اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311303880284

راه اندازی یک شبکه تجاری اختصاصی برای ارتباط مستقیم خریداران و فروشندگان

کد: 139311303880284

https://goo.gl/Z7guaF

، اصفهان , (اخبار رسمی): سایت شبکه تجاری اختصاصی «ویجو» پس از حدود دو سال مطالعه، بررسی و انجام اقدامات اولیه برای تامین کالای مورد نیاز خریداران و مشترکان و ارتباط مستقیم آنان با فروشندگان به صورت رسمی افتتاح و راه‌اندازی شد.

آرم و لوگوی ویجو

ایده راه‌اندازی یک سایت شبکه تجاری اختصاصی در ایران برای نخستین بار در کشور روی داده است و این اولین تجربه اصناف از یک حضور بزرگ در فضای مجازی است.

امید اصغری، صاحب امتیاز وب سایت «ویجو»، با اعلام این خبر افزود: «راه‌اندازی یک سایت شبکه تجاری اختصاصی در ایران، اولین تجربه اصناف از یک حضور بزرگ در فضای مجازی است. بعد از بررسی‌‌های فراوان و مطالعات زیاد در مورد امکان‌سنجی، ارزیابی سرمایه موردنیاز برای راه اندازی این پروژه، مشکلات احتمالی‌ و چالش های صنعت تجارت الکترونیک درایران، تصمیم به تاسیس ویجو گرفتیم.»

وی ادامه داد: «از اوایل پائیز بود که کار اجرایی را شروع کردیم و به طور همزمان شروع به طراحی سایت، تعریف روش ها و ادامه تحقیقات کردیم. سپس با شروع عضوگیری خود و اعلام رسمی حضور خود در بازار در تاریخ 27 آذر ماه، سایت شبکه تجاری ویجو که با استفاده از اهرم فروش، امکان خرید کالاها و خدمات متنوع و گسترده را برای خریداران و مشترکان خود فراهم آورده است افتتاح شد.»

اصغری، در خصوص روند کار ویجو گفت: «از آنجایی که همیشه در بازارهای بزرگ می شود بهترین خرید را داشت، پس تلاش نمودیم فضایی را فراهم کنیم که تمامی اصناف بتوانند در کنار هم و در طبقه بندی صحیح، به خریداران دسترسی یابند و از طرفی خریداران بتوانند کالای مورد نظر خود را با قیمت و کیفیت  مناسب تهیه کنند.»

گفتنی است، کاربران می توانند برای تجربه کردن روشی جدید در خرید و فروش و یا بازدید از وبسایت «ویجو» به آدرس اینترنتی wejoo.ir مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه تجاری اختصاصی ویجو

شرکت سرنوشت رایانه میهن در سال 1391 تاسیس شد و کار رسمی خود را از سال 1393 آغاز کرده تا از خود در زمینه وب نامی ماندگار بجا بگذارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.wejoo.ir/
وبسایت رسمی ویجو
رویدادمرتبط:

| راه اندازی وبسایت ویجو