرامش در خرید و دسترس‌پذیر نمودن تمامی کالاها به‌صورت اینترنتی در دستور کار این مجموعه قرار گرفته بو.

در سال 1390 با تغییر در نگرش ارائه خدمات به صورت گسترده تر در حوزه های گوناگون و تغییر نام فروشگاه finaleshop.com به final.ir در بستر مجموعه قدرتمند هفت سین و رونمایی رسمی از اولین هایپرمالکت مجازی ایران ، فینال توانست شکل نهایی خود را پیدا کند.

در حال حاضر مجموعه فینال با هدف ارتقاء سطح کیفی استاندارد زندگی مردم ایران به عنوان مجموعه ای متشکل از خرده فروشی و عمده ‌فروشی و پاسخ‌گویی موثر به نیازهای در حال تغییر مشتری با نیم نگاهی به رویکردها  وتحولات جهانی کار خود را ادامه می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایپرمارکت فینال

شرکت هفت سین کالای ایرانیان یا گروه هفت سین، حاصل تلفیقی از چند تجربه متفاوت در بازار تجاری ایران است. این شرکت از سال 1377 تا 1390 به فعالیت می پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی