اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243765791

روابط عمومی سازمان غذا و دارو:

چای سبز 5040 باادعای «کمک به درمان چاقی»مجوز ندارد

کد: 13951221243765791

https://goo.gl/xh9aFa

، (اخبار رسمی): روابط عمومی سازمان غذا و دارو بنا بر مستندات اداره کل نظارت بر فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل اعلام کرد "چای سبز پنجاه چهل" را فاقد مجوز اعلام کرد.

چای سبز 5040 باادعای «کمک به درمان چاقی»مجوز ندارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، بنا بر مستندات اداره کل نظارت بر فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل  اعلام کرد «چای سبز پنجاه چهل» شرکت مهدارو طوبی با ادعای درمانی «مؤثر در کم کردن اشتها و کمک به درمان چاقی» که به صورت «مخلوط کرفس و چای سبز» ارایه شده است هیچ گونه مجوزی اعم از تولید، واردات، توزیع و عرضه از این اداره کل ندارد.

بنابر این اطلاعیه از معاونان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور خواسته شده است برای جمع آوری فرآورده مذکور ازسطح عرضه اقدام لازم و فوری مبذول و نتیجه اقدامات در اسرع وقت به اداره کل نظارت بر فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل ارسال شود.

 شماره تلفن 66405569 روابط عمومی سازمان غذا و دارو  آماده دریافت اطلاعات از مکانهای عرضه این محصولات و پاسخ گویی به سوالات در این‌باره است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان