اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052485205450

مدیرعامل خانه موسیقی تاکید کرد

پاسداشت و پاسداری ساحت هنر موسیقی

کد: 1395052485205450

http://goo.gl/SeFQUJ

، تهران , (اخبار رسمی): حمیدرضا نوربخش گفت: هنرمندان موسیقی به این ملک خدمت کردند باید ساحت این هنر را پاسداشت و از ان پاسداری کرد؛ نباید هر کسی به خودش اجازه دهد هرگونه توهین را به ساحت این هنر و هنرمندان روا دارد.

مراسم تشیع

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی، مراسم تشییع پیکر زنده یاد مجید نجاحی(نوازنده پیشکسوت سنتور) صبح امروز با حضور جمعی از هنرمندان و علاقمندان از مقابل تالار وحدت برگزار شد.

حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی در این مراسم با اشاره به برخی اظهار نظر ها در مورد موسیقی و برگزاری کنسرت که در روزهای اخیر  شنیده می شود؛ افزود: موسیقی ما دوران خاص و عجیبی را تجربه می کند. 

مدیرعامل خانه موسیقی گفت: هنرمندان مظلوم موسیقی ما در تمام این سال ها به این مردم و ملک خدمت کردند. آیا رواست امروز به بهانه تعطیلی یک برنامه کنسرت هر کسی به خودش اجازه بدهد هرگونه توهین و اسائه ادبی را به ساحت این هنر و هنرمندان روا بدارد؟ کجای کنسرت موسیقی اشکالی دارد؟

نوربخش گفت: هنرمندان ما با اخلاق، با شخصیت هستند و طراز های دینی و اخلاقی را خوب می فهمند. روا نیست علیرغم مقررات و قوانینی که داریم کسانی به خودشان اجازه دهند در مورد این مسائل تصمیم بگیرند. این مملکت ملک طلق هیچکس نیست.

وی همچنین با ابراز تاسف از درگذشت مجید نجاحی، نوازنده پیشکسوت سنتور گفت:‌ همه ما روزی به دنیا می آییم و روزی از دنیا می رویم و آنچه را در این میان انجام می دهیم باید برای آن پاسخگو باشیم. خوشا به حال استاد مجید نجاحی، هنرمند عزیزمان که در تمام عمر با برکت اش و زیبایی می آفریند و آزاری برای کسی ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه موسیقی

" خانه موسیقی" به عنوان تشکیلات صنفی, غیردولتی و غیر سیاسی کلیه هنرمندان دست اندر کار موسیقی در رشته های مختلف است که به انگیزه حفظ , گسترش ،اعتلا، اشاعه و معرفی موسیقی و موسیقی دانان ایرانی بر مبنای اصول فرهنگی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی