اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139403055360428

در برنامه رادیویی چالش مطرح شد

برخی به دنبال افزایش ریسک خرید اینترنتی در جامعه هستند

کد: 139403055360428

https://goo.gl/MwKPwa

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی در برنامه رادیویی چالش، ضمن انتقاد به عنوان برنامه (کلاهبرداری فروشگاه های اینترنتی)از کارشناسان خواست اطلاعات خود را از منابع رسمی دریافت کرده و ازارائه اظهارنظرهای غیر واقعی که ریسک را برای خریداران اینترنتی افزایش می‌دهد، پرهیز کنند.

متاسفانه در چند ماه گذشته شاهد اظهار‌نظرهای غیر کارشناسی در رابطه با تعداد شکایات از فروشگاه های اینترنتی هستیم و این موضوع باعث بالا رفتن ریسک خرید برای خریداران اینترنتی شده است

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی، رضا الفت نسب دبیر این انجمن با حضور در برنامه رادیویی چالش، ضمن انتقاد به عنوان برنامه (کلاهبرداری فروشگاه های اینترنتی) از کارشناسان خواست ضمن استفاده از منابع رسمی جهت کسب اطلاعات، ازارائه اظهارنظرهای غیر واقعی که باعث افزایش ریسک برای خریداران اینترنتی است، پرهیز کنند.

الفت نسب به گستردگی و فراوانی کسب و کارهای اینترنتی و پایین‌تر بودن تعداد شکایت از آن‌ها نسبت به کسب و کارهای فیزیکی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در چند ماه گذشته شاهد اظهار‌نظرهای غیر کارشناسی در رابطه با تعداد شکایات از فروشگاه های اینترنتی هستیم و این موضوع باعث بالا رفتن ریسک خرید برای خریداران اینترنتی شده است.

دبیر انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی ضمن دعوت از اصناف به راه اندازی کسب و کار اینترنتی در کنار فروش فیزیکی، از آنان خواست نسبت به تغییر ساختارهای فروش در بازارهای نوین اطلاعات خود را تکمیل‌تر کنند.

وی از شاکیان احتمالی کسب و کارهای اینترنتی دارای نماد اعتماد خواست در صورت عدم نتیجه شکایت خود، موضوع شکایت خود را از طریق ایمیل به انجمن اعلام کنند تا در اسرع وقت شکایات آنها توسط کارشناسان بررسی شود.

شایان ذکر است برنامه رادیویی چالش با موضوع کلاهبرداری فروشگاه های اینترنتی و با حضور تنی چند از کارشناسان و مدیران فروشگاه های اینترنتی از شبکه رادیویی اقتصاد پخش شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

به استناد مادة 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و در اجرای آیین‌نامه انجمن‌های صنفی و کانون های مربوط و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارفرمایان که خود متضمن حفظ منافع جامعه نیز باشد ؛ این انجمن صنفی تشکیل می‌گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]