اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394072748490457

یک فروشگاه اینترنتی، نامزد دریافت تندیس واحد مشتری‌مداری شد

کد: 1394072748490457

https://goo.gl/13rn2P

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی سیسمونی و اسباب‌بازی کودکو، که چندی پیش نیز روزنامه وال‌استریت ژورنال در مقاله‌ای در راستای معرفی و بررسی شرکت‌های استارتاپ و تجارت الکترونیک مقاله‌ای در خصوص این مجموعه منتشر کرده بود، نامزد دریافت تندیس واحد مشتری‌مداری شد.

کودکو، فروشگاه اینترنتی در زمینه سیسمونی و اسباب بازی، نامزد دریافت تندیس واحد مشتری مدار شد

امیرسلیمانی، مدیرعامل مجموعه کودکو با بیان اینکه هدف اولیه کودکو ایجاد یک تجربه خوب است، نه فروش و در ارتباط با مشتری رضایت مادران و همراهی آنها در مسیر مادر بودن جزو اولویت‌های ما محسوب می‌شود، گفت: «برای دستیابی به این مهم، کودکو آموزش را مبنای رابطه خود با مشتری قرار داده و سیستمی حمایتی از محتوای آموزشی ایجاد کرده که از کانال‌های ارتباطی متعدد در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.»

وی با تاکید بر اینکه نامزد شدن به عنوان واحد مشتری‌مدار، بسیار باارزش است، اما ارتباط موثر و همراهی مادران برای ما بسیار باارزش‌تر و در اولویت کاری ما قرار دارد، افزود: «نومادران و نوپدران معمولا اطلاعات کافی در مورد خرید سیسمونی و اسباب بازی برای سنین مختلف را ندارند برهمین اساس، تیم خدمات مشتریان و مشاوران سیسمونی کودکو، راهنمایی لازم را جهت انتخاب محصولات مناسب از لحاظ کاربرد، بودجه و نیاز مشتری به آنها اراﺋه می‌دهد.»

به گفته امیرسلیمانی، کودکو از جانب ستاد بزرگداشت واحدهای مشتری‌مدار، نامزد دریافت تندیس واحد مشتری‌مدار و شرکت در «پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری» بهمن‌ماه سال‌جاری شد. به استناد کمیته ارزیابی این انجمن، کلیه اراﺋه‌دهندگان کالا و خدمات اعم از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در مقابل مصرف‌کنندگان خود مسئولیت‌هایی داشته که به تناسب موقعیت شغلی بر اساس معیارهای تدوینی سازمان حمایت ملزم بوده در قبال مشتریان رعایت کنند. این عرضه‌کنندگان از حیث صحت، کمیت، کیفیت و سلامت عرضه کالا و خدمات مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی کودکو

کودکو فروشگاهی اینترنتی است که به طور تخصصی در زمینه خرید سیسمونی و اسباب بازی کودک فعالیت می کند. بنیانگذاران کودکو خانم هایی هستند با تحصیلات متفاوت در زمینه های مهندسی، مدیریت مالی، مدیریت التکرونیکی و بازاریابی، ولی همگی آنها یک نکته ی مشترک دارند : مادر بودن

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | کار و استخدام