اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193015791

تکذیب کمبود سرم تزریقی

کد: 1395053193015791

http://goo.gl/OzNSrL

، (اخبار رسمی): سازمان غذا و دارو کمبود سرم تزریقی را در کشور تکذیب و اعلام کرد که سرم تزریقی به اندازه کافی در کشور موجود است.

تکذیب کمبود سرم تزریقی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رسول دیناروند ،رئیس سازمان غذا و دارواعلام کرد: سرم تزریقی به اندازه کافی در کشور موجود است و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: دو یا سه ماه پیش از کمبود سرم تزریقی نگران بودیم اما در حال حاضر موجودی سرم به اندازه کافی است و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
پیش از این سرپرست مرکز پزشکی خاص شرق، از کمبود سرم نرمال سالین ویژه بخش های دیالیز و شیمی درمانی خبرداده بود. 
دیناروند گفت: فردی که این ادعا را مطرح کرده است کاملا بی اطلاع است و خودش نتوانسته است به دلیل مشکلات بدهی با یک شرکت پخش، محصولی را دریافت کند و این موضوع کمبود مطرح شده، ربطی به موجودی کل کشور ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه