اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395010854495174

همکاری مایکروسافت و سامسونگ قوت گرفت

کد: 1395010854495174

https://goo.gl/6RxW1m

، تهران , (اخبار رسمی): پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که قصد همکاری با شرکت مایکروسافت دارد. در همین راستا، خبر جدیدی منتشر شد که این دو شرکت قصد دارند با یک دیگر جهت بهبود ویندوز 10 و ساخت دستگاه‌های هوشمند جدید همکاری کنند که به‌طور حتم باید منتظر محصولات قدرتمندی بود.

موضوع همکاری مایکروسافت و سامسونگ قوت گرفته است

به گزارش ویندوزسنتر، همکاری مایکروسافت و سامسونگ بیشتر قوت گرفته و قصد دارند در خصوص ویندوز 10 و دستگاه های جدید همکاری داشته باشند. این بیانیه همکاری ابتدا در نمایشگاه CES که در شهر لاس وگاس برگزار شد پیشنهاد داده شد که برخی از تحلیل گران، آن را یک پیروزی بزرگ برای مایکروسافت می‌دانند.

سامسونگ در گذشته با گوگل همکاری‌های بسیاری داشته است اما سامسونگ اکنون به دنبال کنترل بیشتر بر نرم افزار است و همین مورد یکی از دلایل عمده‌ای است که با مایکروسافت، این غول نرم افزاری قصد همکاری دارد. اما دقیقا هنوز مشخص نیست که این همکاری در چه زمینه‌هایی است. البته احتمال می‌رود علاوه بر گوشی و … در زمینه‌های لوازم خانگی امثال یخچال و … هم همکاری ساخت داشته باشند.

همچنین ممکن است همین یخچال ها با ویندوز 10 ارائه شود و همانطور که مایکروسافت گفته است ویندوز 10 بر روی یک میلیار دستگاه نصب شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت ویندوزسنتر به آدرس windowscenter.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رسانه ویندوز سنتر

ویندوز سنتر، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مرجع گجت‌های ویندوزی در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]