اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687495450

از امروز در سراسر کشور،

آلبوم «جانان» از «پیروز بشردوست» منتشر شد

کد: 1395052687495450

http://goo.gl/CpW8ci

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین آلبوم موسیقی «پیروز بشردوست» با عنوان «جانان» از صبح امروز سه شنبه 26 مردادماه در سراسر کشور منتشر و راهی بازار موسیقی شد.

البوم جانان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی، همزمان با پخش فیزیکی، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» نیز در دسترس مخاطبین و دوستداران این خواننده قرار گرفته  و آالبوم «جانان» در سبک تلفیقی الکترونیک-مقامی تولید شده است.

قابل ذکر است که بشردوست که در زمینه موسیقی الکترونیک تحصیل کرده، در این آلبوم، موسیقی غنی نواحی ایران را با موسیقی مدرن الکترونیک تلفیق و محصول جدیدی برای ارائه به بازار موسیقی ایران آماده کرده است. هدف از این کار، معرفی موسیقی مقامی ایران به مردم کشور و سایر نقاط دنیا است و به گفته بشردوست، ریمیکس نیست و از موسیقی مقامی الهام گرفته است.

همچنین بشردوست پیش از این قطعه «توبه» را با همراهی محسن شریفیان، سرپرست گروه لیان و میکس جدیدی از قطعه معروف «جانان» با آهنگسازی و تنظیم خود منتشر کرده بود.

بر اساس این گزارش علاقه مندان برای تهیه آلبوم «جانان» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند.

این آلبوم موسیقی از طریق سایت های «بیپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه موسیقی

" خانه موسیقی" به عنوان تشکیلات صنفی, غیردولتی و غیر سیاسی کلیه هنرمندان دست اندر کار موسیقی در رشته های مختلف است که به انگیزه حفظ , گسترش ،اعتلا، اشاعه و معرفی موسیقی و موسیقی دانان ایرانی بر مبنای اصول فرهنگی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی