اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139403245530457

توجه رسانه‌های بین‌المللی به جریان پویای کسب‌وکار در داخل کشور

کد: 139403245530457

https://goo.gl/jqKoKa

، تهران , (اخبار رسمی): روزنامه وال استریت ژورنال در مقاله‌ای به بررسی استارتاپ و تجارت الکترونیک ایران و همچنین علاقه روز افزون سرمایه‌گذاران خارجی برای حضور در این بازار پرداخته است.

جمعی از تیم وبسایت کودکو در حال بررسی و برنامه ریزی محصولات تخصصی کودک

در ایران استارتاپ‌های داخلی فرصت استثنایی را به خاطر عدم حضور غولهای اینترنتی بین المللی تجربه می‌کنند

به گزارش روابط عمومی شرکت کودکو، روزنامه وال استریت ژورنال روز چهارشنبه 10 جون 2015 مقاله‌ای را به قلم FRIEDRICH GEIGER و RORY JONES در راستای معرفی و بررسی شرکت‌های استارتاپ، تجارت الکترونیک و خصوصا سه مادر کار آفرین و بنیان‌گذار وبسایت کودکو منتشر کرد.

در این مطلب به معرفی شرکت کودکو پرداخته و آمده این شرکت (www.koodakoo.com) که توسط فاطمه امیرسلیمانی و لادن گلشنی و ملودی گلشنی تاسیس شده است الگو گرفته از شرکت آمریکایی diapers.com است که در سال 2010 به آمازون فروخته شد. کودکو اکنون در پروسه افزایش سرمایه 1 میلیون دلاری برای توسعه قرار دارد.

امیرسلیمانی مدیرعامل کودکو اظهار داشت: «امید به برداشتن تحریم‌ها، علاقه سرمایه گذاران خارجی  و صندوق‌های سرمایه گذاری را به حضور در ایران پررنگ تر کرده است.»

بر طبق آمار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات 40 میلیون ایرانی دسترسی به اینترنت داشته و 15٪ جمعیت با موبایل آنلاین می‌شوند. این در حالیست که هیچ کدام از شرکت‌های عظیم تکنولوژی اروپایی و آمریکایی در کشور حضور ندارند و این امر چشم انداز رشد به سزایی را برای ایران رقم می‌زند.

زانیار کمانگر از موسسین شرکت سرمایه گزاری گریفون کاپیتال (Griffon Capital) اضافه می‌کند: «در ایران استارتاپ‌های داخلی فرصت استثنایی را به خاطر عدم حضور غولهای اینترنتی بین المللی تجربه می‌کنند.»

کریس شرودر یکی از سرمایه گذاران خارجی که اخیرا 2 بار به ایران سفر کرده است و کتابی در خصوص استارتاپ‌های منطقه نوشته و ایران را یکی از جذاب ترین بسترهای سرمایه‌گذاری در بین کشور‌های در حال توسعه می نامد.

به گفته سعید رحمانی موسس گروه سرآوا (از سرمایه گزاران اصلی شرکت دیجی کالا)  اکثر شرکت‌های اروپایی قادر به گرفتن مجوز از دولت خود جهت  سرمایه‌گذاری در ایران هستند. در حال حاضرانتقال وجه مشکل اصلی است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت روزنامه وال استریت ژورنال به مطالعه متن کامل مقاله بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی کودکو

کودکو فروشگاهی اینترنتی است که به طور تخصصی در زمینه خرید سیسمونی و اسباب بازی کودک فعالیت می کند. بنیانگذاران کودکو خانم هایی هستند با تحصیلات متفاوت در زمینه های مهندسی، مدیریت مالی، مدیریت التکرونیکی و بازاریابی، ولی همگی آنها یک نکته ی مشترک دارند : مادر بودن

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://goo.gl/KAkoIP
لینک مقاله در روزنامه وال استریت ژورنال
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | کار و استخدام