اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585935943

انرژی نهفته برای انسان در پلکان

کد: 1395052585935943

http://goo.gl/jnT1iw

، تهران , (اخبار رسمی): پلکان یک راه ارتباطی است که دو سطح مختلف را به هم ارتباط می دهد و انسان با انرژی خود ان را طی می کند.

پلکان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت ماندگار پارس، در واقع پله تکیه گاهی برای پا هنگام بالا رفتن است.

فضاهای عمومی مورد نظر در این مبحث، راه پله ها، راهروها و پاگردها در آپارتمان های معمولی هستند.به طور کلی اولین گام در طراحی دکوراسیون هر مکانی، انتخاب پوشش ها است که در فضاهای یاد شده است.

این مسئله به جهت جابه جایی و مشکلات ناشی از اسباب کشی ساکنین، از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا در این قبیل آپارتمان ها، حتی با وجود سیستم آسانسور در ساختمان، آسانسورها به جا به جایی افراد تعلق دارند و با توجه به محدودیت هایی که برای حمل بار در نظر گرفته شده، جابه جایی لوازم و اثاثیه باید از همین مکان های گذر (راه پله ها، پاگردها و راهروها) انجام گیرد.

به همین منظور مهم ترین مشخصه ای که به لحاظ معماری، یک راه پله و پاگرد باید دارا باشد، وسعت کافی برای جابه جایی و حمل بار است تا بتواند این انرژی را از ساختمان دریافت کرده و محل عبور و مرور رامطلوب و پرانرژی سازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ماندگار پارس

شرکت طرح معماری ماندگار پارس در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و اقتصادی پا به عرصه کار و تولید گام نهاد ،در این راستا این شرکت با چندین شرکت و افراد توانمند فعلیت خود را آغاز نمود و ظرف مدت کوتاهی اقدام به تاسیس چندین شعب و کارگاه و کارخانه نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل