اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092950974641

رونمایی از وب‌سایت فارسی طراحی آنلاین کارت ویزیت

کد: 1394092950974641

http://j.mp/1Yr4652

، مریوان , (اخبار رسمی): سامانه طراحی کارت ویزیت آنلاین از تاریخ 29 آذر 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

رونمایی از وبسایت فارسی طراحی آنلاین کارت ویزیت

سامانه طراحی کارت ویزیت آنلاین این روند را ساده و با به‌روزترین روش‌ها انجام خواهد داد و فایل‌های دریافت‌شده نیز طبق آخرین استاندارد‌های چاپ خواهد بود.

برای بسیاری از افراد ممکن است بارها پیش آمده باشد که برای خود و شرکت یا فروشگاهشان کارت ویزیت طراحی کرده، یا ایده‌ای که در ذهن داشته‌اند با طرحی که طراح برایشان آماده کرده، متفاوت است و یا مشکلات زمان و بدقولی طراح به‌وجود آمده است و حتی در این زمینه دانش کافی نداشته باشند.

سامانه طراحی کارت ویزیت آنلاین از تاریخ 29 آذر 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی از طریق آدرس www.vcard-design.com در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

افراد، دیگر نیازی نیست که برای طراحی یک کارت ویزیت به دنبال طراح حرفه‌ای و با هزینه‌های بالا بوده چرا که با رونمایی از این وب‌سایت، خودشان هم می‌توانند یک کارت ویزیت ساده طراحی کنند.

 

سامانه طراحی آنلاین کارت ویزیت با ویژگی‌هایی از قبیل در اختیار مخاطبان قرار گرفته است:

  • محیطی ساده و گرافیکی با زبان فارسی بدون نیاز به دانش فنی
  • کاهش زمان طراحی
  • کاهش هزینه‌های طراحی کارت ویزیت
  • دسترسی به مجموعه‌ای عظیم از کارت‌ها و قابلیت انتخاب از بین آن

 

لازم به ذکر است که سامانه طراحی کارت ویزیت آنلاین این روند را ساده و با به‌روزترین روش‌ها انجام خواهد داد و فایل‌های دریافت‌شده نیز طبق آخرین استاندارد‌های چاپ خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این خدمات به وب‌سایت سامانه طراحی کارت ویزیت آنلاین به نشانی www.vcard-design.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارت ویزیت آنلاین

سامانه طراحی کارت ویزیت نیز به عنوان یکی از نخستین سامانه های آنلاین طراحی حرفه ای کارت ویزیت در ایران میباشد که امید است با گسترش و همکاری طراحان برتر یکی از مجموعه های عظیم ملی و بین المللی باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]