اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970608313960428

بازبینی فرآیند داوری در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

کد: 13970608313960428

https://goo.gl/WTH4cc

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از دغدغه‌های هر ساله در جشنواره وب و موبایل ایران بهبود فرآیندهای داوری است. امسال به پیشنهاد هیئت داوران جشنواره دهم، برگزارکنندگان این رویداد بر آن شده‌اند تا گروه‌بندی‌های جشنواره و همچنین تعاریف مربوط به گروه‌ها را بازبینی کنند.

بازبینی فرآیند داوری در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
بازبینی فرآیند داوری در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران، جشنواره‌ای برای انتخاب برترین وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران است که تاکنون 10 دوره از آن برگزار شده است. دوره یازدهم این جشنواره امسال نیز همچون سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

برگزارکنندگان این دوره از جشنواره در خصوص فرایندهای داوری از علاقه‌مندان و متخصصان این حوزه دعوت کرده‌اند تا در صورتی که تجربه‌ی داوری در هر جشنواره‌ای به غیر از جشنواره‌ی وب و موبایل ایران را دارند، در جهت بهبود فرایندهای داوری تجربیات خود را با ذکر نام مسابقه یا جشنواره‌ای که در آن به عنوان داور حضور داشته‌اند رتجربیات خود را برای آنها ارسال کنند، تا آنها بتوانند از این تجربیات و نظرات برای بهبود فرآیندهای داوری جشنواره وب و موبایل ایران بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان جهت بهبود فرایندهای داوری می‌توانند پیشنهادات خود را با عنوان «پیشنهادات داوری» به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

به استناد مادة 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و در اجرای آیین‌نامه انجمن‌های صنفی و کانون های مربوط و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارفرمایان که خود متضمن حفظ منافع جامعه نیز باشد ؛ این انجمن صنفی تشکیل می‌گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]