اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139401315020402

افتتاح شعبه جدید آناتولیا و طیهو در مجتمع تجاری الماس ایرانی

کد: 139401315020402

https://goo.gl/m2vKfK

، تهران , (اخبار رسمی): شعبه جدید رستوران‌های زنجیره‌ای آناتولیا و مرغ سوخاری تیهو با شعار «غذای سالم، جامعه سالم» در مرکز خرید الماس ایرانی واقع در بلوار ارتش افتتاح شد.

شعبه جدید این رستوران زنجیره‌ای ترک با شعار «غذای سالم، جامعه سالم» افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شرکت بهین پاد تجارت کیش نمایندگی رسمی رستوران‌های زنجیره‌ای آناتولیا و مرغ سوخاری تیهو، شعبه جدید این دو برند در فودکورت الماس ایرانی به نشانی بلوار ارتش، خیابان ایران زمین، مرکز خرید الماس ایرانی افتتاح شد.

شعبه جدید این رستوران زنجیره‌ای ترک با شعار «غذای سالم، جامعه سالم» افتتاح شد و همواره سعی در عملیاتی کردن شعار با بهره گیری از مواد غذایی سالم و مغذی داشته است.

بر اساس گفته سازمان بهداشت جهانی خوردن فست فود و غذاهای چرب یکی از عوامل مهم چاقی کودکان و نوجوانان است لذا رستوران‌های زنجیره‌ای آناتولیا و مرغ سوخاری تیهو همواره تلاش کرده‌اند غذاهای خود را با رویکرد سلامت جوانان در کنار توجه به علاقه این قشر از جامعه به غذاهای سریع پخت، تهیه کنند تا کمکی به حفظ سلامتی در جامعه ایرانی کرده باشند.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی این مجموعه در شبکه اجتماعی اینستا گرام به نشانی anatolia_turkishfood@ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آناتولی

شرکت بهین پاد تجارت کیش نمایندگی رسمی رستوران‌های زنجیره‌ای آناتولیا و مرغ سوخاری تیهو است که به تدریج در حال بازگشایی شعبه های خود هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی