اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311293830275

مشاور املاک شخصی مجازی

نسخه جدید سایت مشاور راه اندازی شد

کد: 139311293830275

https://goo.gl/qtXapm

، تهران , (اخبار رسمی): نسخه جدید سایت مشاور با قرار دادن یک مشاور شخصی مجازی و با هدف انتخاب املاک متناسب با سلیقه کاربران از میان صدها ملک جدید ارایه شده هر روز که در وقت و هزینه پیدا کردن خانه مناسب صرفه جویی می کند راه اندازی شد.

تصویر نسخه جدید مشاور

سایت مشاور امروز با استفاده از هوش مصنوعی به مشاور املاک شخصی مشتریان تبدیل شده است.هر کس می تواند هر روز لیستی از املاک جدیدی که متناسب با سلیقه کاربر، از میان صدها ملک جدید ارایه شده گزیده شده است را دریافت کند.

سایت های خرید و فروش و اجاره ملک یکی از اولین مدل های کسب و کارهای اینترنتی بودند که به علت صرفه جویی بسیار در وقت و هزینه کاربران، بسیار مورد استقبال واقع شدند و این روزها به یکی از پرکاربردترین روش ها، برای پیدا کردن آپارتمان و ملک دلخواه و یا فروش آن تبدیل شده اند.
امیر کاشانی، مدیر تجریه کاربری سایت مشاور، در زمینه اهمیت اینگونه سایت ها در ایجاد سهولت برای مشتریان در بازار املاک کشور گفت: «امروزه با رشد دنیای اینترنت، نیاز به سرویس های نو  و استفاده از تکنیک های روز دنیا  برای کمک به خریداران و فروشندگان بیش از پیش احساس می شود.»
این کارآفرین اینترنتی مشاور املاک در زمینه سوابق و تاریخچه سایت مشاور و ضرورت های راه اندازی آن گفت:  «سایت مشاور با گذشت پنج از سال شروع فعالیت آن، یکی از پایگاه های اصلی خریدو فروش ملک در سطح کشور تبدیل شده و با دارا بودن اطلاعات بیش از صد و سی هزار ملک، در راستای آسان تر کردن خرید و فروش فعالیت می کند.»
حال پس از 5 سال، سایت مشاور به تازگی با یک لباس و البته امکانات جدید رونمایی شده که به گفته کاشانی، تجربه یافتن ملک دلخواه را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد و در واقع تجربه کاربری خود را بسیار بهبود بخشیده است. کاشانی در این زمینه می گوید: «مشاور  امروز با استفاده از هوش مصنوعی به مشاور شخصی مشتریان تبدیل شده است. به این شکل که هر کس می تواند فقط  با عضویت در سایت و جستجو و ذخیره نوع املاک مورد علاقه و مشاهده و ذخیره املاک دارای شرایط مورد نظر، هر روز لیستی از املاک جدیدی که متناسب با سلیقه کاربر، از میان صدها ملک جدید ارایه شده گزیده شده است را دریافت کند. این امر باعث صرفه چویی در وقت و زمان زیادی در جستجوی ملک مورد نظر می شود.»
گفتنی است، ثبت آگهی و عضویت در این وبسایت مشاور املاک مجازی به صورت رایگان بوده است و علاقه مندان برای استفاده از امکانات سایت مشاور برای خرید، فروش، رهن و اجاره ملک در سراسر ایران می توانند به پایگاه اینترنتی آن به آدرس www.moshaver.com  مراجعه نمایند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاور دات کام

هدف اصلی تشکیل گروه مشاور تسهیل مبادلات ملک و مسکن در سطح ایران بوده است. رشد سریع اینترنت و افزایش ضریب نفوذ آن در ایران مشاور را بر آن داشته است تا با حضور در این صحنه امکان تبادل آسانتر اطلاعات را فراهم سازد. در راستای نیل به این هدف، سایت Moshaver.com طراحی و به کار گرفته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://moshaver.com/
وبسایت رسمی مشاور