اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394093050994896

در شب یلدا برگزار می‌شود:

جشنواره بانوی خوش‌سلیقه شب یلدای 94

کد: 1394093050994896

https://goo.gl/XCPZdd

، سمنان , (اخبار رسمی): جشنواره بانوی خوش‌سلیقه شب یلدا در واقع گردهمایی مجازی بانوان هنرمند و خلاقی است که در وب‌سایت باشگاه مشتریان پدیده شاپ برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه و شور جهت گردهمایی اعضای خانواده در شب یلدا و زنده نگه داشتن این جشن کهن ایرانی است. شرکت در این جشنواره رایگان بوده و به نفرات اول تا سوم جشنواره، جوایز نقدی و تندیس بانوی خوش‌سلیقه اهدا می‌شود.

جشنواره بانوی خوش سلیقه شب یلدای 94

ای دادن به عکس‌ها برای همه افراد و افراد شرکت‌کننده آزاد بوده و عکس‌ها در تاریخ سوم دی تایید می‌شوند و تا پنجم دی امکان رای‌دهی وجود دارد

به گزارش روابط عمومی پدیده شاپ، میلاد نبوی چاشمی، مسئول برگزاری جشنواره بانوی خوش‌سلیقه شب یلدا با بیان اینکه این رویداد، از یکم تا پنچم دی‌ماه برگزار می‌شود و شرکت در جشنواره برای تمامی افراد بلامانع و رایگان است، گفت: «برای شرکت در این جشنواره ابتدا هر خانواده از سفره شب یلدای خود عکس می‌گیرد و باید توجه داشته باشند که در عکس گرفته‌شده، متن «جشنواره شب یلدای 94» روی یک کاغذ کنار سفره نوشته شده و در عکس دیده شود.»

 

وی با تاکید براینکه برای گرفتن رای بیشتر می‌توان از هنرهای سفره‌آرایی مانند ساخت ژله تزئینی، میوه‌آرایی و پخت کیک تزئینی در سفره شب یلدا استفاده کرد، افزود: «شرکت‌کنندگان در تاریخ یکم و دوم دی، عکس را در وب‌سایت باشگاه مشتریان، بخش مسابقه‌ها، جشنواره شب یلدا به آدرس www.club.padidehshop.com3 بارگذاری کرده و منتظر بمانند تا جشنواره در تاریخ سوم دی‌ماه شروع شود.»

 

قابل ذکر است که رای دادن به عکس‌ها برای همه افراد و افراد شرکت‌کننده آزاد بوده و عکس‌ها در تاریخ سوم دی تایید می‌شوند و تا پنجم دی امکان رای‌دهی وجود دارد. برندگان جشنواره افرادی هستند که عکس آنها رای بیشتری را دریافت کرده باشد .

 

در مسابقه جشنواره بانوی خوش‌سلیقه شب یلدا به نفر اول، جایزه ویژه مبلغ 200 هزار تومان به همراه  تندیس بانوی خوش‌سلیقه، به نفر دوم کوپن خرید 100 هزار تومانی محصولات پدیده شاپ و به نفر سوم کوپن خرید 50 هزار تومانی محصولات این مجموعه تعلق می‌گیرد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده راهنمای شرکت در مسابقه به وب‌سایت پدیده شاپ به آدرس www.padidehshop.com  مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پدیده شاپ

گروه تولیدی صنعتی پدیده شاپ در زمینه طراحی و تولید ملزومات دکوراسیون و اکسسوری‌های دکوراتیو فعالیت می‌کند. محصولات این مجموعه به‌صورت مستتقیم از طریق فروشگاه اینترنتی پدیده شاپ و یا نمایندگی های خود در کشور عرضه می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| شرکت در جشنواره بانوی خوش‌سلیقه شب یلدا | شرکت در جشنواره بانوی خوش‌سلیقه شب یلدا | آغاز رای دهی در جشنواره بانوی خوش‌سلیقه شب یلدا | پایان رای دهی جشنواره بانوی خوش‌سلیقه شب یلدا