اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394081148980420

استودیو سیار ضبط صدای سامسونگ ایران‌گردی می‌کند

قصه‌خوانی برای کودکان نابینا و کم‌بینا

کد: 1394081148980420

http://j.mp/1MgsuP0

، تهران , (اخبار رسمی): در هفته‌های گذشته شاید توجه‌ بسیاری از افراد نیز به حضور استودیو سیار ضبط صدای کمپین کودکان امید سامسونگ در برخی پارک‌ها و فرهنگسراهای تهران، جلب شده باشد. خودرویی مجهز به وسایل و تجهیزات ضبط صدا که کار خود را از پارک هنرمندان، پارک ملت، فرهنگسرای بهمن و پارک لاله در تهران، آغاز کرد و سپس به شهر کاشان رفت و قرار است در ادامه مسیر خود به نقاط مختلف تفریحی و فرهنگی سراسر ایران نیز برود.

استودیو سیار ضبط صدا سامسونگ ایران‌گردی می‌کند

استودیو سیار ضبط صدا در ادامه پروژه‌های مشارکت اجتماعی سامسونگ، به شهرهای رشت، مشهد، زنجان، کرمانشاه، اصفهان و اهواز سفر ‌می‌کند تا با ضبط صدای عموم مردم، داستان‌های بیشتری در اختیار کودکان نابینا و کم‌بینا که سهم ناچیزی از قصه خواندن دارند، قرار دهد و مردم را تشویق به اهدای صدای خود به کودکان کم‌بینا و نابینا کند.

از سال 1391 و با افتتاح نخستین کتابخانه گویا سامسونگ در ایران، تاکنون 12 کتابخانه گویا در ایران فعالیت می‌کند و همچنین 3500 نفر با صدای خود برای کودکان نابینا و کم‌بینای ایرانی، قصه خوانده‌اند.

علیرضا امیدوار مدیر بخش توسعه مشارکت اجتماعی شرکت سامسونگ در ایران درباره استودیو سیار گفت: «اطلاعات دقیق زمان حضور استودیو متحرک سامسونگ در شهرهای مختلف ایران در وب‌سایت www.zabtkonid.ir در دسترس علاقه‌مندان است. همچنین اگر کسی امکان مراجعه به این استودیو را نداشت می‌تواند از طریق همین وب‌سایت به‌صورت آنلاین تست صدای خود را ضبط و ارسال کند. البته در این وب‌سایت امکان دانلود اپلیکیشن موبایل برای ضبط و ارسال تست صدا نیز وجود دارد. بعد از بررسی فایل‌های ارسال شده از افراد دعوت می‌شود تا با حضور در استودیو‌های مجهز و حرفه‌ای برای کودکان نابینا و کم‌بینا داستان بخوانند.»

تاکنون افرادی چون پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، علی لهراسبی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز و بهرام رادان از میان هنرمندان و بازیگران در کمپین «ضبط کنید» شرکت کرده‌اند.

خانم صابر یکی از اعضای مؤسسه عصای سفید که در کمپین «ضبط کنید» مشارکت دارد، درباره امکان ضبط صدا در استودیو سیار گفت: «بیشتر کتابخانه‌های گویا با کمبود کتاب‌های صوتی مناسب برای کودکان مواجه‌اند. این ابتکار علاوه بر اینکه صدای مشکلات 1.5 میلیون نفر از جامعه کم‌بینا و نابینا و انجمن نابینایی کشور را به گوش تعداد زیادی از مردم می‌رساند، این امکان را نیز فراهم می‌کند تا مردم مشارکتی هرچند کوچک در مورد کودکان نابینا داشته باشند و قصه‌ها را برای کودکان نابینا به تصویر بکشند.»

گفتنی است که در 4 رویداد گذشته در تهران و کاشان نزدیک به 4هزار نفر با این کمپین از نزدیک آشنا شدند و حدود 300 نفر برای کودکان قصه خواندند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامسونگ

Samsung Electronics Co., Ltd. در عرصه فناوری همواره پیشرو بوده و فرصت‌های جدیدی را برای مردم در سراسر دنیا ایجاد کرده است. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، تحول و دگرگونی در دنیای تلویزیون، تلفن‌های هوشمند، تبلت، کامپیوتر، دوربین‌، وسایل الکترونیکی خانگی، چاپگر، سیستم‌های LTE، تجهیزات پزشکی، نیم رسانا‌ها و سیستمهای LED است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]